Clutterbane: zawsze odgrywam swoje postaci tak aby wydawały się ludzkie, a może raczej staram się to robić. Chcę im stworzyć charakter, duszę itp a nie prowadzić jak androida pilotem, tak więc dokładnie rozumiem co masz na myśli. Mam nadzieje że teraz też mi się to uda i tchnę życie w swoją postać :) |
Cytat:
Jak mam być bogiem to niech będę Ranaldem, bogiem złodziei, mało legalnych interesów, szybkiego zarobku i szybkiego upadku oraz szczęścia. Niech główni bogowie się ze sobą kłócą, jak kości idą w ruch to i tak każdy liczy na szczęście :D |
Po zakończeniu sprawy z ekwipunkiem i umiejętnościami/zdolnościami pozostanie nam jeszcze kwestia rozwinięć cech. e. Matyjasz mnie uprzedził. Cytat:
|
@Fyrskar a co ze zdolnościami i umiejętnościami wynikającymi z rasy? |
Cytat:
MG patrzy na wartość OGD Horina. Dzieli je na pół za brak umiejętności przekonywania. Dodaje modyfikator za bycie nieludziem. Rzuca kośćmi. Informuje: - Niestety, walczący z Twojej przemowy zrozumieli - "aargh, zabiję was wszystkich, psie syny!" Możesz losować nową postać:rip: :rotfl: Pacyfizm mojego bohatera będzie ciekawym wyzwaniem. |
Witam wszystkich grających i Mistrzów Gry :) (elf rzemieślnik): umiejętności: czytanie i pisanie, opieka nad zwierzętami albo plotkowanie, powożenie, rzemiosło (dowolne dwa*), sekretny język (gildii), spostrzegawczość, targowanie, wycena; zdolności: żyłka handlowa albo błyskotliwość. Wybiorę - plotkowanie (przyda się), rzemiosło (szkutnictwo) - co wynika z historii postaci, co do drugiego jeszcze się zastanowię (lub poproszę o pomoc MG) :). Zdolności - żyłka handlowa - błyskotliwość jest jako cecha rasowa u elfów. Z ekwipunku chyba nic, chyba że miękkie buty - sandały nie za bardzo pasują do błotnistych ulic Nuln :P Jak rozumiem z Avattarem wszystko w porządku ? |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Moje wybory um. i zd. poszły na pewu ze zgłoszeniem. Z ekwipunku: ubranie miejskie buty pałka węgiel |
Hemma Scheck Zebrałam tutaj wszystko co na razie mam o Hemmie :P |
Anvan (człowiek szuler): ekwipunek początkowy: mocne, choć raczej zniszczone i znoszone ubranie, wysokie buty, nóż zatknięty za cholewę, dobrze ukryta sakiewka zawierająca 18 zk; przedmioty z profesji: kości do gry, talia kart, lekki pancerz (skórzany kaftan) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0