lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Dzieci Ulryka (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/19432-komentarze-dzieci-ulryka.html)

Ketharian 31-08-2021 20:22

Cytat:

Napisał Obca (Post 924686)
Częstotliwości odpisów: się dostosuje ale pamiętam że w panie Wron szło sprawnie bo się odpisywać chciało:-D

@Obca, fajna jesteś ;-)

P.S. W sumie OK, jeśli ktoś już się nudzi, może wrzucić jakiś wstępny post biorąc pod uwagę aktualną sytuację: noc, śnieżna kurzawa, gęsta knieja, wokół wilki, do domu daleko, a trop sprawcy zniknął nagle w zaskakujący sposób.

Oczywiście nie mam nic przeciwko jakimś testom tropienia, dedukcji czy co tam jeszcze sobie zażyczycie... ale te wilki... OoO

Junior 31-08-2021 21:44

Raz w tygodniu jest zupełnie ok. W sumie mogę próbować wyższego tempa, ale mam małe dziecko i jednak sporo pracuje, więc mogę czasem zaniemódz.

Ketharian 01-09-2021 14:49

@Junior, dzięki za pierwszy wpis fabularny. Chciałbym z tej okazji nadmienić, że możesz spokojnie łączyć ze sobą fabularki oraz ewentualne deklaracje techniczne w tym samym poście. Ja preferuję korzystanie w takim przypadku z funkcji „Spoilera2” - tytułujesz go Deklaracje albo Technikalia i w treści umieszczasz zamiar skorzystania z mechaniki. Prócz tego rzucasz kostką z wykorzystaniem forumowej Kostnicy. Przykład poniżej.

Lori będzie chciał przyjrzeć się dokładniej otoczeniu oraz spróbuje podjąć trop. Deklaruję testy Spostrzegawczości oraz Tropienia. Przypominam o atucie Widzenia w ciemnościach. Pierwszy rzut 1k100 na Spostrzegawczość, drugi na Tropienie.



Jeśli zatem chciałbyś już teraz zadeklarować coś technicznie, możesz na spokojnie zedytować post i rzucić kostkami ;-)

Junior 01-09-2021 14:56

Ja cię kręcę. Wyższa technologia ;)
Dzięki.

A propos mojego postu, to forma uwzględnia dość nie jednoznaczne byty, dualizm imienia mojej postaci i pewnie będzie tego więcej. Mógłbym tłumaczyć, ale... myślę że dla Was powinno to być jasne. W razie wątpliwości, pytajcie.

Bielon 01-09-2021 17:39

Ja tam mam problem ze zdjęciem, bo Mac nie pomaga.

Ketharian, jakbym mógł Ci plik podesłać do wsadzenia, to byłbym wdzięczny.

P
b
.

Obca 01-09-2021 19:05

Nanatar ogólnie to zwracam na ciebie uwagę XD


em i coś nie pykło w tej kostnicy :-P wiec albo uznajemy że super fantastyczny rzut za zero XD albo tam rzuciłam na kostnicy discordowej.

Ketharian 01-09-2021 19:53

@Bielon, nie ma problemu ze zdjęciem, podeślij mi przez e-maila albo poprzez Messengera, bo kiedyś coś tam chyba między sobą pisaliśmy na FB.

@Obca, z rozpędu kliknęłaś od razu w okienko "Zapisz" w dolnej części modułu Kostnicy zamiast najpierw kliknąć w okienko "Dodaj" po prawej stronie. Wiem to na 100%, bo dawniej notorycznie robiłem ten sam błąd.

Dla wszystkich zainteresowanych krótka instrukcja korzystania z Kostnicy:

Klikamy w okienko kostki w dolnej części posta. Wprowadzamy ilość kości, którą chcemy rzucić. Wprowadzamy ilość ścianek. NIE używamy modyfikatora. Następnie koniecznie klikamy w okienko "Dodaj" po prawej stronie modułu. Wówczas w głównym oknie Kostnicy pojawi się komunikat o wykonaniu wybranego rzutu. Jeśli chcecie rzucić 5k100, to nie rozbijajcie tego proszę na pięć osobnych rzutów, tylko wpiszcie w okienko "Ilość kości" 5. Osobne rzuty wymuszone są tylko wówczas, kiedy w jednym poście trzeba rzucić kostkami o różnej ilości oczek, np. 100 i 10. Wtedy po kliknięciu w okienko "Dodaj" powtarzamy sekwencję wpisując na nowo ilość kostek, ilość ścianek i znowu "Dodaj".

Dopiero na sam koniec, po wykonaniu wszystkich rzutów, klikamy finalnie w "Zapisz". Post zostanie wtedy zmodyfikowany i nie będzie można nic więcej w nim rzucić.

I jeszcze jedna ważna kwestia: wszyscy macie Punkty Szczęścia, które służą Wam za przerzuty. Umówmy się, że jeśli macie przed sobą ważny dla postaci rzut i chcecie skorzystać z zasady PŚ, rzucacie w Kostnicy od razu 2k100 lub 2k10 zamiast jednej kostki (tylko zaznaczacie to dla mojej wiedzy w Technikaliach). Będzie to działało tak, że PŚ zostanie zużyty jedynie wtedy, kiedy pierwszy test będzie nieudany.

@Junior i @Obca, przygotuję Wam krótkie scenki fabularne nawiązujące do Waszych rzutów, ale z wyłączeniem efektu Tropienia w wykonaniu elfa. Efekty tego działania podam do wiadomości, kiedy wszyscy pozostali BG dorzucą własne wpisy, by dać i im szansę na reakcję na budzące konsternację słowa Siegfrieda!

8art 01-09-2021 21:29

Stary Franz tez bedzie znany co poniektórym z Pana Wron. Mial isc na emeryture po tym jak przygarnal wdowke z dziecmi, ale jak zwykle wyszlo jak wyszlo. Nie maja bogowie chaosu zmilowania i trapia Mauera roznymi perypetiami...



Ja bede ogarnial na dniach. Zarobiony w realu jestem...

Ketharian 03-09-2021 10:22

W oczekiwaniu na posty Asmodiana i Barta pozwolę sobie podsumować dotychczasowe poczynania reszty ekipy. Wszyscy zaczynają się gromadzić przy strażniku dróg Knappe i myśliwym Siegfridzie. Mocno już zasypany śniegiem trop, za którym szliście przez ostatni czas nagle pozornie się rozpłynął, a ciemność, ziąb i kręcące się w pobliżu wilki nie sprzyjają trzeźwemu myśleniu.

Naznaczony szpetnymi bliznami leśny elf - który ku zgrozie ludzi ciągle coś tam mamrocze po swojemu pod nosem - nie zaliczył testu Spostrzegawczości (widzi jedynie, że kilka głodnych bestii kręci się w pobliżu wyprawy), ale zdał test Tropienia i ma pewne uwagi co do historii ze zniknięciem śladów.

@Obca zadeklarowała test Spostrzegawczości (PT trudny ze względu na warunki), ale 58 na 1k100 nie wystarczyło na zaliczenie testu. Rzuciła też na Plotkowanie (PT wymagający, bo miejscowi są przerażeni okolicznościami zbrodni i pościgu i ciężko ich ciągnąć za języki). Ogłada Thomasa wynosi 43 minus 10 kary, więc wynik 20 na 1k100 wystarczył, by specyficzny urok młodzieńca ukoił zdenerwowanie rozmówców!

Paniczu Mause, dobra robota, a oto uzyskane w prowadzonej półgłosem konwersacji informacje: Elsa Steinhofer rzeczywiście uchodziła za skłonną do obcowania z mężami innych niewiast, co nieraz prowokowało awantury w Sindelfinden; jej mąż bijał ją w porywach bezsilności, ale nie potrafił przywołać do porządku; Elsa niezbyt wiele sobie z Jurgena robiła, bo podobno piękny złoty naszyjnik, z którym obnosiła się po wiosce nie dostała od męża, a jednego z przejezdnych adoratorów. Miejscowi są też szczerze zszokowani charakterem zbrodni, ponieważ wszyscy twierdzą zgodnie, że Steinhofer nie byłby zdolny do takiego mordu. Co do tercetu podróżującego z Bechafen, nikt nic o nich nie wie, ale dziewczyna najpewniej jest przeklęta z powodu swoich różnokolorowych oczu, traper wygląda na starego leśnego zbója, a wyniosły kapelusznik na sutenera tej przeklętej dziewki.

@Nanatar, rzuć sobie w Kostnicy na Szósty Zmysł i Spostrzegawczość. Dla przypomnienia, zasady korzystania z generatora wkleiłem kilka postów wyżej ;-)

Co do liczebności drużyny, jest Was równy tuzin: sześciu BG plus sierżant Knappe i pięciu miejscowych.

W razie wątpliwości bądź innych kwestii nie wahajcie się pisać. O ile jest to wykonalne, deadline odpisów w tej kolejce chciałbym ustawić na jutro na 20:00. Zdaję sobie doskonale, że czasami trudno jest ogarnąć się w realu, więc mam propozycję, by nie wahać się korzystać również z wątku technicznego wrzucając do niego deklaracje dla MG, kiedy brakuje czasu na pisanie własnej fabularki.

I chciałbym przybliżyć tym, którzy jeszcze u mnie nie grali konceptu rezerwacji - jest to praktyka wrzucenia do sesji pustego posta ze słowem "rezerwacja" przez gracza, który chciałby umieścić w grze posta neutralnego dla biegu fabuły (jakieś przemyślenia, dialogi między BG), ale nie chce blokować reszcie drużyny dalszej gry. Taki pusty post się później uzupełnia odpowiednim wpisem. Rezerwacja jest tym samym odpowiednikiem retrospekcji.

To by chyba było wszystko na ten moment.

Ketharian 05-09-2021 14:26

Szanowni, Junior i Bart pracują nad wspólnym postem prezentującym wnioski ich postaci na temat tajemniczego zniknięcia śladów Steinhofera. Jak się lada chwila okaże, odpowiedź na pytanie sierżanta Knappe pociągnie za sobą kolejne, ale konwersacja w tym temacie będzie musiała chwilę poczekać, albowiem wilcza wataha w końcu przełamała swą ostrożność i zaczęła szukać żeru!

Aby nie trzymać reszty z Was zbyt długo w niepewności, postanowiłem rozegrać to następująco. Poprosiłem obu tropicieli o to, aby jeden z nich wrzucił do wątku sesji posta rezerwacji - tam umieszczą później opis swoich komentarzy odnośnie śladów Jurgena. Kiedy tylko pojawi się rezerwacja, ja umieszczę kolejną scenę fabularną opisującą nagły atak watahy (post już jest gotowy i czeka na doku). Wilków jest osiem, z czego jeden wyjątkowo wielki. W normalnych okolicznościach pewnie sam wybrałbym im cele, ale w takich warunkach któż wie, co takiemu zwierzęciu strzeli do głowy? Tak więc stado wybierze sobie ofiary wedle woli Ulryka (czy Taala, jeśli tak wolicie). W teście pod postem rzucę 8k12, dzięki czemu dowiemy się, kto w opinii drapieżników sprawia najbardziej apetyczne wrażenie.

1 - sierżant Knappe, 2 - Siegfried Wunde, 3 - Lori, 4 - Franz Mauer, 5 - młody Ruprecht, 6 - Karl Peter Niers, 7 - Olivia Hochberg, 7 - Lars, 9 - Gunter Hummel, 10 - panicz Mause, 11 - Kurt Weiblich, 12 - Oskar Fuchs.

Trzymam kciuki za Wasze szczęśliwe numery! Wiedząc, kto będzie gryziony od razu, a kto pozostawiony na deser, będziecie mogli przygotować swoje deklaracje. Preferowałbym scenkę fabularną (choćby i krótką), aby mieć technicznie możliwość skorzystania z Kostnicy. Widzę to następująco: każdy BG pisze scenkę, ale jeszcze nic nie rzuca. Następnie każdy BG w wątku komentarzy opisuje swoje deklaracje działania, a je po ich przejrzeniu informuję, jakich rzutów mi potrzeba (i wtedy pójdzie w ruch Kostnica). Na pewno będę chciał od każdego jeden rzut na SW (dla NPC sam rzucę).

Nanatar, przypominam o zaległych rzutach w pierwszym poście Olivii ;-)

W razie pytań nie wahajcie się pisać!

P.S. Bielon, mam w e-mailu Twojego awatara, ale muszę wpierw siąść do kompa, żeby go wrzucić, z telefonu nie potrafię.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:44.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172