lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Cyberpunk 2020 (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/14215-cyberpunk-2020-a.html)

rudaad 13-05-2014 10:56

Cyberpunk 2020
 
Hej wszystkim,

Długo na LI nie było nas (mnie i Durendala) widać i od razu wpadamy do was z pomysłem na CP'a i teraz pytanie ilu ludzi w ogóle chciałoby pograć w klimacie ?

Na początek jednostrzałówki żeby wczuć się w klimat CP'a trochę inaczej, bo zagramy sobie w Rosji, a właściwie w ZSRR- Związku Suwerennych Republik Radzieckich (i po co wydawać pieniądze na zmianę papeterii rządowej?).

Później kampania... długa planowana na 2 MG i graczy - najchętniej tych którzy już z nami grali.

Podsumowując macie sondę i pytanie: Ktoś chętny?

P.S. Ankieta jest wielokrotnego wyboru.

Aschaar 13-05-2014 11:21

Najpierw jednostrzał, a potem się zobaczy.

Dlaczego? Bo sesje forumowe trwają i nawet jednostrzał to kilka miesiecy. A nie wiem czy szlag mnie nie trafi i z mostu się nie rzucę - wiec po co planować coś na lata? Ludzie się wykruszają, znikają z forum bez powiadomienia, etc.

Jednostrzał ma jakieś szanse.

rudaad 13-05-2014 11:25

To akurat wiemy dobrze. Powiem wam jeszcze, że klimat sesji raczej lekki i przyjemny nie będzie. Oczekujemy graczy 18+ merill się łapie, Asch ledwo, ale też ;). Widząc kto na samym wstępie zainteresował się sesją jestem pełna dobrych przeczuć.

Jeszcze, jeśli macie jakiekolwiek pytania szczegółowe - śmiało piszcie. Wątek otwarty jest do wybadania zainteresowania, ale też zachęcenia was do gry z nami.

Brilchan 13-05-2014 13:13

3 razy tak :D z chęcią zagram zarówno jednostrzałówką, mogę wymyślić nową postać jak i mam starą postać z nieudanej sesji. Ale rzeczywiście lepiej byłoby zacząć od jednostrzałówki to moglibyśmy się na wzajem wyczuć.

Pytania:

1. Jaka byłaby częstotliwość odpisów ?

2. Jak się zapatrujesz na używanie Gdocka ? Ja jestem raczej przeciw bo spowalnia sesje :P wolę jak wszelkie dialogi rozgrywamy postami to sesja nie zamiera.

3. Jak mocno będziemy się trzymać mechaniki?

Na 99 % będę grał netrunnerem to moja ulubiona klasa :D

rudaad 13-05-2014 13:30

ad 3. Mechanika będzie dla nas - MG. Gracz nie tworzy mechanicznej karty postaci, co więcej nawet jej nie zobaczy na oczy.
Sesja będzie storytellingowa, dlatego też karty mają być opisowe. My na podstawie historii postaci rozdamy co uznamy za słuszne żeby pozostał typowo RPG-owy element losowości.

ad 2. Mnie osobiście nie przeszkadza, dużo korzystałam z tej usługi na studiach. O ile udało mi się zauważyć to obecnie narzędzie mocno wykorzystywane przy sesjach na forum, ale jako takiego prowadzenia sesji w gdocku nie przewiduję. Będziecie chcieli sobie popracować nad czymś razem - nie bronię.
Pamiętajmy o podstawach - nie wszystko musi być perfekcyjne, a granie w sesji ma sprawiać przyjemność. Dodatkowo mam nadzieję, że dostanę takich graczy, którym nie będę musiała poprawiać błędów ortograficznych ;).
(Same dialogi można sobie na gg wymienić potem jeden z graczy ładnie to edytuje i wrzuca jako wspólną pracę w jednym poście.)

ad 1. Częstotliwość zależy od graczy my przychylamy się do 1-2 postów graczy na tydzień.

Spieszę też z wyjaśnieniem - w ankiecie macie wybór między starą a nową postacią do kampanii - chodziło mi o to, czy chcielibyście zagrać swoimi bohaterami z jednostrzałowca później w kampanii.

Plomiennoluski 13-05-2014 14:14

Miło że czysty storytelling, ale pytanko mam takie, jak będzie się przekładać to co gracz o postaci napisze, na to, co zcyferkuje MG. Nie obawiam się specjalnie o to, ale zastanawiam się nad możliwymi nieścisłościami kiedy obie strony mają sporą różnicę w używaniu sformułowań.

Światowej klasy naukowiec. (Chemia -8)
Nierozpoznany geniusz i nieoszlifowany diament farmaceutyczny, nie wychodzący zbyt często spoza swojego laboratorium. (Chemia - 9)
Snajper SAS (Karabiny -6) (L42Enfield -7)
Cicha śmierć, człowiek, którego nie zobaczysz przed śmiercią (Karabiny - 9) (L115A3 AWM - 9)
Leszcz spod bloku, wiecznie na speedzie (Walka wręcz - 3) (Broń improwizowana - 5) (Odporność na narkotyki - 5) (kontakty -2)

Wiadomo przecież że każdy ma na to nieco inny pogląd, a rycerze ortalionu bywają różni ;)

rudaad 13-05-2014 14:22

Powiem za siebie, a drugi MG(za 2h wraca z pracy), który z mechaniką nie jest tak bardzo na bakier jak ja wyjaśni wam to dokładnie.

Ja to widzę tak - postać gracza jest jednostką wybitną w społeczeństwie/grupie/otoczeniu, to nie Henio spod sklepu, czy mały Jhonny co wyjechał na wojnę i na niej zdechł. Współczynniki graczy będą adekwatne do współczynników przeciwników i npcy oraz poziomu trudności gry. Jak również nie będą bardzo odbiegać od siebie nawzajem.
Ergo to nie styl pisania będzie decydował, a to co będzie napisane.
... i nie martwcie się, aż takich przekoksów nie dostaniecie ;).

Brilchan 13-05-2014 14:23

@ rudaad

Brzmi jakbyś był moim wymarzonym MG :D JA SIĘ PISZĘ! :D mam już nawet fajny pomysł na postać ruskiego chemika po wypadku :D

Micas 13-05-2014 14:29

Ja mam zgoła inne pytanie: a mianowicie o klimat / fabułę sesji. Jak to będzie wyglądało?

I pytanie kluczowe (przynajmniej dla mnie): czy można będzie zagrać korpem oraz poczuć, że się gra takim "złym" panem w garniaku?

Brilchan 13-05-2014 14:37

Ja bym z kolej chciał zagrać Neo - Marksistą który po wypadku w fabryce został porzucony przez firmę jak śmieć i teraz chcę się zemścić na korporacji która zniszczyła mu życie :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:02.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172