lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [warhammer] Drużyna wampirów? (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/14396-warhammer-druzyna-wampirow.html)

Mortarel 02-07-2014 18:36

Zależy mi na spójnej kampani. Nie ma co gdybać. Jak ktoś ma ochotę zagrać to niech wyśle mi kartę postaci zawierającą:

-nazwę profesji podstawowej sprzed ugryzienia
-historię postaci do momentu ugryzienia (proszę wziąć uwagę, że tzw. krwawy pocałunek to akt gwałtowny i przepełniony pasją. Zarówno wampira jak i gryzioną osobę łączy specyficzna więź niczym rodzica i dziecko ale może mieć też płaszczyznę np. erotyczną. Sam pocałunek może być też nagrodą.)
-Nie przysyłajcie żadnej mechaniki tylko ładną historię
-Historia powinna zawierać informację o rodzie jakim chce się grać.

Wybiorę trzy najlepsze karty i przerobie je na wampiry. Gotowe karty podeślę graczom przed opublikowaniem pierwszego posta.

Karty proszę wysyłać na PW.

Zobaczę co dostanę i z tego złożę całość.

valtharys 02-07-2014 18:50

Dwa pytania jeszcze: sesja z gdockiem i co ile odpis?

Mortarel 02-07-2014 19:37

najlepiej bez g doca, ja tam zaglądać nie mam zamiaru. 6 dni dla graczy 2 dni dla mnie. Choć jak syzbciej się uwiniecie to ja również tempo podkręcę. W zasadzie co do częstotliwości to niech każdy też napisze w karcie jak mu pasuje. To dobiorę tak drużynę, aby nie było żadnego "ślimaka".

Dnc 02-07-2014 20:57

Do kiedy jest czas na przesłanie postaci?
I kiedy ewentualna sesja miałaby się zacząć?

Historia rozumiem ma być w miarę długa i dokładna - mógłbyś rzucił w przyblizeniu ile tego ma być?

Mortarel 02-07-2014 22:22

Czas jest do momentu, aż uzbieram 3 karty, które się nadadzą, wtedy potrzebowałbym z dzień lub dwa na przerobienie ich na wampiry i obmyślenie zarysu przygody. Myślę, że strona A4 w zupełności wystarczy, ale jak ktoś bardzo chce, w przypływie weny, to może napisać trochę więcej. Ale bez przesady.

Asmodian 04-07-2014 20:05

Cytat:

w Lahmianina
To kobity są. W przeważającej, przerażającej większości:-) Cała linia krwi to piękne i "zabójczo" ponętne istoty, których jedynym celem jest dominacja nad resztą....ludzkości i wampirów. Facet przemieniony przez Lahmian to już samo w sobie byłoby coś niezwykłego bo one uważają facetów za bydło. Głównie. W każdym razie dobry slot na graczkę raczej, bo szkoda marnować potencjał płci pięknej na faceta. Nic osobistego;)

Jestem chętny i spróbuję zrobić jakiegoś ciekawego wampirka.
Jako linię krwii proponowałbym calej drużynie i MG albo Krwawe Smoki, albo von Carsteinów. Lahmie to jak wspomniałem kobiety, więc poza trudnością w odgrywaniu wampira dojdzie jeszcze odgrywanie kobiet przez facetów. Nekrarchów i Strigoi odpadają jesli chodzi o towarzyskość i współpracę. Jedni to magowie, którzy uwielbiają samotność i tradycyjnie są zabijani przez swoich uczniów opetanych żądzą wiedzy. Strigoi to degeneraci i potwory - coś jak połączenie wilkołaka z nietoperzem. Oczywiście samotnicy i raczej ciężko będzie z ukryciem aż tak wielkiej deformacji.
Pierwsze trzy linie współpracują - Krwawe Smoki na polach bitew lub tworzą konwenty lub zakony. Von Carsteinowie maja całą Sylvanię;) A Lahmianki....wszędzie.
Tyle sugestii ode mnie. Wiedza z WFB jakby co. W podręcznikach armii jest znacznie więcej "wiedzy tajemnej" niż w podręcznikach WFRP - staroedycyjne(5-6ed) powinny być na necie w PDFach, po angielsku, jakby ktoś potrzebował, choć czasem można namierzyć polskie wydania. w wyszukiwarce wpisać: Warhammer Armies:Vampire Counts - powinno wyskoczyć.

Pytanko do MG? Dlaczego tylko trzy wampiry?

Mortarel 04-07-2014 20:22

Ja tam nie bronię, aby gracz stworzył sobie postać kobiecą. :)

Asmodian 04-07-2014 20:38

Tak napisałem, aby zachęcić graczki;) Czytając posty niektórych dziewczyn na tym forum na pewno poziom sesji by skoczył, bo piszą rewelacyjnie.

Demoon 05-07-2014 00:29

Widac pewne podobienstwo do klanow z Wampira (systemu) ;) baaaardzo chetnie bym zagral. Faktem jest, ze wampiry w WFRP sa zbyt silne, wiec prawdopodobnie musielibysmy sie obracac w kregach innych nieumarlych. Dlatego proponuje von Carsteinow. Od zera do bohatera wyglada dobrze,tj. opcja startu swiezo przemienionymi wampami. Tylko ze zanim doszlibysmy do bycia 'kims' w takim swiatku to mina wieki, a nawet mroczne wieki :) takze to wymaga ustalenia z innymi graczami.
Ode mnie karta w niedziele/poniedzialek.

PS: valtharys - nie ma sensu na nekrusa. To tak jak nosferatu w Wampirze. Jesli inni graliby 'normalnymi' wampixami to nie chcieliby sie z Toba bujac, a z kolei cala druzyna tych stworow jest tak samo nielogiczna, jak i niegrywalna.

PS2: zajebista ankieta :D

Baird 05-07-2014 20:19

Fajny dodatek, przez ponad 10 lat grania w młotka nigdy nie grałem wampirem, myślę że chętnie spróbuję a przez chętnie spróbuję mam na myśli przyślę ci kartę w dniu otwarcia rekrutacji.

Przy czym jedna uwaga i pytanie, czy postać będziemy klepać od lvl 0? Taki wampir trochę żyje i myślę, że postacie na przynajmniej 4 lvl powinny startować (wiem, trochę nakoksowanie będą ale o to chyba chodzi w wampirach co nie?)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:21.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172