lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Liczmistrz (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/18351-komentarze-liczmistrz.html)

hen_cerbin 19-06-2020 12:45

Plan na szybko: wyłazimy, zabieramy stół, czekamy aż pułapka się zresetuje, w międzyczasie budujemy drabinę (mamy stół, łóżko, materiałem można powiązać szczeble...), Potem możemy zejść do tego dołu i wyleźć po drugiej stronie.
Jedna osoba zostaje tutaj żeby miał kto otworzyć drzwi jak reszta będzie wracała.
Co Wy na to?

/Potem przerobię to na post w sesji/

Phil 19-06-2020 13:38

Tylko nie rozumiem co uruchomiło pułapkę. Myśmy tam łazili, otwarli te drzwi i nic się nie stało, a po przesunięciu stołu włączyła się? Chyba, że jest czasowa - otwarcie drzwi, 10 sekund żeby ktoś wszedł, i dopiero wtedy zapadnia się otwiera. Jak drzwi się zamkną, to pewnie i klapy się podniosą, żeby zamknąć potencjalnego nieszczęśnika, który tam miał wpaść.
Ustawiłbym stół, żeby zaprzeć go o framugę i nie pozwolić na zamknięcie drzwi.

Przeor musiał być mocno zeschizowany, jak takie pułapki we własnej pracowni zakładał. Eh, labiryntowe początki rpg za mocno wpływają na niektóre scenariusze ;)

xeper 19-06-2020 14:04

Dobrze myślisz z tą pułapką. Otwiera się klapa i drzwi zatrzaskują po otwarciu drzwi, ale nie od razu tylko po jakimś czasie. Zamknięcie drzwi resetuje pułapkę.

Nie podejrzewam przeora o takie działania - raczej myślę, że te katakumby to już były wcześniej, muszę tylko dorobić historię po co. A trochę dungeon crawlu w Liczmistrzu daje radę. Miałem to zmodyfikować, ale jakoś w pewnym momencie mi umknęło.

Phil 19-06-2020 14:09

To trzeba szybko biec i liczyć na to, że drzwi po drugiej stronie są otwarte. Albo puścić krasnoluda z pochyloną głową, żeby się przebił ;)

hen_cerbin 19-06-2020 14:34

Pułapki takie, rzekłbym, delikatne. Gaz usypiający, powiadamiający dzwonek, dziura, do której upadek nie zrobi nic poza może skręconą kostką i ogólnym poobijaniem. A pierwsza to już w ogóle taka ewidentnie widoczna była, ta jeszcze w korytarzu, chyba tylko po to by zniechęcić. Wygląda na to, że chciał złapać ewentualnych włamywaczy bez zabijania ich.
Jak na dungeon crawling - niespotykana łagodność scenariusza.

Ayoze 19-06-2020 16:36

Mi na przykład ten dungeon crawling który mamy w ogóle nie leży i liczę, że szybko wyjdziemy z tych lochów. No ale to moja opinia, komuś innemu może się podobać ;)

kymil 20-06-2020 07:33

Grimm może zostać do otwierania drzwi.

Phil 20-06-2020 08:33

Cytat:

Napisał Ayoze (Post 883563)
Mi na przykład ten dungeon crawling który mamy w ogóle nie leży i liczę, że szybko wyjdziemy z tych lochów.

Też nie przepadam za korytarzami, pokojami i rozkminianiem pułapek, ale to tylko niedługi fragment w całej sesji, więc nie narzekam :)

Ayoze 20-06-2020 08:44

Również nie narzekam - został podjęty ten temat, to wyraziłem swoje zdanie :)

Phil 20-06-2020 11:00

Ja też :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:23.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172