lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Autorskie systemy RPG (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/)
-   -   Dead Echoes - Dark n' Hard Science Fiction ;) (http://lastinn.info/autorskie-systemy-rpg/4158-dead-echoes-dark-n-hard-science-fiction.html)

nonickname 17-09-2007 18:53

Cytat:

Napisał Grey (Post 96582)
Edit2 (te strumienie swiadomosci...)
Skoro otwarcie przyznajecie, ze wzorujecie sie na Zydach, to chyba ciekawy bylby motyw podzialu wsrod owej 'rasy'. Na tych, ktorzy po prostu szukaja spokoju i wolnosci, i tych, ktorzy uwazaja, ze wolnosc moze im zapewnic tylko panstwowosc i samostanowienie. Odpowiednik Izraelitow. Nie bojacych sie stosowac narzedzi, ktorych stosowanie czyni z nich przesladowanych, czyli przemoc i to spotegowana. Owieczki, ktore staja sie wilkami.

Grey chodzi Ci o to jak wygląda dzisiejszy Izrael? Z jednej strony tradycyjnie żyjący, ubierający się ortodoksyjni żydzi, a z drugiej strony współczesne społeczeństwo zachodnie? Mam problemy z uchwyceniem twojej myśli (moja wina).

Takie podzielone społeczeństwo może być dość ciekawe, ale trzeba pamiętać, że to obca rasa. I jak napisał BLACKs są "dziwni". A więc przeprowadzenie podziału może być trudne a efekt może być odwrotny do zamierzonego.

Projekt jest naprawdę ciekawy. Wrażenie robią modele 3d, które można zobaczyć na blogu. Czekam na więcej.

I o TAK. Jak byście potrzebowali testerów...

Grey 17-09-2007 19:05

Nie, chodzi mi o nastroje wsrod Zydow z okresu powojnennego. Po holocauscie, kiedy czesc zaczela darzyc do stworzenia wlasnego panstwa, a czesc trzymala sie od tego jak najdalej.

BLACKs 17-09-2007 21:23

Cytat:

Prosto a konkretnie - Ciekawe. Czy gracze będą grać innymi rasami, czy tylko ludźmi?
Prawdopodobnie cztery rasy, w tym ludzie podzieleni na trzy główne stronnictwa. Drugą rasę już znacie - Mekanodzi, istoty mechaniczne. Reszty, póki co, nie będę zdradzać:magic: .

Cytat:

Napisał Grey
Jakbyscie potrzebowali testerow...

Cytat:

Napisał nonickname
I o TAK. Jak byście potrzebowali testerów...

Gdy będziemy mieli co testować, jesteście pierwsi w kolejce ; ).

Mekanodzi owszem, są podzieleni tak jak ujął to Grey. Na tych izolujących się na swoich planetach i na tych, którzy żyją pomiędzy innymi rasami.

Rojowi najbliżej do Locust Swarm z gry komputerowej Gears of War.

Przypominam, że dalej poszukujemy ludzi chętnych do współpracy - grafików, a także ludzi chcących zająć się pisaniem, choćby w niewielkiej formie, jaką jest pomysłodawstwo.

A przy okazji zapraszam na bloga - kolejna notka. ; ]

nonickname 24-09-2007 16:47

Niestety nie udało mi się zwerbować żadnych grafików dla was wśród moich znajomych. Szkoda, ale są naprawdę zajęci innymi projektami. Mam natomiast nadzieję, iż ten system nie podzieli losu wielu innych autorek i nie wchłonie go czarna dziura. Czekam na nowe info, więcej szczegółów, żeby podzielić się swoimi pomysłami.
Żeby nie wyjść na Trolla zadam pytanie: Czy można prosić więcej informacji o Roju? Ja nie znam tej gry, a Ci co znają, chętnie poznają różnice między tymi rasami.

BLACKs 27-09-2007 21:04

Cytat:

Czy można prosić więcej informacji o Roju?
Na początku miały być to robale rodem ze Starship Troopers, ale później przekonaliśmy się do wyższej rasy, z którą można dyplomować, negocjować i wchodzić w najróżniejsze układy.

Ogólnikami mówiąc, Rój to zbiór ras kontrolowanych przez wysoce rozwinięty gatunek. Do Roju zalicza się dwunożne, ponad dwumetrowe osobniki posługujące się niezwykle rozwiniętą inżynierią genetyczną (np. mogą posiadać takie ciekawostki jak gniazda zmutowanych szerszenie w ramionach albo możliwość przechowywania w ciele małego, eksplodującego, szybko poruszającego się robaka), a także rasy mniej rozwinięte pod względem inteligencji, ale za to nadrabiające to innymi właściwościami - dla przykładu monstra przypominające wielkie grzyby, które produkują jednostki infekujące technologię dzięki nieznanemu ludziom tworowi - dziwnej, inteligentnej masie, mającej nieokreślony, pozytywny wpływ na ciała naczelnych gatunków Roju (np. mogący dostosować osobnika do planet o klimacie polarnym w pięć sekund, a za chwilę dostosować go do klimatów pustynnych; zmienić jego właściwości dodatkowe - wspomniane szerszenie).

Dlaczego Rój zaatakował galaktykę? Najprawdopodobniejszą teraz teorią jest, iż chciał zdobyć nowe kolonie, jednocześnie testując osiągi technologiczne na innych rasach.

Okej, spontaniczną wypowiedź masz. Nie omawialiśmy jeszcze Roju dokładniej. Mam nadzieję, że ta krótka wypowiedź wystarczy ; ).

Grey 27-09-2007 21:15

Osobiscie nie lubie nic, co dziala w piec sekund. W HARD SF zawsze podobaly mi sie dlugie podroze, w ktorych statek rozpedza sie a pozniej zwalnia przez dluugi czas (patrz Wieczna Wojna). Jesli nawet cos jest 'szybkie' to niech trwa przez jakis czas :) Wychoze z zalozenia, ze wszystko musi miec swoje wady i slabe punkty. Np twor blokuje czynnosci zyciowe organizmu, dostosowuje sie do swiata zewnetrznego i odblokowywuje czynnosci zyciowe. Jest swego rodzaju interfacem organizmu ze swiatem zewnetrznym.

To np przeciwnikowi daje owe okienko, kiedy organizm Roju jest bezbronny albo prawie bezbronny. Oczywiscie to oznacza, ze organizm na czas dostosowania musi jakos sie zabezpieczyc.

BLACKs 03-10-2007 16:51

Cytat:

To np przeciwnikowi daje owe okienko, kiedy organizm Roju jest bezbronny
Myślę, że przy technologii wojennej, jaka jest używana w DE, te pięć, sześć, w polotach dziewięć sekund to i tak wystarczające okienko, by uszkodzić wroga. W takim Cyberpunku w ciągu trzech sekund kładłem trzech przeciwników samymi karate kopniakami z cybernogi - ciekawe co mógłbym zrobić w ciągu pięciu sekund przy użyciu artylerii ]:->. Sam pomysł z blokowaniem czynności życiowych jest godny użycia.

Grey 03-10-2007 17:06

No właśnie artyleria tak w sekundy nie działa :) Poza tym na tym polega wojna, że w pierwszym etapie likwiduje się artylerię i dopiero ląduje. Etc. No ale tylko podzieliłem się swoimi uwagami. Na nic nie naciskam :)

BLACKs 05-10-2007 16:41

A zmieniając temat, jak myślicie - czy nasz Układ Słoneczny powinien istnieć w systemie, czy też świat powinien być zrobiony totalnie od nowa? Głosy w załodze są rozdarte, trwają męczące dyskusje, wymiana ciężkich argumentów i... Dalej nie możemy dojść do zgody. Dla mnie nasz Układ Słoneczny jest ograniczający, tak samo jak nasza historia, obydwie rzeczy wolałbym zastąpić własnymi. A jak Wy sądzicie?

BLACKs 04-12-2007 21:32

Teraz, gdy już wszyscy zapomnieli o projekcie, zwątpili i uznali go za martwy, muszę powiedzieć: projekt żyje!

Na blogu pojawiła się nowa notka, dotycząca podstaw kreacji bohatera w Dead Echoes: Przeszłości, Tajemnicy i Skazy.

Zachęcam do czytania i komentowania .

( adres bloga: http://www.deadechoes.blogspot.com )


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:43.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172