lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Autorskie systemy RPG (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/)
-   -   Nekropolis (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/102-nekropolis.html)

Qbista 30-10-2004 13:30

Jeśli i inni będą na tak, to możnaby zająć się pomysłem na poważniej. Jeśli trzeba, mógłbym dokładnie rozpisać moją wizję Nekropolis.

PS. Abbudin, jeśli ten pomysł przejdzie, to już mamy tytuł dla Mistrza gRy :wink:

Solinarius 30-10-2004 13:32

Ja jestem za to żebyś rozpisał, ponieważ cała reszta z poprzedniego składu popadła w jesienną zadumę, może uda nam się zabrać od nowa za wszystko .W sumie jakieś tam zasady są trzeba nam poządnej koncepcji

Abbudin 30-10-2004 13:37

Pożądnej koncepcji i więcej ludzi bo po 2 nie ma śladu :(

Qbista 30-10-2004 13:48

Dobrze więc, nieco szerzej:

Gracze wiadomo, wcielają się w umarłe dusze, lecz tutaj mają wybór - mogą to być osoby, które dopiero trafiły do zaświatów, bądź "stare wygi", zamieszkujące już tam szmat czasu (określałby to współczynnik moc, dlaczego, zjarzyjcie do tematu z mechaniką). Grupie błąkającej się po Nekropolis przydzielany byłby jeden Agent ds. Dusz, który jak kurator sądowy oceniałby ich poczynania. Mamy tutaj MG, którego grupą są rzecz jasna bohaterowie.

No i tak gracze musieliby wypełniać szereg zadań, które przyznał im Agent ds. Dusz, by dowieźć tego, że są godni mieszkania w Nekropolis (jeśli nie, zostaną wyrzuceni z miasta i na zawsze będą musieli błąkać się poza jego granicami). Dodatkowo, miasto umarłych - każda dusza zachowywałaby jakieś tam umiejętności z życia doczesnego, i na ich podstawie p[rzydzielany byłby im zawód (nie wystarczy mieszkać, i wykonywać zadań Agenta - trzeba jeszcze pracować. Jakość pacy zależałaby też w pewnym stopniu od tego, jakim człowiekiem (i pracownikiem :wink: ) był ów człek na ziemi - ci źli mieliby znacznie gorsze zarobki, bardziej obskórne miejsce pracy i wredniejszego szefa... :wink:

A zadania Agenta... Cóż, przeróżne. Od wytropienia nielegalnego przewozu niematerialnych alkoholi, po obsługę gości na przyjęciu u zarządcy miasta, wreszcie umożliwieniu Agentowi awansu, wypełniając jakieś strasznie trudne zadanie, i udowadniając, że naprawdę dobrze przygotował on ich do samodzielnego bytowania w zaświatach...

fleischman 30-10-2004 13:48

Na gg czasami można ich złapać...
Widzę, że koncepcja mocno się zmieniła.
Z czegoś mrocznego i tajemniczego na coś bardziej lekkiego.

Qbista 30-10-2004 18:49

Powiedziałbym, że z klimatycznego, na deklimatyczne. Osobiście sądzę, że jeśli się o zmieni (na razie tylko propozycja) o będzie to dobra zmiana. Od klimatycznych systemów aż się roi, a nieco lżejsze spojrzenie na zaświaty przyda się...

Roland 29-08-2005 13:08

Trudno jak nikt nie ma nic przeciwkotemu to ja przedstawie swoją wersje Necropolis. Jest to po części zbiór pomysłów zebranych z forum. Wersja oczywiście jest dopiero początkowa. Chce się przekonać czy mniej więcej o to wam chodziło.

fleischman 29-08-2005 16:40

Tak samo jak w poprzednim wypadku - kłódeczka.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172