|
To też tak ja pisałem. Wstawiłem posta żeby było w terminie, przed świętami i nikogo nie opóźniało. Wstawiłem też post na tyle otwarty, że wszystko może się zdarzyć i wszystko można zaproponować i zmienić. Myślę, że temat i schemat działania jest jak najbardziej otwarty. Przychylam się nawet bardziej do opcji strzelania z celowaniem. Dlatego też post otwarty z nastawieniem na wzbudzenie interakcji z członkami drużyny. No chyba, że gobliny nas zaraz usłyszą i Davanrell zrobiła tylko wszystko niedźwiedzią przysługę. Edit: Ketharian chyba pisaliśmy równolegle. Nie wiedziałem że moja elfka została organem decyzyjnym w drużynie. ;-) Przychylam się do opcji strzał z celowaniem, łuczniczki na flanki, a reszta chuzia na Józia. |
Ja się dostosuję, Melissa ani nie ma doświadczenia w walce czy taktyce, ani skilli. Zamienię buzdygan na łuk i będę strzelała z tyłu (wejdzie i tak do jaskini ostatnia). Będę strzalała do gobasów niezawiązanych walką, by nikogo z sojuszników nie ustrzelić. W przypadku, gdy nie będzie już wolnych celów, będę strzelać z karami, albo wcale, priorytet to bezpieczeństwo towarzyszy. Lennard i Wilhelm wesprą walczących z przodu, ale w razie zagrożenia dla Melissy się wycofają i będą bronić swojej pani. W razie czego, mogę się zająć też tamowaniem krwawienia, jakby ktoś padł i odciągać nieprzytomnych do tyłu. Zaraz wrzucę swojego posta. |
Cytat:
Tak przy okazji chciałbym się poznać jak to działa. |
Cytat:
@Nova i Connor - Dzięki za posty i deklarki :) Czekając ostateczne ustalenia chciałbym tylko dopytać ponieważ nigdy jeszcze nie grałem w Warhammera jak to właściwie jest z tym wydawaniem PD-ków. Fajnie się je zdobywa, i rozumiem jak się je wydaje tylko chciałbym wiedzieć jak i kiedy można to robić. Jakiś odpoczynek, medytacja czy jakiś nauczyciel? Tak przy okazji chciałbym się poznać jak to działa. - Jak mawia przedpotopowe porzekadło jest podręcznik do Warhammera a każdy długoletni MG ma swojego Mojhammera :) Dlatego ja ograniczę się do wyjaśnienia jak to działa na moich sesjach. - Co do wydawania PD w grze obowiązuje ten sam cennik co podczas tworzenia postaci. Czyli ten którego część tu zacytowałeś. Tyle PD-ków trzeba mieć tak czysto mechanicznie aby myśleć o wykupieniu jakiegoś skilla. - Wyjątkiem są Rangi jakich ot tak nie można sobie wykupić nawet jak ma się PD-ki i chęci. Oraz umiejętności zaawansowane. - Z pozostałych aby rozwinąć trzeba mieć okazję do ich używania w praktyce. Najczęściej oznacza to kulanie testu na daną rzecz. Już mniejsza z tym czy było udane czy nie. Ino najlepiej nie 2x pod rząd to samo. I jedna scena z testem to pretekst do jednego rozwoju np. jak ktoś ma scenę włamania i otwiera ze 3 zamki w trakcie tej sceny to liczy się jako pretekst do wykupienia Otwierania albo ZRĘ. - Podobnie jest z wykupywaniem umiejętności podstawowych. Czyli najlepiej aby była testowana w grze. - W pewnych okolicznościach zgadzam się na wykupienie jakiegoś skilla bez testów. Głównie chodzi o różne socjalne sprawy albo główkowanie i pomysłowość co często nie ma na to testów per se ale w grze postać przejawia aktywność w tej materii. @Wszyscy - Ktoś, coś jeszcze by miał zamiar pisać/deklarować na tą turę? Bo tak na moje oko to postów zrobił nam się komplet :) |
|
Cytat:
|
Tura 06 - 2520.04.19; bct (4/8); południe - Oki to mój post jest :> Co do terminu na wrzucenie posta to do północy w pt 04.22. Czyli jest 7 dób na wrzucenie posta. Ale, że to już taki świąteczny termin to gdyby ktoś miał z tego powodu jakieś L4 czy co to dajcie znać :> Stan zdrowia: Melissa Blitz 14/14; s.zdrowy (mod. 0) Davandrel Zielony Liść 12/12; s.zdrowy (mod 0) Greta Herschel 16/16; s.zdrowy (mod 0) PD - Greta 10 PD za szybki post - Greta 10 PD za barwne przemyślenia wewnętrzne przed walką - Greta 10 PD za aktywność w komentach co do planowania akcji - Davandrel 5 PD za wrzucenie posta - Davandrel 5 PD za ciekawe przemyślenia postaci - Davandrel 10 PD za udzielanie się w jaskini i próbę koordynacji z innymi - Davandrel 10 PD za aktywność w komentach co do planowania akcji - Melissa 5 PD za wrzucenie posta - Melissa 5 PD za ciekawe przemyślenia postaci - Melissa 5 PD za dialog ze swoimi ochroniarzami - Melissa 5 PD za aktywność w komentach co do planowania akcji --- Razem: - Melissa 130 + 20 = 150 PD (pomocnicy: 49 PD) - Davandrell 120 + 30 = 150 PD (pomocnicy: 61 PD) - Greta 130 + 30 = 160 PD --- - Oki, to w tej turze minęło parę chwil. W większości na narady w korytarzu i obserwacje. A potem początek walki. - Skład goblińskiej wycieczki: - Bruno 10/10 s.zdrowy (0) - Olga 14/14 s.zdrowy (0) - Goli; 17/17 s.zdrowy (0) - Davandrel; 12/12 s.zdrowy (0) - Magnus; 14/14 s.zdrowy (0) - Greta; 16/16 s.zdrowy (0) - Petra; 15/15 s.zdrowy (0) - Lenard; 12/12 s.zdrowy (0) - Melissa; 14/14 s.zdrowy (0) - Wilhelm; 7/12 s.ranny (-10) - Oki, Keth mnie trochę podpuścił a mam wolne w te święta to pokulałem od ręki :) No i w sumie jest komplet postów i deklarek to nie ma na co czekać :) - Co do umownej mapki sytuacyjnej to jest tutaj: https://docs.google.com/spreadsheets...YFw/edit#gid=0 - Im ciemniejsze tym aktualniejsze pozycję. Jak dacie znać, że wszyscy już obejrzeli i można to wykasuje to co nieaktualne (T 00 - T 02). Ale chciałem aby pokazać chociaż symbolicznie jak kto się przemieszczał na początku jak był spory ruch. To co aktualne (początek T 03) to jak czegoś nie przegapiłem powinno mieć szare tło. Jak jest białe to wcześniejsza pozycja (T 00 - 02). - Tu jest zaś mecha walki: https://docs.google.com/spreadsheets...drQ/edit#gid=0 - A fabularnie to wyglądało tak: T 01 - ruch do jaskini, ale tylko Bruno zdołał dopaść przeciwnika i było pierwsze zwarcie. Pozostali dopiero wbiegali do jaskini po to aby dotrzeć do swojego zwarcia albo pozycji strzeleckiej. Nie było żadnych deklarek kto biegnie w lewo/w prawo albo atakuje którego goblina to tak to zrobiłem jak mi akurat pasowało z uwzględnieniem oddania ducha deklarek. - Gobliny są całkiem zaskoczone (-20 do walki) i raczej słabo reagują. T 02 - praktycznie wszyscy od zwarcia dobiegają do swoich przeciwników i zaczyna się zwarcie. Greta i Davandrel zaczynają ostrzał z łuków. Melissa i Petra miały ciut dalej no i jak wbiegają to właściwie nie bardzo mają do kogo swobodnie strzelać. Więc Petrą pokierowałem po lewej flance zaś Melissa właściwie ma na obecnym szkicu wykorzystane z połowę ruchu. Na strzał już nie wystarczy więc może zrobić jeszcze 5 kratek w pionie/poziomie. - Gobliny już zaczynają się ruszać i zaskoczenie im schodzi, (-10 do walki). Ci co nie są związani walką rzucają się do ucieczki. Jeden trafia jednak Wilhelma (12>7/12 s.ranny; -10) T 03 - początek tury. Poza ranionym Wilhelmem reszta napastników jest bez strat. Goli, Olga, Bruno i Magnus zabili swoich przeciwników więc mają swobode manewru. Podobnie jak strzelcy (Davandrel, Greta, Melissa i Petra). - Co do mapki to 1 kratka to ok 2 m. Więc SZY 4 to 16 m biegu czyli 8 kratek. W górnym, lewym rogu mapkowego excel macie tabelkę na tą okoliczność. - Co do zasięgu broni strzeleckiej takiej jak lekkie kusze czy łuki to do ok 50-60 m strzelanie jest w bliskim zasięgu. Czyli z mod US +20. W skali owej matki to ok 25-30 kratek zasięgu. Czyli zapewne większość mapki jest w bliskim zasięgu dla tych broni o ile jest widoczność celu. - Jak jakieś pytania czy co co do mechy w excel czy w ogóle to dajcie znać. - Generalnie co do goblinów który nie jest w zwarciu to ucieka w tunele. No i chciałbym wiedzieć co zamierza jaskiniowa wycieczka na T 03 i dalsze :) Bo też nie chciałbym aby jakaś walka zabrała kosmiczną ilość czasu :) Poprzednia tura ładnie nam poszła z tymi postami i deklarkami i tego się trzymajmy :) --- - I tyle ode mnie na tą turę :) Jak jakieś pytania albo o czymś zapomniałem to dajcie znać :) |
Wesołych Świąt wszystkim :) |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:17. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0