|
Cytat:
|
Nie sądzę by cokolwiek było w stanie uratować takiego wojownika. Jak sobie on zaplanuje tak na pewno będzie. Niemniej zawsze zabłąkany bełt może pokrzyżować niektóre plany. |
Gratuluję ubicia smoczyska. Coś Wam za łatwo poszło, munchkiny! Chcecie poznać mechanikę smoka? Jak tak, to w najbliższym czasie wrzucę. |
Dzięki za grę było hmm... fajnie wiem że nie zbyt opisowo i zapomniałem co wogóle ma na karcie XD, ale było git, robisz coś jeszce? |
@Ardel Bardzo chętnie się dowiem, jak go skonstruowałeś. |
@noboto - z sesji w takim stylu? Raczej nie, średnio mi się podobało. Chociaż eksperyment ciekawy. @Avitto - wieczorem wrzucę mniej więcej jak to wyglądało. |
Tego się nie spodziewałem. Biedny Urist, nie udało mu się umrzeć. Z mechaniką smoczka z chęcią się zapoznam. Oraz ostatni post przywrócił mi pamięć o martwym już memie |
Smok składał się z: głowy lewej i prawej skrzydła lewego i prawego czterech kończyn korpusu ogona Każda lokacja miała swoje statystyki (Walkę, krzepę, odporność, żywotność oraz zdolności - taki ogon miał powalenie i szybki, łeb druzgoczący, przebijający zbroję). Skrzydła i ogon były najwrażliwsze na ciosy, stąd dość szybko się zepsuły - miały mało żywotności i odporności. Tabela trafień wyglądała tak: 1-15 słaby punkt - w następnej rundzie -20% do testów, +2 obrażenia 16-35 słaby punkt: +1 obrażeń 36-55 uszkodzenie miejsca: stałe -1% statystyk 56-80 normalne trafienie 81-90 uszkodzenie łusek: -3 odporności 91-00 słabe łuski: +2 obrażeń Celujecie w nogę, rzucacie 49, odwracam i mam 94 - zadajecie 2 obrażenia więcej. Dodatkowo smok miał określone schematy zachowań - wszystkie jego elementy nie mogły atakować w jednej turze, tylko na przykład, mógł wykonać dwa zionięcia i już. Albo kogoś staranować i zaatakować łapami przednimi i skrzydłami. Itd, żeby nie przesadzić z jego siłą. Samo zabicie smoka polegało na zadaniu mu 10 krytyków w różne lokacje, z czego dwa krytyki (albo krytyk 8+) w każdą lokację poza korpusem niszczyły dana lokację. Uszkodzenie obu łbów także skutkowałoby znacznym osłabieniem smoka. Korpus natomiast po otrzymaniu krytyka odzyskiwał 20 żywotności i można było go ponownie krytykować. Okazało się jednak, że taki Urist ze swoimi ~20 obrażeniami na atak, czyli 60 na rundę, gdyby miał trochę szczęścia, mógłby ściągnąć smoka w jakieś 3 rundy. Smutek. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:31. |
|
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0