Klub pojedynków? Może spróbujemy? Chciałbym wyjść z inicjatywą stworzenia naszego forumowego klubu pojedynków do DnD. Chciałbym abyście tutaj wyrazili swoje sugestie, plany, może obwieścili chęć pomocy? Zapraszam! Kos(A) |
Mogę pomóc, mogę grać Full Service. Kim? Pewnie najbardziej dopakowaną klasą - mnichem. Ale najwcześniej po feriach. |
Jestem jak najbardziej za. Kiedyś próbował Fleisch robić pojedynki w falloucie i stąd wziął się generator... Moja pomoc - techniczna głównie i jaka tam jeszcze będzie potrzebna. Kos(A) może napisz jak Ty to widzisz , w końcu wyszedłeś z pomysłem. P.S. mam nadzieję ,że to nie wyjdzie jak z portalem :| |
Najpierw ustalmy jakie miały by byc zasady działania w takowym klubi. Na których poziomach by się ścierano, kto byłby sędziami, czy do każdego pojedynku robic taką mini sesję, na jakich planszach i jakie postacie mogą się pojedynkować. To większość pytań na które odpowiedź musimy uzgodnić. Nawołuję do inicjatywy :P Kos(A) Do postu powyżej: Ależ akcja z portalem jak najbardziej aktywna, lecz zachamowała sie nieco przez moja przerwę w aktywności. Wybacz ale na serio nauka robi swoje, jakoś trzeba się wyciągnąć z dołków ocenowych w szkole :/. Tera wróciłem i wszystko ponadrabiam, zarówno portal jak i D&D-M. Nie oskarżaj mnie o słomiany zapał, bez przesadyzmu :wink: |
No to ja oczywiście się zgłaszam do pojedynku :) Proponuje żeby były dostępne wszystkie klasy i PrC z oficjalnych podręczników i strony wizardów no może z pominięciem Unearthed Arcana :). Jeśli o rasy chodzi to proponuję wszystkie z PmP a o kase to z tabelki z PmP (mógłby ktoś ją umieścić bo ja jej nie pamiętam...). No to tyle :) |
Dajcie mi odpowiedni poziom i chyba nikt mnie nie pokona :twisted:. btw. 3E czy 3.5E ? |
Myślę, że każdy mógłby to ustalać między sobą przed pojedynkiem. Napewno edycja 3.0 troche by zmniejszyła zakres dostępnych kombinacji przy tworzeniu postaci. |
[center:0ed3383489]Klub pojedynków Last-Inn[/center:0ed3383489] [center:0ed3383489]Zasady tworzenia postaci[/center:0ed3383489] Zasady 1.1 Postacie tworzymy według zasad D&D 3e, ze względu na szerszy dostęp do tejże edycji w Polsece. 1.2 Pojedynek może odbyć się w edycji 3,5 za zgodą wszystkich walczących stron. Poziom postaci 2.1 Poziomy postaci dowolne od 1-20, jednakże wszyscy biorący udział w walce muszą mieć ten sam poziom. 2.2 Za zgodą wszystkich walczących stron można przeprowadzić pojedynek epicki bądź starcie bóstw (podręczniki niezbędne do stworzenia tego typu postaci są już dostępne w Polsce) 2.3 Maksymalne LA postaci może wynieść +4 (nie więcej, bez przesadyzmu) Atrybuty 3.1 Początkowe atrybuty to 15, 14, 13, 12, 10, 8 Klasy 4.1 Dostępne wszystkie klasy podstawowe opisane w Podręczniku Gracza 4.2 Na specjalne zamówienie może obowiązywac inny zestaw klas (jak na przykład te z OA) 4.3 Dostępne wszystkie oficjalne PrC. Łącznie z tymi opisanymi na WotC jak i na ISA.pl jednak do wszystkich wybranych klas prestiżowych, wszyscy biorący udział w pojedynku muszą mieć dostęp. Jeśli takowa oopisana będzie w podręcniku niedostępnym dla którejś ze stron pojedynku, klasa nie może być zaakceptowana. Rasy 5.1 Dozwolone są wszystkie oficjalne rasy (patrz punkt 4.3) Atuty i specjalne zdolności 6.1 Dozwolone są wszystki oficjalne atuty (patrz punkt 4.3) Ekwipunek i bogactwo 7.1 Wartość początkowego ekwipunku ustalamy wg. poniższej tabeli Lvl--Bogactwo 1--zależnie od klasy 2--900sz 3--2700sz 4--5400sz 5--9 000sz 6--13 000sz 7--19 000sz 8--27 000sz 9--36 000sz 10--49 000sz 11--66 000sz 12--88 000sz 13--110 000sz 14--150 000sz 15--200 000sz 16--260 000sz 17--340 000sz 18--440 000sz 19--580 000sz 20--760 000sz 7.2 Dozwolone są wszelkie oficjalne rodzaje ekwpinunku (patrz punkt 4.3). 7.3 Postać może tworzyć sama dla siebie ekwipunek jeżeli posiada ku temu odpowiednie zdolności. Dla określenia czasu tworzenia ekwipunku, jeden dzień jest równy trzem pojedynkom. [center:0ed3383489]Zasady przeprowadzania pojedynków[/center:0ed3383489] Miejsce pojedynku 1.1 Pojedynki odywają się w sześcianie 20x20x20m bądź w kuli o średnicy 30m. 1.2 Pomieszczenie jest równomiernie oświetlone. Źródła światła nie sposób określić. 1.3 Gracze zaczynają w przeciwległych końcach pmieszczenia (w sześcianie uznaje się je za narożniki, w kuli za dowolne przeciwległe strony. Liczba postaci biorących udział w pojedynku 2.1 W pojedynku może brać dowolna liczba osób, którą ustalają wszystkie strony w fazie przygotowań do walki. 2.2 Każdy z graczy może kierować dowolną liczbą postaci, jednak takowe muszą stać po jednej stronie. 2.3 Poziom kazdej postaci kierowanej przez jednego gracza jest mniejszy o jeden za każdą postać niż poziom jednej postaci kierowanej przez jednego gracza. Rzuty 3.1 Rzuty wykonujemy w postach w kolejności chronologicznej. W treści postu ma znaleść się objaśnienie rzutu. Struktura postu i walki 4.1 Struktura walki wygląda następująco ---Przedstawinie karty postaci z pierwszym rzutem na inicjatywę--- UWAGA: Karta postaci zawiera: Ewentualne znane czary lecz nie czary przygotowane. Usprawnienie pancerza oręża oraz poziom jego mocy, lecz nie nazwę mocy. ---Pierwszy opis wejścia każdej z postaci na arenę. Jej przedstawienie wizualne oraz pierwsze, czynności--- ---Walkę--- ---Zakończenie--- 4.2 Treść każdego postu ma wyglądać następująco: Imię postaci wykonującej daną czynność Barwny opis fabularny opisujacy czynności wykonywane przez postać z "ewentualnym dialogiem" Czysto mechaniczny opis czynności postaci z objaśmieniem rzutów wykonanych w poście Zalecenia 5.1 Bawcie się dobrze Jeśli są jakieś pytania bądź wątpliwości, piszcie. PS. Jak nazwać nasz klub pojedynków?? :wink: [glow=red:0ed3383489]Kos(A)[/glow:0ed3383489] |
Cytat:
A nie przesadza pan troche? Rzucając 3k6 na statystki ma się większą średnią niż tu... |
Cytat:
Coś jeszcze?? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:53. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0