lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Autorskie systemy RPG (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/)
-   -   Nekropolis (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/102-nekropolis.html)

Qbista 17-09-2004 04:54

Nekropolis
 
Jak na razie prace stoją, więc postanowiłem założyć ów wątek. Co w nim? Wszystko dotyczące samego Nekropolis, wyglądu miasta, jak i jego założeń. Sądze, że przydałby się tu osobny wątek, bo w ogólnym zbyt wiele o nim nie podyskutujemy. Jak widzicie Nekropolis?

Abbudin 17-09-2004 07:24

Olbrzymie miasto bez wyjścia. Jagby osobna mała planeta którą w całości pokrywją gotyckie lekko zrujnowane zabudowania. 0 roślinności. Wiele ciemnych i brudnych uliczek. Prawie w każdym jego miejscu powiewa strachem.

ant_z 17-09-2004 10:46

mozecie sie jeszcze wstrzymac? mam finisz sesji... jeszcze pare dni i bede pisał. Pozwolicie ze ja stworze kregosłup gry?

[ Dodano: 2004-09-17, 10:47 ]
wtedy zrobie prawdziwe pełne i konkretne texty. nie takie pierdółki.

Thanatos 04-10-2004 15:26

Ja mam takie skojarzenie... Myślę, że można by zrobić coś takiego ja ooogromne, piętrowe, zawieszone w nicości miasto... Takie kilkaset razy większe Nekropolis z Warcrafta III :P

Solinarius 05-10-2004 08:06

no nie wiem poczekajmy na ant_z. 17 pisał, że kończy sesję więc na dniach powinny się pojawić jakieś txt

Abbudin 25-10-2004 19:33

Antz miałeś chyba coś napisać kiedyś :)

Qbista 29-10-2004 19:24

Po Ant'cie głucho i pusto. Cóż, co do wizji Thanatosa - tak, może być, ale czy to nie jest... ograne?

Hmmm... Graliście kiedyś w Grim Fantiago? Bardzo dobra gra. Idealna wizja zaświatów. A gdyby nekropolis było właśnie takim "biurem podróży" do wiecznego spoczynku?

Abbudin 30-10-2004 12:39

Możesz troche to przybliżyć bo w nic takiego nigdy nie grałem :(

Qbista 30-10-2004 12:50

W grę tą zagrywalem się dobre kilka lat temu, lecz sądzę, że mógłbym jeszcze kilka szczegółów podać. Otóż, na samym początku, zapomnijcie o piekle i niebie. One nie istnieją. Po drugie - zaświaty są takim dużym miastem, żywcem wyjętym z USA w czasach prohibicji. Wszechobecny jazz, alkohol lejący się hektolitrami (niech żyje prohibicja...). Trafiają tam wszystkie dusze, o ile dostaną stempel od "Biura ds. Umarłych". Po wypełnieniu setek formularzy i rozmowie z agentem do spraw kierowania dusz na drugą stronę, trafiało się do owego miasta. Do bogatej dzielnicy, bądź slumsów. Na wieki.*

* - Trochę wizję zmieniłem, bo w grze owej sterowaliśmy właśnie takim Agentem ds. Dusz, a tutaj wiadomo - gracze będą biednymi, zagubionymi duszyczkami...

Abbudin 30-10-2004 13:12

No to agent dusz i tak będzie MG :D Koncepcja mi się podoba bardziej od tej Thanatos która też była spoko. Ja jestem na TAK


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:25.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172