Wstępnie zainteresowany. Jak będzie już konkretna rekrutka a nie tylko luźny konspekt proszę o PM. |
Cytat:
(kilka stron za opisem kultów ekstremalnych z sekcji 4) |
Ostatnie pytanie czy tylko kończyć na wybranych przez ciebie klasach czy też muszą koniecznie zaczynać od wybranej klasy? Oba warunki czy tylko klasy kończącej musi być spełniony? Zagłosowałem na agenta a to w związku z tym że jako jedyny daje nadzieje na jakieś zmiany schematu. Nie każdy chce grać ścisle określona z góry postacią w przypadku dwóch innych tak jest. |
Zaczynać i kończyć, a najlepiej jakby się w środku tematu też trzymały. |
Zatem dajesz niewielkie pole do manewru, praktycznie żadne. Jedynie w agencie. Praktycznie trzeba pisać historie pod wymagane ścieżki kariery. |
Bo pole do manewru macie mieć dopiero z wejściem na poziom szósty. Potraktuj 5 profesje jakby była twoją pierwszą, bo tak w sumie jest. Z tą różnicą, że jako że wróg jest potężniejszy niż zwykle, tak i wy jesteście nakoksowani 4 poprzednimi profesjami, które tworzą tło historyczne z małym bonusem stat. |
Powiem tyle - jeśli akcja w czasach Trzech Imperatorów - zgłaszam się, a i chętnie pomogę jeśli chodzi o fluff. Jeśli nie, to niestety podziękuję - klimaty 2524+ mnie nie kręcą. Tak więc - powiedz jak to będzie z realiami, trza by było nad kartą i historią pomyśleć. |
Ok skoro pierwsza to podsunęło mi to nawet pomysł na historię. Gdybym mógł zmienić wybór to wybrał bym kapłana Oczywiście Sigmara. |
Fyrskar Ucieszy cię fakt, że zmieniłem okres historyczny na początek wojny trzech cesarzy a mianowicie wojnę dwóch cesarzy, gdyż świetnie wpasowuje się ona do mojego scenariusza z takimi wydarzeniami jak oblężenie Talabeku, wojujący książę ze Stirlandu, czy Middenheim nie będący główną stroną konfliktu. Ciekawą rolę odegra teraz pewnie książę elektor Nordlandu. Tak więc okres 3 cesarzy, ale gdy było ich jeszcze dwoje. Pojawiło się pytanie o Rycerzy Pantery oraz innych takich. Po zakończeniu profesji Łowcy Czarownic będziecie mieć sporo profesji do wyboru. Oficjalnych z głównego, z dodatków oficjalnycj, nieoficjalnych jak i przecież można wydać 200 PD (które naprawdę łatwo przyjdzie) na nową profesje wyjściową |
Cytat:
W kwestii formalnej. Profesja z schematu rozwoju profesji kosztuje 100PD, 200PD kosztuje wybór profesji podstawowej, czyli w tym przypadku przy tak zaawansowanej postaci jeszcze mniej interesujących, chyba że wybiera się ucznia czarodzieja. Co oczywiście mogło by być ciekawe. Chęć dokonywania zmian wynika z historii, nie każdy chce grać nie dość że fanatykiem to jeszcze szaleńcem. Czy też zaczynać od pielgrzyma czy też śmieciarza (kotlarza). Zwłaszcza wybór tej pierwszej profesji budzi u mnie niechęć, cóż to miało by oznaczać iż postać była zawodowym pielgrzymem? Pielgrzymki dokonuje się w celu przebłagalnym lub dziękczynnym więc moim zdanie nie powinna ta klasa wyjściowa, tym bardzie iż nie ma postać żadnego sposobu zarobkowania wcześniejszego na wspomnianą pielgrzymkę. Osobiście, czytając opis i biorąc zdroworozsądkowo ta profesja nie powinna być pierwszą profesją. Drugim powodem jest trudność pisanie historii pod narzucony schemat, nie zawsze ma się na to chęć lub natchnienie. PS W PBF niestety nie można jak w grach na żywo stworzyć postaci bez historii spisanej i tworzyć ja dopiero w trakcie przygody. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:52. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0