lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Opowieści Bardów (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/)
-   -   Klub pojedynków? Może spróbujemy? (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/318-klub-pojedynkow-moze-sprobujemy.html)

Fistus 12-02-2005 18:38

Cytat:

4.3 Dostępne wszystkie oficjalne PrC. Łącznie z tymi opisanymi na WotC jak i na ISA.pl jednak do wszystkich wybranych klas prestiżowych, wszyscy biorący udział w pojedynku muszą mieć dostęp. Jeśli takowa opisana będzie w podręcxniku niedostępnym dla którejś ze stron pojedynku, klasa nie może być zaakceptowana.
Dla mnie bzdura. Mogę mieć dostęp do wszystkich podręczników jakie wyszły (chociaż na papierze mam tylko 3 podstawowe) i co teraz ? Komukolwiek powiem, nie mam dostępu do Sword & Fist, więc nie możesz mieć klas z niego... (i po chwili zastanowienia dodam) w sumie możesz mieć tylko kalsy z 3 podstawowych booków, bo w tej chwili nie mam innych na cd/hdd/gdziekolwiek. To, że ktoś czegoś nie ma to już jego problem. Odrobina wysiłku i może mieć każdy podręcznik (co prawda prawie wszystkie po angielsku ale dla mnie to plus bo nie ma błędów w tłumaczeniu).
Spójrzmy prawdzie w oczy, chyba nikt nie ma wsztystkiego co wyszło po polsku i dlatego zabawa ma być tak ograniczona ? Już można to przesłać jakiemuś sędziemu i jak on ma to luz. Dlaczego mam pokzaywać swojego builda przeciwnikowi ? Do walki raczej się staje z Edgarem, Fistandantiliusem ( ;) ), itd. a nie z Ftr8/wiz7/brd5.
Nie ma zmiany to założe włąsną arenę i lepszymi zasadami. ;P

fleischman 12-02-2005 18:57

Ja np sporo featów, klas, zasad mam pospisywanych na kartki.
Robiło sie rajd po jakiś podręcznik wertowało i tyle.
Poprostu wydaje mi się, że poprostu takieg delikwenta bierzemy, podajemy z jakiego podręcznika i tyle.
Takie ograniczanie nie ma sensu i zabiera zabawe (czytaj, nie mógłbym sowjego łamańca zrobić :P).
W sumie skończyłoby się na tym, że byśmy grali klasami z PG...

Kos(A) 12-02-2005 20:48

Macie racje ale po prostu trudno było mi ustalic system który dawał by równe szanse w dostępie graczy do źródeł :/ ponadto głupio byc zaskoczonym przez atut którego sie wcześniej nie znało i nie miało się z nimi kontaktu. Jeśli uważacie że przedstawiona przez was zasada będzie ok, to nie ma sprawy.

Uwagi: W miarę możlwości starajcie się uzywac polskich nazewnictw danych klas/atutów/zdolności to znacznie ułątwi grę (przynajmniej mi :wink: ).

Poza tym, co powiecie na tabele punktacyjną i mistrzostwa??

I w końcu jak polecacie nazwać klub?? :mrgreen:


Kos(A)

Fistus 13-02-2005 20:41

Cytat:

Napisał Kos(A)
Macie racje ale po prostu trudno było mi ustalic system który dawał by równe szanse w dostępie graczy do źródeł :/ ponadto głupio byc zaskoczonym przez atut którego sie wcześniej nie znało i nie miało się z nimi kontaktu. Jeśli uważacie że przedstawiona przez was zasada będzie ok, to nie ma sprawy.

To może jeszcze trzeba będzie czekać aż ktoś pozna DnD np. tak jak ja (nie że znam je jakoś wspaniale) bo wiem więcej więc on(a) nie ma równych szans. Bzdura. Nie znasz jakiegoś feata w teorii to poznasz go w praktyce :twisted:.
Cytat:

Uwagi: W miarę możlwości starajcie się uzywac polskich nazewnictw danych klas/atutów/zdolności to znacznie ułątwi grę (przynajmniej mi :wink: ).
Ja wole angielskie, i co teraz ? Prawda taka, że wszystkim się nie dogodzi. Ale w tym wypadku to nie jest problem bo przecież są stronki z tłumaczeniami z oficjalnych podręczników :. . Ja będę leciał angielskie ;] (większość materiałów i tak nie jest przetłmumaczone na polski)
Cytat:

Poza tym, co powiecie na tabele punktacyjną i mistrzostwa??
Proponuje najprostrzą metodę - 10pkt za pokonanego +/- x za x różnicy poziomów (lub tylko dać za wygraną; podczas turnieju można liczyć inaczej, żeby wyłonić zywcięzce + standardowe za pokonanych przeciwników)
Co do nazwy to najpierw trzeba uruchomić arenę a potem ją nazwać.

fleischman 13-02-2005 22:10

Ja mam inną propozycję.
Coś w rodzaju walk gladiatorów.
I ranking postaci, które wygrały najwięcej razy.
Tylko wtedy trzebaby było ustalić jakiś konkretny poziom postaci a nie "między 1 a 20". Porponuję np żeby ustalić powiedzmy 15 poziom postaci i te postacie by się klasyfikowało a reszta byłaby poprostu niekllasyfikowana.
Ew możnaby zrobić kilka przedziałów tak jak np w zapasach kategorie wagowe :D

Weisu 14-02-2005 19:30

Cytat:

Atrybuty
3.1 Początkowe atrybuty to 15, 14, 13, 12, 10, 8
nie lepiej "kupować" atrybuty ? np na trudną kampanie, a co do poziomów i rankingu to ja jestem za tym aby gracze zaczynali od 2pz. i za każde zwycięstwo dostawali doświadczenie zgodne z tabelą 7-1 w PMP. I awansowali. Walki mogły by się odbywać na gg(tylko gdzie żóty :/ może na każdą walke osobny topic "x lv a VS. y lv b") a potem zwycięzca opisywał by walke w sposób przystępny (tzn. nie tak: Archeon rzucił k20... i wypadło 19 !!! trafił czy krytyk... tylko tak: Archeon cpchną głęboko przeciwnika w brzuch, krew wypłynęła strumieniem...). A postacie były by prowadzone na kartach "PCProfiler'a"... A co do prestiżówek to moim zdaniem mogą być wszystkie z wydanych w polsce dodadków !

Jest 1 problem co do tego... co z łotrzykiem ?? skradaniem?? wspinaniem?? ukrywaniem?? itp. ??

Jeśli żadna ze stron będzie wiedziała że niebędą umieli opisać walki mogą poprosić jakiegoś "barda" który by umiał nieźle opisać walke i oni by się zgłaszali na jakimś osobnym topic'u żeby dało się łatwo znaleźć...

Fistus 14-02-2005 23:04

Odpada chyba wszystko (kupowanie atrybutów - przecież tu nie ma żadnej kampanii; to nie ma być jakieś awansowanie ale stworzenie optymalnej postaci na danym poziomie; jakiekolwiek pomysły ograniczanie tylko do polskich rzeczy też odpadają, nie będę się powtarzał). Co z takimi skillami ? Może jeszcze będziesz się martwił o crafta lub coś podobnego ?
Odnoszę wrażnie, że nie zrozumiałeś idei tej areny.

Weisu 15-02-2005 16:12

Nie wiem czy myślimy o tym samym co do atrubutów... mi chodzi o to:

PMP str. 19:
"USTALANIE WARTOŚCI ATRYBUTÓW
Zwyczajna postać:
[...]
Standardowe kupowanie punktów: wszystkie atrybuty na początku mają wartość 8. Otymujesz 25 punktów, które rozmieszczasz pomiędzy wszystkimi atrybutami. Dla wartości do 14, koszt wynosi 1 za 1. W przypadku atrybutów powyżej 14, cena nieco wzrasta (patrz Tapela 2-1: Punktowy koszt wartości atrybutów). Ta metoda pozwala na maksymalne dopasowanie, [...].

Tabela 2-1 punktowy koszt wartości atrybutów
__________________________________________________ _
Wartość -------Koszt------------Wartość----------Koszt

---9----------------1------ | -------14----------------6
--10---------------2------- | -------15----------------8
--11---------------3------- | -------16---------------10
--12---------------4------- | -------17---------------13
--13---------------5------- | -------18---------------16
__________________________________________________ _

Niestandardowe kupowanie punktów: Wykorzystaj Tabelę 2-1: Punktowy koszt wartości atrybutów ze metody kupowania punktów, lecz postać ma więcej lub mniej punktów na kupowanie atrybutów, co pokazano w Tabeli 2-2.

Tabela 2-2: Niestandardowy koszt punktowy dla wartości atrybutów
__________________________________________________ _
Typ Kampani-------------------------------Dozwolone punkty
Kampania o niskim stopniu trudności--------15 punktów
Kampania będąa wyzwaniem------------------22 punkty
Trudniejsza kampania-------------------------28 punktów
Bardzo trudna kampania----------------------32 punkty
__________________________________________________ _

Kos(A) 26-02-2005 18:44

Witam po feriach, jak leci panowie i panie? :D

Trochę poczytałem posty w tym temacie. Aż roi się tu od rozbieżności, temu trzeba zapobiec :o

1.
Cytat:

Ja wole angielskie, i co teraz ?
Powiedziałem wyraźnie:
Cytat:

W miarę możliwości starajcie się[...]
Ta sprawa nie podlega dalszej dyskusji, wątek zamknięty.

2.
Jeśli chodzi o system nagradzania bądź karania gladiatoró to myślę że punkty odpadają, a lepszy w praktyce okaże się sposób zaprezentowany przez fleichmana. Jeśli ktoś ma jeszcze coś przeciw w tej sprawie, bardzo proszę wszystko da się załatwić.

3.
Co do wartości atrybutów nie mam najmniejszego zamiru ustąpić a podane przeze mnie wartości powinny idealnie zrównoważyć grę. Możemy trochę nad tymi liczbami pokonwersować, ale z góry mówię że kupowanie nie przejdzie.
Weisu: Metodą którą zaprezentowałes nie można kupić więcej punktów atrybutów niż podałem w zestawie początkowym.

To kiedy zaczynamy? :twisted:

Pozdrawiam, Kos(A)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172