lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   Komentarze - Wieże Altdorfu (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/12639-komentarze-wieze-altdorfu.html)

Gob1in 04-04-2014 12:28

Mój odpis dzisiaj.

Wolmar zaproponuje udział w odwróceniu uwagi strażnika (za pomocą kilku magikowych sztuczek, jakich ostatnio się naumiał ;))
Dobrze byłoby poczekać do zmierzchu, zawsze mniej widać.

Gorzej będzie w środku, jeśli strażnicy nas nakryją - powinniśmy unikać ranienia/zabijania pachołków - zła karma i te sprawy, sami wiecie ;)

No i można też odegrać scenkę, gdzie narobimy nieco hałasu i napadnięty człowiek wybiegnie na ulicę, gdzie padnie na glebę. Liczę, że strażnik wyjdzie sprawdzić, a wtedy ofiara (czyli Wolmar :mryellow:) ogłuszy/uśpi go i koleś będzie z głowy (sznur, knebel itd.).

Do tego jednak przyda się pobieżny chociaż opis okolicy (czy dużo ludu się kręci, czy pobliskie domostwa zamieszkane, co z ew. patrolami Straży i inne).

Kerm 04-04-2014 12:40

Zawsze można odegrać pijaczków ;)

xeper 04-04-2014 12:53

Napiszę wam ogólnie o posiadłości, w końcu wasi bohaterowie tam byli. Otoczona murem na szczycie którego są kolce [Gaston przez nie skakał]; nad bramą wiazdową strażnik z kuszą wałową; wewnątrz dziedziniec, wokół którego zlokalizowano kilka budynków: kuźnia, stajnie, magazyn i główny dom. Resztę sobie możecie dopisać w ramach światotworzenia. Nie wiecie, gdzie są przetrzymywani więźniowie, jeśli w ogóle tu są.

Kerm 04-04-2014 13:00

Kusza wałowa?
Taka jak tu?

xeper 04-04-2014 14:49

No mniej więcej. Zamontowana nad bramą i obsługiwana przez strażnika. Przecież wiecie, że Gottri jest szajbnięty, nie?

xeper 06-04-2014 22:20

Drobne komplikacje. Ale brama pozostaje otwarta. Jest cień szansy dla Wolmara.

Gob1in 07-04-2014 09:23

Śpiący pachołek robi za tarczę (Wolmar zasłania się przed ew. strzałem).

Jeśli kusznik strzeli, to Wolmar (o ile przeżyje) porzuci pachołka i pobiegnie do bramy (zakładam, że obszar tuż pod murem jest "martwym polem" dla kusznika).
Pozostali mogliby też wtedy ruszyć - zanim strzelec przeładuje.

Za bramą dwie opcje:
- strzelec dał się nabrać - Wolmar zawoła, że wejdzie na mur i pokaże skąd rzezimieszki nadchodzą, tam spróbuje uśpić strzelca (np. jedna rąsia pokazuje, druga "opiera" się o ramię mężczyzny, zaklęcie przygotowuje w drodze na górę)
- strzelec ma wrogie zamiary i będzie atakował - Wolmar poczęstuje go zaklęciem niezdarności, a później uśpieniem/porażeniem

Kerm 07-04-2014 09:26

Odpisałem. Zobaczymy, na ile się uda odwrócić uwagę strażnika ;)

xeper 10-04-2014 21:26

Macie dowolność w kreowaniu wnętrza krasnoludzkiego lokum. Opiszcie jak zabieracie się za szukanie kumpli. Potem ja.

xeper 16-04-2014 23:25

Aleście się Panowie sprężyli :) Wszystkie odpisy jednego dnia. Szkoda tylko, że sześć dni po moim poście, ale rozumiem, koniec sesji już blisko, znużenie grą i ogólny marazm. Postaram się odpisać jutro.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:46.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172