Heroes & The Other Worlds - Playtest Link do recenzji. Cytat:
Przeczytałem powyższy akapit i się tak podekscytowałem, że od razu zamówiłem PDF. Proponuję szybką i brutalną grę w autorskiej piaskownicy, która będzie z początku szkicowa, a ilość detali będzie rosła wraz z poczynaniami graczy - coś na wzór kampanii Rythlondaru albo jednego z minisettingów Points of Light. Obecnie bardzo mi pasuje ta zajawka: Cytat:
Gra może być albo jednolinijkowcem albo w całości w dokumencie - ważne, żeby nie była "text-heavy", bo to mam już w Księstwach Granicznych. ;P To ma być tylko playtest gry. |
Jednalinijka na wzór klasycznego Conana, Krulla czy Willow. I mnóstwo łubudubu bez filozofii. Może jakaś Czarna Kompnia na krwawym szlaku do ocalenia? |
R. E. Howard zawsze na propsie. <3 Dodam, że nie będę wymagał tła fabularnego do postaci. Gra zakłada wysoką śmiertelność, także nie ma co czytać o epickich wyczynach kolesia, który polegnie przy pierwszej okazji. Graczy wezmę tylu, ile da radę, ew. przy dużym obłożeniu będę wybierał na podstawie innych sesji. |
Krótkolinijkowca zagram. |
Forma pozostaje do dogadania - mam chwilowo opad szczęki i nie wiem, czy nie warto zrobić sesji na pełnej opcji. Gra mnie opętała na całego. Co ciekawe, walki można rozgrywać w wyobraźni, ale już nie wydawany pierwowzór rozgrywał je także na mapach złożonych z sześciokątów. Jako fanatyk Neuroshimy HEX długo szukałem RPGa, który byłby w stanie choć trochę oddać klimat takich planszówkowych potyczek. I chyba znalazłem. :D |
Brzmi ciekawie. |
Wraz z sesją oczywiście będzie skrótowiec z zasad. Nie jest tego za wiele - gra stawia raczej na elegancję reguł niż ich ilość, a całość jest utrzymana w duchu OSR. Dlatego też stworzenie postaci to chwila. Wybór, czy postać ma być awanturnikiem czy czarodziejem, rozdanie punktów w czterech atrybutach i wybór maksymalnie pięciu umiejętności. A przyswojenie zasad do poziomu swobodnej gry jest niewiele trudniejsze. Inspirujący akapit ze wstępniaka: Cytat:
|
Brzmi nieźle. :) |
Sesja Clutterbane #Akcja #Rzeźnia #PiszeSięWCiemno Osobiście wolałbym normalną sesje niż jednolinijkowca, ale jeżeli uważasz, że miałbyś problem ogarnąć obie sesje, to naciskać nie będę. ;) |
Nie rozumiem, skąd te problemy jednolinijkowcami. Po pierwsze zwykłem pisać krótkolinijkowce, bo jedna linijka nigdy z tego nie wychodzi, nie licząc sytuacji skrajnych - ogólnie jest swoboda pisania. Teraz zaczęliśmy tą branvagę i miała być krótkolinijkowa, zajrzyj do tematu. A jak już ktoś nie ma czasu/weny/życia czy czego tam, rzuca tą jedną linijkę czy dwie i gra się kręci, zamiast zastanawiać się co jeszcze umieścić w opisie jak tnie mieczem, a w tym czasie wszyscy czekają jak na zbawienie. Co do systemu, to ostatnio akurat przeorałem całe Melee i dodatki, więc właściwie wiem o co chodzi i mam nadzieję, że skład jest trochę lepszy, bo zasady były dobre, ale czytać się tego nie dało - ściany tekstu. Cytat:
Ale świetny argument dla sesji krótkolinijkowej, jeśli MG tak uważa :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:15. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0