Cytat:
|
Cytat:
|
... To zużywam jeszcze jednego PS na tą inicjatywę i Volker spierdziela. Boi się co się może stać, jak czarodzieje włączą turbo mod. xd |
Cytat:
Cluttie - tak obiektywnie, statystycznie patrząc na sprawę - jakie działanie daje Thurinowi największe szansę na przeżycie? |
Cytat:
|
Myślisz, że Thurina to obejdzie? ;P |
Meh, dopiero dzisiaj zauważyłem, że w standardowym WFRP 2 nie można wydawać PS na poprawę rzutów na zaklęcia. Już się nie mogę doczekać, aż zabiję obu czarodziejów i powrócimy do książkowych zasad magii. :D Cytat:
Nie mam pojęcia, szczerze mówiąc. Wszystkie działania, w których nie rzucasz się na hobgoblinów z Urzhadem są całkiem rozsądne. |
A ucieczka wraz z Volkerem? Poza tym - mogę wykonać sam na sobie test [leczenia]? |
Cytat:
Cytat:
|
Cóż, jeśli reszta rzeczywiście liczyć, że nie będzie stratna względem Punktów Przeznaczenia przez walkę z hobgoblinami, to życzę owocnej walki. :nordic: Thurin oczywiście rusza z jednym trzeźwo myślącym - Volkerem. Wiecie, walka z połową składu ciężko ranną to zbyt sadomasochizm i JG. :faja: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:34. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0