Cytat:
https://docs.google.com/document/d/1...HRE/edit?hl=en |
Zaledwie trzydzieści stron zasad! Czemu tego nie widziałem dziesięć lat temu. ;P |
Jeszcze mniej stron mają "Adventurers" ze swoim "Sprawl". Wystarczy tylko dorzucić rasy i magię z podstawowych zasad i mamy Shadowruna na kilku stronach. |
Ja kiedyś namiętnie grywałam w Shadowruna. Mieszkałam wtedy w Niemczech, a tam łatwo było o graczy. Po powrocie do Polski niestety nie miałam już z kim. To było już kilka ładnych lat temu, dlatego my graliśmy w kompilację edycji II i III, ignorując IV, która niosła ze sobą za dużo zmian. Mechanika została przez nas rozpracowana, dopracowana i zdefiniowana i dopiero w takim układzie była grywalna i sprawiała radochę. Echhh ....stare czasy, ale do tej pory mam kupę materiałów, podręczniki i kości, którymi grałam. I sentyment ;) |
ktoś miałby ochotę pograć przez komunikatory? aktualnie prowadzę (tak naprawdę to jesteśmy przy końcu) kampanię na żywo na street levelu, we wschodniej, anarchistycznej części Berlina. jako, że niedługo wyjeżdżam na wakacje do pracy, mam nadzieję, że może udałoby mi się zebrać kilku ludzi do gry online. są chętni? mistrzować bym nie chciał, chyba, że naprawdę w ostatecznej ostateczności. ps na fb jest grupa 'shadowrun polska' @nawiązując do waszej rozmowy na temat mechaniki - wcale nie jest taka skomplikowana, jeżeli odejmie się jakieś niepotrzebne bajery typu odbijanie granatów i eksplozje w zamkniętych pomieszczeniach :P proste testy przeciwstawne i liczenie sukcesów i można grać. a jeżeli chodzi o tworzenie postaci to istnieją do tego specjalne programy - Hero Lab (płatny) i Chummer5 (darmowy). chummerowe dev'y są w trakcie wdrażania data trails do programu, do hero labu pewnie jeszcze trochę będzie trzeba poczekać, bo jednak ich 'wiodącym' systemem jest pathfinder |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:23. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0