lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Na szlaku chwały, krwi i złota (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/14797-komentarze-na-szlaku-chwaly-krwi-i-zlota.html)

PanDwarf 14-04-2016 07:18

We dwoch bedziecie prowadzic z proxym? Jak sprawy sie maja? Bym wiedzial do kogo z czym uderzac w razie co.

Valth gra z nami? Bo widze go w panelu.

Sesja 4+2?

Jakbyscie mieli chwile jakies krotki zarys stanu imperium:) bo widze uchodzcy z syrii i iraku pocinaja :D.

Uh niedaleko tej nory Mordheim ale kusi...:> mmm miasto potepionych, tsm gdzie spaczen tam i skavki.



Do graczy : zakladamy gdoca czy klepiemy posty na zywca w sesji z rozmowami miedzy postaciami.

Nami 14-04-2016 08:30

Warlock nie usuwa z panelu starych graczy. Valth nie gra, no ale przeciez go nie usunie, mial w sesji wiele postow, zakonczyl część pierwszą sesji. Powod zabicia postaci Fyrskara dodal, a dwie osoby usunal (Aro.is i jakies Ellifie), bo napisali po dwa posty na całą sesje i gwalcili panel gracza brakiem estetyki (:

PanDwarf 14-04-2016 08:40

Aha rozumiem... Ludzilem sie ze jednak wydlubal troche czasu.

Pan Elf 14-04-2016 10:27

Sesja wczesniej swietnie sobie radzila bez gdoca, wiec ja bym przy tym zostal.

Nami 14-04-2016 10:46

Też nie chcę gdoca, jeśli to ma jakieś znaczenie d:

Warlock 14-04-2016 10:47

Cytat:

Aha rozumiem... Ludzilem sie ze jednak wydlubal troche czasu.
Niestety nie, ale jeśli Żądza Zemsty dobiegnie końca to może wróci do nas. GDoc jest dostępny pod tym linkiem, ale jest on całkowicie nieobowiązkowy. No może w sytuacjach jakbym chciał przeprowadzić jakąś dłuższą rozmowę z NPCem to zaproszę wszystkich graczy na GDoca, ale wtedy osoby, które z przyczyn technicznych mają utrudniony dostęp do GDoca są zwolnione z obowiązku pisania tam.

Cytat:

We dwoch bedziecie prowadzic z proxym? Jak sprawy sie maja? Bym wiedzial do kogo z czym uderzac w razie co.
Proxy jest MG pomocniczym. Jeśli ja nie będę mieć czasu, a on będzie mieć go w nadmiarze to mnie wyręczy z obowiązku napisania posta, ale w znacznej większości to ja będę pisał posty przeznaczone dla waszych postaci.
Proxy jest też waszym wrogiem, albowiem zarządza on działaniami pewnego oddziału straży miejskiej z Altdorfu, który otrzymał rozkaz dorwania Korsarzy (was) i doprowadzenie ich przed wymiar sprawiedliwości. Pani kapitan, która zarządza tym oddziałem, już dawno porzuciłaby to zadanie i poinformowała władze o waszej śmierci, gdyby nie pewien incydent na rzece Reik, w którym nieomal straciła własny okręt. Od tamtego momentu jest to dla niej sprawa honorowa, uwzięła się na was i nie spocznie dopóki nie pośle każdego z was do grobu, ale w momencie rekrutacji nie wiecie nic o liście gończym, który wystawiony jest na głowy Korsarzy.

Cytat:

Jakbyscie mieli chwile jakies krotki zarys stanu imperium bo widze uchodzcy z syrii i iraku pocinaja.
Jak już mówiłem; wszystkie moje prowadzone na forum sesje mają wpływ na świat w Na szlaku, chwały, krwi i złota. Nawet Żądza Zemsty, więc jeśli gracze tam polegną to będą tego konsekwencje w świecie gry, a jeśli uda im się i przetrwają do napisów końcowych to istnieje możliwość przeniesienia graczy wraz z ich postaciami do tej kampanii.
Generalnie Imperium w mojej sesji jest podobne do tego z podręczników do drugiej edycji, ale targają nim nieco inne konflikty. Większość wojsk Middenheim wraz z grafem zaprzestało ścigać niedobitki armii Archaona i wróciło do miasta, zasilając koszary, także w Middenlandzie jest bezpieczniej. Po nieudanym (dla graczy, bo prawie wszyscy zginęli) zakończeniu Geheimnisnacht trwa wojna domowa w sąsiedniej Sylvanii. Mieszkańcy tego upadłego regionu rozbiegli się po całym Imperium, opowiadając o powstałych z zaświatów armiach upadłych i dziwnej, bratobójczej wojnie, w której udział biorą wampiry (więcej szczegółów nie będę póki co zdradzał, choć można o nich wyczytać z ostatnich postów w Geheimnisnacht).
Na szlaku chwały, krwi i złota z początku nazywała się Kwarantanną, gdyż głównym miejscem akcji miał być Altdorf i jego obrzeża. W mieście wybuchła groźna zaraza, biedniejsze dzielnice zostały objęte tytułową kwarantanną i przygoda miała być survival horrorem w odciętym od reszty świata mieście, gdyby nie decyzja graczy i zgrabne uniknięcie pochwycenia przez straż miejską, co się chwali. Na całe szczęście nie tworzę sztywnych scenariuszy, a zwykle tworzę miejsce akcji i wydarzenia, które bez interwencji graczy toczą się w zaplanowanym przeze mnie rytmie, później wrzucam w to postacie graczy i patrzę co się dzieje (tak prowadziłem w Geheimnisnacht, tak też prowadziłem tutaj i wciąż będę komponował w okolicy jakieś wydarzenia, na które wasze postaci będą mogły (ale nie muszą!) mieć wpływ). W każdym razie zmienił mi się mocno koncept sesji przez graczy, ale wydarzenia w Altdorfie wciąż miały miejsce i to w zaplanowanym przeze mnie rytmie.

Obecnie stolica Imperium chwieje się w posadach. Groźna zaraza wybija mieszkańców miasta, którzy nie zdążyli wyrwać się z odciętych od świata dzielnic, a po kilku dniach od zgonu ich zwłoki ożywiają i zaczynają rozsiewać zarazę na pozostałych niezarażonych mieszkańców. Najpotężniejsze w mieście gangi utrzymują swoje rewiry, broniąc je przed hordami umarłych. Rabują opuszczone wille i żądają olbrzymich kwot za pomoc w wydostaniu się z miasta. Podobno widziano też Skavenów, ale może są to majaki przerażonych pijaczyn.

W każdym razie wasi bohaterowie będą świadkami gigantycznej migracji obywateli Imperium. Tysiące mieszkańców z Altdorfu próbuje dostać się do Talabheim, lecz wstępu odmówiła im baronowa Elise i toczy się teraz o nich poważny spór polityczny, który dodatkowo dolewa oliwy do ognia (gdy prowadziłem tą sesje to nie było żadnej fali uchodźców z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu, więc wszelkie podobieństwa są niezamierzone). Cios w samo serce Imperium zachwiał najpotężniejszym państwem Starego Świata.

Cytat:

Uh niedaleko tej nory Mordheim ale kusi...:> mmm miasto potepionych, tsm gdzie spaczen tam i skavki.
Jak dla mnie to możecie iść nawet na Pustkowia Chaosu. Wszystkie ruchy dozwolone. W Ostermarku macie też najlepszych szkutników, którzy specjalizują się w żegludze rzecznej, a dobrej łodzi wam brakuje, więc przemyślcie sprawę.

Kerm 14-04-2016 11:05

Cytat:

Napisał Warlock (Post 623523)
Proxy jest MG pomocniczym. (...) Proxy jest też waszym wrogiem...

I z tego też powodu lepiej, żeby nigdy już nie napisał ani jednego posta ;)

PanDwarf 14-04-2016 12:18

Warlock rozmach i plan ze wszystkie twoje sesje kreuja swiat jest genialny.
Jestem pod wrazeniem i przykro mi ale skazales swoje sesje na moja osobe dozywotnio...

Nami 14-04-2016 12:32

Cytat:

Jestem pod wrazeniem i przykro mi ale skazales swoje sesje na moja osobe dozywotnio...
Prawie udało mi się to zmienić :blazen:

PanDwarf 14-04-2016 12:38

So close... But still not enough... xD


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172