lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [WARHAMMER] Łotrowskie porachunki - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/15343-warhammer-lotrowskie-porachunki-komentarze.html)

Fyrskar 29-07-2015 22:01

Hm... Mordheim to czasy bez kolegiów. I pod takim względem, że w odpowiedniej mu edycji itewniaka takich cudeniek nie było, a zgodnie z settingiem ok. 2300 roku Kolegia powstały. ;) Jakbyś chciał grać magiem, to bym dopuścił wiedźmiarza, albo czarnoksiężnika, w obu przypadkach zaczynałbyś jako guślarz. Może cyrulik, jak uczonym grać chcesz?

Ardel 29-07-2015 22:04

Ach! Czyli czasy pradawne, prawie że. Toć to granie magiem byłoby samobójstwem. Się zatem zastanowię nad czymś, bo mój plan się posypał. Chyba że się nażrem spaczenia i zostanę czaromiotem chaosu z mackami zamiast oczu.

Dnc 29-07-2015 22:52

Też myślałem o magu, jak nie to może jakiś woj, coś mi rangerzy nie leżą.
Ale to w końcu będzie jakiś dungeon czy coś w tym klimacie?

Fyrskar 29-07-2015 23:04

To będzie włóczenie się po zrujnowanym mieście w poszukiwaniu spaczenia i monet, seria starć z innymi bandami i samym miastem (czyt. rozwiązywanie wszelakich postawionych wam przeze mnie na drodze problemów). Zapewne po kilku kolejkach połowa ekipy będzie nieco nieżywa, a druga - zmutowana, ale wiecie, co się robi dla hajsu... ;)

Cóż, przy jakiś 5-6 graczach dwóch uczonych nie powinno być dla ekipy bolesne, ale najlepiej, by poza magiem w ekipie znalazł jakiś medyk - najlepiej cyrulik z profesji.

I jeszcze - pasuje Wam Averland?

Lord Cluttermonkey 29-07-2015 23:15

To poczekaj - ma to być druga edycja, ale bez magii kolegialnej? Dziwne kombo.

Według mnie pomysłu na drużynę ścisłego nie potrzebujemy, bo jak jest lokacja do łupienia, nie ma już takiego wymogu, choć z drugiej strony to zawsze fajny ukłon w stronę bitewniaka.

Fyrskar 29-07-2015 23:21

Nie ma magii kolegialnej, bo nie ma kolegiów. Ale nekromantę, demonologa, czarnoksiężnika, lub wiedźmiarza dopuszczę. Kwestia czasów, nie gustu mojego. ;P

A ścisły pomysł to rzeczywiście raczej ukłon w stronę oryginalnego "Mordheim". Jak nie chcecie, nie ma musu.

Lord Cluttermonkey 30-07-2015 08:43

Z magią kumam, brzmi trve. Aż mnie kusi by takim zagrać. :nordic:

Komtur 30-07-2015 10:26

Rozumiem że będziemy bandą oprychów która zbiera/zabiera/handluje kawałkami komety, czy tak?

A gdyby tak zrobić drużynę w ogóle nie bojowych postaci w stylu chłopa, mieszczanina, żaka, cyrkowca itp. mogłoby być śmiesznie. :D

Lord Cluttermonkey 30-07-2015 10:27

Cytat:

A gdyby tak zrobić drużynę w ogóle nie bojowych postaci w stylu chłopa, mieszczanina, żaka, cyrkowca itp. mogłoby być śmiesznie.
Na takie jazdy to zapraszam do mojej sesji. :mrgreen: Chociaż tam już wszyscy wbili na pierwszy poziom i nie są tacy zupełnie przypadkowi...

Jak gramy na dwójce i to jeszcze z tym alternatywnym systemem ran, to nie odmówię sobie polowania na mutanty, z dwurakiem w rękach i pistoletem za pasem. :nordic:

Jeśli chodzi o kombinowanie drużyny Fyrskar, olałbym jakiś podział ról w drużynie - jak się dobierze czterech czarodziejów czy czterech wojowników, to po prostu będą musieli inaczej kombinować. A takie mało satysfakcjonujące role w stylu "healbota" dałbym ewentualnie jakimś poplecznikom. Albo w ogóle zrobił z tego Warhammer Tactics i dał każdemu po kilka postaci tyle że bez Punktów Przeznaczenia.

Dnc 30-07-2015 10:53

Alternatywny system liczenia ran? Możesz przybliżyć?

Możemy chodzić i łupic. Jednak boję się o te PP :p może uda się wynegocjować tak z dwa co byśmy pograli dłużej niż 2 tygodnie ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:10.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172