Sesja zdecydowanie ruszyła ;) Jeszcze raz witam wszystkich. W ramach dbałości o porządek proponowałbym ograniczyć szerokość awatarów do 200. Swój wkleję za chwilę :) Natomiast MG prosiłbym o podanie imion (i nazwisk) paru ważnych osobistości - para książęca (i ich dzieci), arcykapłan ze świątyni Mananna, kapitan portu, dowódca straży miejskiej, główne rody kupieckie, najsłynniejsza kurtyzana ;P I temu podobne (nie musi być od razu) |
Tak, sesja ruszyła i to wspaniale, :) bardzo mi się taki początek spodobał. Również wszystkich witam, oby dobrze nam się wspólnie grało. |
Uzgodnienia: - posty w 3 osobie liczby pojedynczej - wypowiedzi od myślnika kursywą - myśli kursywą w cudzysłowie (bez myślnika, chyba, że logika zdania wskazuje na myślnik) Popieram apel o nie za duże awatary Co do cytatów, nie cytujemy w sposób potępiany przez Kerma, ale jeśli Wasza postać będzie się chciała odnieść bezpośrednio do czegoś co się działo kilka postów wcześniej, można przekleić fragment wypowiedzi, bez opcji „cytuj” tak żeby hmm... literacka forma wypowiedzi została zachowana. Tutaj ufam w Wasz umiar i rozsądek :look: Dialogi miedzy sobą przeprowadzajcie na gg (Mój już chyba wszyscy znają, ale powtórzę 5597345); tak, żeby zamieszczać już ich opracowaną formę. Następna sprawa. To, że Wasze postacie są teraz w jednym miejscu, nie oznacza, że zaraz musicie się zaprzyjaźniać. Nie mam oczywiście nic przeciw temu, dla mnie jako mistrza gry łatwiej jeśli będziecie działać wspólnie. Ale jeśli się miniecie nie wymieniając ani jednego słowa, też sobie poradzę i na pewno Wasze drogi będą się krzyżować wielokrotnie :cso: Z beenami, których ja stworzyłam (lub użyłam) możecie samodzielnie przeprowadzać niezobowiązujące rozmowy. Ale jeśli chcecie od nich konkretnych wiadomości, to tylko przeze mnie . Staruszkę bez mojego udziału możecie nawet wsadzić na dach. Ale jeśli, ktoś 8) chciałby jej nogi poprzetrącać, albo, technicznie rzecz ujmując, w jakikolwiek sposób zmniejszyć jej żywotność to tylko po uzgodnieniach ze mną. Listę miejskich osobistości przygotuję, podobnie jak plan Brionne, potrzebuję troszkę czasu :-D No i z niecierpliwością czekam na odzew :diabol: |
Mam pytanie w kwestii formalnej. Czy w Brionne znajdują się wieżowe zegary ? Ułatwiłoby nam to życie. A i opisywanie czasu byłoby łatwiejsze. Na przykład jaja norymberskie, czyli pierwsze kieszonkowe zegary wynaleziono ok. 1510 r. Wieżowe zegary w XIII wieku. |
Wieżowe zegary to bardzo dobry pomysł, umieszczę kilka w opisie miasta :) Teraz jest druga po południu. Postaram się dzisiaj umieścić skrócony opis miasta i spis osobistości. Najdłużej potrwa z planem, bo ja fatalnie rysuję :( Pan Łukasz też obiecał post dzisiaj. Bardzo ładne posty, Panowie :cso: |
Cytat:
Cytat:
Zanim znów wkroczysz do akcji (jako MG) to poczekaj, proszę, na mój kolejny post :) |
Dokleiłam mały spis :look: Byc może niewiele z tych postaci wystąpi, na pewno będę jeszcze doklejać, na razie to ogólny obraz :) przykładowe burdele Czerwona Sukienka – również kasyno, za drogo :) Czerwona Koronka – chciałaby być tak droga Baronowa, Piwonia, Gruba Muriel Tańcząca Driada – właściciel to Estalijczyk przykładowe karczmy U Ralpha, Mysz Polna, Bez Nazwy, Pod Misiem Kudłaczem (właścicielem jest elf), U Konusa (a Konus to krasnolud) – Aleja Główna i jej podwórza Lustrianska, U Hrabiego – najdroższe Piańske Progi, Konik Morski – halflińskie Piorun, Wilk Morski, Baronowa – portowe Zielona Papuga – bardzo czyste pokoje :) Złamany miecz, Mała Rosette – speluny Siedem pokus |
Dorzucam herby obu rodzin, z którymi związany jest Eryk. Herb rodziny Halsdorf Herb rodziny Creuss |
Łukasz, mam wielką prośbę... Zmniejsz swojego avka. Na prawdę nie są potrzebne takie ogromne... |
Hellian nie kończ jeszcze tej tury, chciałbym jeszcze skończyć co zacząłem. :) Podpisuje się pod apelem o zmniejszenie avatara ;) No i jeszcze karczma "Siedem pokus" z mojej historii :) EDIT: Już można kończyć:) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:10. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0