lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [WFRP 2ed] Wolność - i co dalej? Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/17793-wfrp-2ed-wolnosc-i-co-dalej-komentarze.html)

archiwumX 23-03-2018 13:42

Cytat:

Napisał Feniu (Post 776952)
Heh nie ma za co udanej sesji i miłego rysowania mapek :D

Dzięki za pomoc!

A gdyby Reinhard chciał operować kształtami podstawowymi (elipsa, prostkąt, linia itp.) mogę podesłać program z którego sam korzystam.

Co do samej mapy to słabo widać szczegóły... deski nie widać wogóle. Zakładam, że na czarnych polach jest sensowne warunki do skradania się. Ci związani są tą czarną postacią bliższą strumyka?

Reinhard 23-03-2018 14:23

Czarne pola to zarośla, zeszłoroczne liście itp.

Deska jest pionowo na wprost Twojej postaci. Faktycznie słabo widać.

Dwie czarne postaci to jeńcy.

Feniu 23-03-2018 14:32

Reinhard wyeksportuj plik w większej rozdzielczości to powinno pomóc. A jeśli nie będziesz mógł to podeślij plik z mapą to ci ją wyeksportuje.

archiwumX 23-03-2018 14:37

Cytat:

Napisał Reinhard (Post 776973)
Deska jest pionowo na wprost Twojej postaci. Faktycznie słabo widać.

Czyli to coś zajmującego 2 pola i przypominające ścieżkę?

Reinhard 23-03-2018 15:28

tak to to

archiwumX 23-03-2018 18:44

Zwierzoludzie zdają się rozproszeni... Jeden rykowiec w strumyku "zbiera zęby", drugi łata rannego człowieka, a gor ma to wszystko w zadzie. Zatem może przy próbie kradzieży broni drzewcowcych Heinz dostanie premię do testu?

PS. Zanim zaczniemy grę mechaniką wprowadzę jeszcze ostatnią roszadę umiejek.

Reinhard 24-03-2018 04:46

Zupełnie nie zwracają uwagi na otoczenie. W tym miejscu nawet nie rozpalili ogniska, nie mają ze sobą żadnych bagaży, więc prawdopodobnie wkrótce będą wracać do obozu. Kozogłowy dostał w twarz, więc ból ogranicza jego zmysły, i korzysta z zimnej wody strumyka wciąż, Dzikogłowy ma do ogarnięcia dwóch ludzi i koncentruje się na tym, bo boi się skończyć jak kozogłowy, gor mija dzikogłowego i zmierza w kierunku zachodniego (lewego) krańca polany.

Wyślij mi w poniedziałek poprawioną mechanikę, ok? wtedy sobie wydrukuję.

archiwumX 24-03-2018 13:47

Skoro są aż tak nieostrożni to powinien mieć spore szanse dyskretną eliminację tego rykowca w strumyku.

Zaś aktualna mechanika jest w panelu.

archiwumX 24-03-2018 14:12

Teraz pora na tak na marudera... Heinz jest na tyle blisko, aby przeprowadzić szaleńczy atak czy musi przepuścić szarżę?

Reinhard 24-03-2018 14:24

Hienz jest 3-4 metry od rykowca, może więc zaszarżować. Trafienie w zaskoczonego i nieruchomego wroga jest automatyczne, ze względu na sytuację można rzucić na WW, czy obrażenia będą podwójne (trafienie w nerkę, kręgosłup czy głowę). Biorąc szarżę przy automatycznym trafieniu, możesz zechcieć wziąć +2 do obrażeń.

Broń z ostrzem wykonanym z rogu - nie znalazłem tego w głównych zasadach, więc przyjmuję, że każde 1 zadane obrażenie powyżej 5 obrażeń to 10% szans na skruszenie grotu. Broń rogowa zadaje -1 obrażenie, pancerz skórzany i kolczy liczy się dla niej podwójnie, pancerz płytowy - potrójnie.

Rogacica - nazwa i pomysł na broń są wzięte z książki Nienackiego "Ja, Dago"


Jeżeli chcesz, możesz swoje rzuty wykonywać na kostnicy, ja mam z nią problemy.


Chciałbym też wypróbować zasadę domową, jeżeli się zgodzisz. Celowanie w lokacje w walce wręcz powoduje kary nie do WW, tylko do inicjatywy (Zr). Teraz nie ma to przełożenia (zwierzoludź nie ma pancerza, bo ten kirys z kości mechanicznie nie ma nawet 1 PP).

EDYCJA: opisy broni w pierwszym komentarzu

EDYCJA 2: przepraszam za błąd, deklarowałeś cios w nerkę.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172