Weird Wars: Rome Shane i PEG rozpoczęli zbiórkę na kolejny po Deadlandsach Noir setting do Savage Worldsów, tym razem jest to Weird Wars Rome, jak nie trudno się domyślić traktujący o dziwnych przygodach w sosie starożytno-rzymskim. Zainteresowanych odsyłam w to miejsce, gdzie można wesprzeć projekt. |
Bardzo jestem ciekaw jakie dodatkowe nowości poza przewagami/zawadami itp będzie zawierał podręcznik :) Osobiście liczę na różne smaczki związane z imperium rzymskim, jak np. rozwój zawodowy od centuriona po dowódce batalionu, albo jakieś inne elementy charakterystyczne dla takiego świata. |
Pewnie będzie podobnie jak w pozostałych Weird Wars, tylko w rzymskim sosie. Dla wpierających projekt wrzucili już muzyczkę. Po liście utworów widać, że to raczej podobny zestaw jak muzyka do Deadlands. Mnie akurat bardziej odpowiada muzyka filmowa na sesji. |
Cytat:
60 centurionów --> centurion I kohorty --> prefekt --> legat, dodatkowo było sześciu trybunów pełniących rolę oficerów sztabowych i czterech decurionów dowodzących szwadronami kawalerii. |
@xeper Sam o szwadronach w kawalerii prawisz. Pod batalion to można manipuł podciągnąć. Skład, jednostki, stopnie zmieniały się z czasem i są różne dla poszczególnych okresów. |
Cytat:
|
Być może będzie to pierwszy SW, który mnie zainteresuje :oops: |
Jeśli będzie jak w Weird War II to "czarna magia" po stronie barbarzyńców, a subtelniejsza po stronie Rzymu, ale standardowo będzie gladius kontra magia. |
No tak ale w normalnym WW mieli karabiny, granaty, rakietnice... tym to można walić w potwory, a nie mieczem i typowym sprzętem nie sięgającym prochowej poza armatami. Ciekaw jestem jak twórcy to rozwiążą. No chyba, że będzie po prostu to działało jak w settingu fantasy i nie będzie problemu z rozwalaniem stworów zwykłym orężem :) |
Zauważ, iż w WWWII są karabiny i granaty, ale za to brak opancerzenia u żołnierzy. Z kolei w WWR będzie częściej walka w zwarciu jednak legioniści mają pancerze. Siła broni jest podobna i karabiny wygrywają szybkostrzelnością, a granaty obszarem rażenia. Ostatecznie wychodzi podobny poziom wyzwania. A jak na coś nie działa żelazo to ołów pewnie też nic nie da. Poza tym w WWWII jest Sanity, więc jeśli tak będzie i w WWR to konwencja przesunie się trochę bliżej horroru. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:35. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0