lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   Komentarze - Wieże Altdorfu (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/12639-komentarze-wieze-altdorfu.html)

Gob1in 17-04-2014 13:24

Co do poczynań Wolmara wewnątrz domostwa - najpierw rekonesans od strony kuchni (bo tam mogą kręcić się jakieś niemilce), następnie jedna osoba zostaje na parterze (pilnuje, żeby z góry coś nie zlazło), a reszta lezie do piwnicy (zakładam,że jakaś jest).
Całość po cichu i pomalutku.

Kerm 17-04-2014 13:44

Mogę odwiedzić piwnicę :)
Uwolnimy wszystkich więźniów, jacy tam będą, czy tylko "swoich"?

Gob1in 17-04-2014 15:06

Jeśli Gaston ma umiejkę "otwieranie zamków", to Wolmar może zostać na parterze i pilnować. Otwieranie może się przydać, gdyby kluczy zabrakło.

Więźniów tylko swoich - nie wiadomo dlaczego kurdupel resztę uwięził. A nóż widelec mutantów jakowyś wypuścimy? ;)

Kerm 17-04-2014 15:26

Cytat:

Napisał Gob1in (Post 492475)
Więźniów tylko swoich - nie wiadomo dlaczego kurdupel resztę uwięził. A nóż widelec mutantów jakowyś wypuścimy? ;)

Wolałem spytać, tak na wszelki wypadek ;)

xeper 18-04-2014 11:12

Markus Oppel wraca do gry. Krasnolud wróci lada chwila, spieszcie się!

kymil 18-04-2014 11:45

Fajnie! Rozumiem, że Markus ma tyle co na grzbiecie? Jakieś łachy, bosy?

Kerm 18-04-2014 11:50

Nie ma tu okien na drugą stronę ulicy?
Jeśli ni, to bierzemy drabinę i przez płot...

A Marcus może zabrać kilka rzeczy strażnikowi. Może zdąży ;)

xeper 18-04-2014 21:38

Kymil, witaj z powrotem na pokładzie. Markus ma to co miał na sobie w momencie pojmania. Reszta klamotów, jakie miał przy sobie pewnie gdzieś w domu się poniewiera. Tylko czasu brak...

Kerm, pewna droga ucieczki, to ta jaką wykorzystał już Gaston. Okien nie ma, tył domu tworzy masywna ściana. Można by spróbować dostać się na dach i potem zjechać na ulicę z tyłu. No i pozostaje kwestia paranoi Gottriego. Mniemam, że się jakoś zabezpieczył przed zmasowanym atakiem hordy mutantów w centrum stolicy Imperium ;)

Kerm 20-04-2014 22:19

Żeby nie było wątpliwości - Gotfryd nie zamierza czekać, aż Gottri sforsuje bramę. Ucieka razem z innymi.

Gob1in 21-04-2014 22:50

Wolmar próbuje rzucić zaklęcie "Odgłosy" - w tym wypadku ryk szarżującego minotaura (ten sam, którego pokonali w pobliżu grobowca czempiona Khorne'a). Czar ma mieć źródło za powozem - w zamierzeniu ma wystraszyć konie i spowodować zamieszanie, dzięki któremu uda się wszystkim uciec.

Zakładam, że to, czy zaklęcie się uda, czy nie (i jego efekt - spłoszenie koni, skala ew. zamieszania, reakcja pachołków, szlachcica i damy) będzie miało znaczenie przy pisaniu postów przez pozostałych graczy - jeśli to możliwe proszę MG o informację (dodam stosowne info do postu).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172