lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze] Karczma (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/9764-komentarze-karczma.html)

Komtur 12-02-2011 13:28

[komentarze] Karczma
 
Witam wszystkich.

Kilka technicznych szczegółów:
- posty piszemy nie za długie
- gracze mają możliwość światotworzenia, czyli opisywanie tego czego nie dookreślił MG, według własnego widzimisię, byleby to było w miarę logiczne. W przypadku ważniejszych BN i akcji przeciwko innym graczom proszę o konsultację ze mną.
- dialogi piszemy kursywą
- myśli zapisujemy kursywą w cudzysłowie


Karczma położona jest w Nuln w dzielnicy portowej Muzenhaven (poniżej mapka Miasta)






Nuln - Legenda

Dzielnice:

Stare Miasto (Alterstadt)
Nowe Miasto (Neuestadt)
Smrodliwa (Kloaka)
Półwysep (Halbinsel)

Dzielnica zachodnia (Weststadtteil)
Miasteczko portowe (Hafenburg)
Dzielnica Uniwersytecka (Burschestadt)
Dzielnica Targowa (Freimarkt)
Dzielnica Świątynna (Tempelstadt)
Aldig : Palatz i Prinzenmund
Dzielnica Kupiecka (Hofenmund)
Wyspa Aver
Żelazna Wieża
Plac przemysłowy (Schlagenmund)
Konigshaven - port arystokracji
Munzehaven - port
Underhaldning - w głębi dzielnicy zachodniej znajduje się część miasta zwana Underhaldning. Ciągnie się od Dzielnicy uniwersyteckiej aż do Bramy Zachodniej. Jest to nieoficjalne centrum rozrywki Nuln. Tutaj każdy znajdzie to czego pragnie. Znajdują się tutaj gospody, tawerny, domy hazardu, teatry dla tych o wysublimowanym guście, są też studnie gladiatorskie, walki zwierząt i nie tylko i oczywiście prostytutki żeńskie i męskie różnych ras. W tej części miasta - dzielnicy rządzącej się swoimi prawami zawsze trwa karnawał. Od rana do południa zapada cisza, aby znów krzyk radości spowił ulice na całą noc. Oczywiste dla każdego mieszkańca jest to, że nieoficjalna dzielnica jest do cna skorumpowana. Straż Miejska robi naloty od czasu do czasu, aby zachować pozory kontroli nad tym terenem.
Underhaldning to mieszanka wybuchowa kultur Starego Świata - niebezpieczna mieszanka, która może zabić.
Ost Quartier - Wschodni kwartał to jedna z dwóch najbiedniejszych części miasta. Nikt o zdrowych zmysłach się tu nie zapuszcza. Każdy wie, że działalnośc przestępcza w Kloace kwitnie, a Ost Quartier jest jednym z tego przykładów - wymuszenia finansowe i zastraszanie rzemieslników i robotników to codzienność. Straż Miejska reaguje dopiero, gdy ktoś wyzionie ducha.
West Quartier - To druga najniebezpieczniejsza część miasta. Ost i West Quartier prowadzą ze sobą cichą wojnę o wpływy w Kloace, która zaczyna przybierać powoli charakter bardziej otwartej i krwawej. Tutaj również powszechne są wymuszenia i zastraszanie, lecz nie w takim stopniu, ponieważ według plotek port Munzehaven współpracuje z przestępcami i przemytnikami.

Lokacje:

1.Brama Południowa
2. Brama Zachodnia
3. Brama Gryfa
4. Wysoka Brama
5. Wielki Most
6. Most Chwały
7. Żelazny Most
8. Most Reik
9. Pałac Wielkiej Hrabiny Emmanuelle von Liebewitz
Na terenie Pałacu oranżeria Hrabiny i Koszary Gwardii Nuln
10. Ogród Pamięci i Cesarska Opera Nuln
11. Gmach Rady Alderman (tu wchodzą w życie dekrety i organizowane są spotkania)
12. Domy bankierskie (Oldenhaller ; "Zweischilling und Rousnau GMBH" - krasnoludzki) i Gildia Kupiecka
13. Ogrody Morra
14. Gmach Archiwów Nuln
15. wiąz Deutz (ogłoszenia)
16. Ratusz (siedziba rady)
17. Wyższa Szkoła Inzynierii
18. Imperialna Akademia Artylerii
19. Universitaet Seiner Majestaet ( na Lehr Platz )
20. Labirynt
21. Warsztaty Artyleryjskie
22. Odlewnia Richthofena
23. Zbrojownia Rickarda
24. Spichlerze miejskie
25.Garnizon Miejski
26. Brama Kupiecka
27. Mennica Miejska, koszary Straży Miejskiej, Nulnen Kluft (więzienie prowincjonalne), Świątynia Ulryka - całość to forteca i jej zabudowania z czasów dawnych władców Nuln, mieszkańcy nazywają ten teren Strażnicą Staromiejską)
28. Sąd Najwyższy Nuln

Sądy dzielnicowe - zajmują się sprawami drobnych przestępstw, siedziby znajdują się w: West Stadtteil, Hafenburg, Burschestadt, Freimarkt, Hofenmund, Schlagenmund, Munzehaven. Dzielnica Światynna rządzi się swoimi prawami, a porządku pilnują tam strażnicy światynni, którzy są bezwzględnymi fanatykami. W Aldig zwyczajnie Sądu nie ma, tak samo jak w Konigshaven. Underhladning posiada Sąd, ale jest tak skorumpowany, że proces przypomina bardziej licytację niewinności niż rozprawę sądową. Ost i West Quartier o ile w ogóle kiedyś sądy posiadały to już dawno stały się jedną z wielu melin Kloaki.

29. Kapitanat portu handlowego Hafenburg
30. Kapitanat portu handlowego Munzahaven

Światynie w Tempelstadt: Sigmar, Shallya, Morr, Myrmidia, Verena, Hospicjum Shallyi

Gildie : Czarodziejów i Alchemików ( Burschestadt)
Prawników (przy Sądzie Najwyższym)
Kupiecka (Hofenmund)
Medyków (Burschestadt)
Inżynierów i Artylerzystów ( Burschestadt )
Murarzy i Architektów (Schlagenmund)
Rzemieślników (Schlagenmund)
Robotników (Schlagenmund)
Korporacja Studencka "Wein, Weib und Gesang"

31. Biuro kompanii przewozowej "Armatnia Kula"
32. Biuro kompanii przewozowej "Cesarski Ekspres"
33.Teatr Komediantów i Wagantów Foyera
34. Okręt - pomnik "Gołąb Aver"

Łaźnie miejskie (Freimarkt)
Tawerna "Pijany Marynarz" - pływający zamtuz (Hafenburg)
"Szczeniak" - stali bywalcy to żacy, arystokracja, klimat dekadencki (Burschestadt)
Tawerna "Barkas"(Hafenburg)
Szynk "Bakałarz" (Burschestadt)
Stajnie Flammera - największe stajnie Nuln (Freimarkt)
Karczma "Klatzenjammer" (Underhaldning)
Karczma "Tęczow Brama" - speluna (Freimarkt)
Gospoda "Cztery głowy" (Freimarkt)
Gospoda "Pod okazałym dzikiem" (Schlagenmund)
Karczma "Rubaszny Max" - tylko dla wybranych (Burschestadt)
Gospoda "Złoty Młot" (Hofenmund)
Dom Otto Jaegera - brat Felixa Jaegera z Sagi o Zabójcy W. Kinga (Hofenmund)
Gospoda "ślepa świnia" (Underhaldning)
Gospoda "Pijany strażnik" (Przy zachodniej bramie)
Bursa Lili Aime i Pensjonat Frau Zorin (Burschestadt)
Tawerna "Pod Zieloną Flaszką" (Hafenburg)
Tawerna "Powrót Zbója" (Munzehaven)
Tawerna "Roześmiany Niedźwiedź" (Hafenburg)
Tawerna "Zuchwały Krasnolud" (Munzehaven)
Tawerna "Ujadający Pies" (wyspa Aver)
Rusznikarski warsztat Petera Dauera (Półwysep)
Zbrojmistrz Heinrich Col - warsztat "Cesarskie Jabłko" (Półwysep)
Zbrojmistrz Martin Oham - warsztat "Oham" (Półwysep)
Wytwórca Łuków i strzał Anton Puffer (Półwysep)
Sklep "Ostrza, pancerze y rury wszelakye" Głuchego Filipa (Schlagenmund)
Jubilerski warsztat Leo Oftalmiego z Bretonii (Schlagenmund)
Jubilersko - złotniczy warsztat Maxymilliana Breugla (Schlagenmund)
Płatnerz Konrad Poler (Schleganmund)
Salon Krawiecki Theodora Grolla (Schlagenmund)
Zakład krawiecko - modny Jacquesa Alaina Gascoina z Bretonii (Freimarkt)
Golibroda Gruby Rupert (Freimarkt)
Lombard Hiertza (Freimarkt)
Drukarnia Horsta Schreibera (Schlagenmund)
Rusznikarski warsztat Johannesa Topschelnisa (Schlagenmund)
Ludwisarski warsztat Ludwika Wichtendala "Rotgisar" (Schlagenmund)
Warsztat płatnerski Elisaeusa Libertaesa - Marienburczyk (Półwysep)
Zbrojmistrz Klegi Huzmunn Stronghand - Krasnolud (Półwysep)
Szkutnik Markus Mariner (Hafenburg)
Drukarnia Iana Grolla (Schlagenmund)


Edit: Macie na razie dowolność w tym co robicie, ale chcę byście późnym wieczorem (w świecie gry) byli w budynku karczmy.

Mortarel 12-02-2011 18:53

Witam, życzę wszystkim przyjemnej gry:)

Komtur 12-02-2011 20:32

Na PW padło pytanie jakimi funduszami dysponuje karczma, więc odpowiadam:
- w kasie jest około 20 zk., ale kończą się zapasy i trzeba zrobić zakupy
- między sobą musicie ustalić co robicie z forsą

Yzurmir 13-02-2011 16:19

Też witam. Postanowiłem dopasować się do reszty i zaopatrzyć w malowanego awatara. :)

Mortarel 13-02-2011 17:51

Zalecam ostrożność względem gracza Tailong. Zgłosiła się do mojej sesji dla początkujących, a później najzwyczajniej w świecie olała sprawę ;) To tak na marginesie, może w tym przypadku będzie inaczej ;)

Komtur 13-02-2011 18:04

Z tego co wiem ma problemy z netem.

Komtur 14-02-2011 18:24

Czekam jeszcze dziś na post Tailong, a jutro wrzucam posta.

xeper 15-02-2011 11:35

Cytat:

Napisał Komtur (Post 286744)
- dialogi piszemy kursywą
- myśli zapisujemy kursywą w cudzysłowie

Starajmy się stosować do zaleceń MG, wtedy sesja ma spójny wygląd. A poza tym - interpunkcja, plisss.

I jeszcze jedno, droga koleżanko Tailong. Brunon nie znajduje się na zapleczu jak napisałaś, ale w izbie karczemnej, gdzie rozmawia z karczmarzem. Tam możesz do niego zagadać.

Tailong 15-02-2011 14:31

przepraszam drobna pomyłka w wypowiedzi już poprawiam ją a co do mojego zgłoszenia do sesji Mortarel wiem że zawaliłam w sesji Potęga i władza i też zawaliłam wywoływano mnie na gg itp bo miałam neta na szczęście tam tydzień czekał mg na wypowiedz graczy przepraszam za nieporozumienia względem mnie i dłuższe oczekiwanie na moją wypowiedz

Tailong 15-02-2011 14:40

a właśnie mam skromne pytanie czy w Nuln jest dużo kobiet strażniczek? I jak zostanie rozegrane moje bycie strażniczką i jednocześnie właścicielką bo wydaje mi się że na jakiś czas muszę z rezygnować z bycia strażniczką by dowiedzieć się o co chodzi z tą karczmą i zmarłym właścicielem zostanie to załatwione jakoś po cichu np idąc do koszar rozmowa z moim szefem i ciche wyjście od niego zwolnienie w koszarach czy mam jakoś pogodzić obie sprawy bo w tej kwestji nie jestem pewna


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172