Zacząłem tworzyć zadania poboczne. Każde zadanie ma swojego własnego wstępniaka. Oto one (na razie tylko część). Zadań pobocznych docelowo ma być 10-15, oraz 4 lub 5 głównych. Dolly jest sekretarką pracującą w agencji. Do bólu profesjonalną, lecz gorzką niczym kawa z sokiem grejpfrutowym i zgryźliwą jak buldog ze skurczem mięśni twarzy. Istnieje głównie jako postać POV, gdy nie mam dostępu do graczy. |
Polecam ograniczenie objętości sesji. 5 głównych misji i jeszcze zadania poboczne to dość dużo. Możliwe, że mój pogląd jest zachwiany przez udział w dość rozwleczonych sesjach, ale zazwyczaj przy aktywnych graczach kilka dni w świecie gry potrafi trwać wiele tygodni. Prosty rekonesans kanionu ciągnął się mi kiedyś przez ponad dwa miesiące, a w świecie gry miał miejsce od 8:00 do około 17:00. Z drugiej strony masz fajne pole do popisu, bo możesz np. 8 graczy podzielić na dwuosobowe oddziały i każdemu dać jedno zadanie. 4 zadania jednocześnie zapobiegną sytuacji, gdyby ktoś odpuścił w trakcie i będzie blokować postęp fabuły. (Przy 8 graczach jest na to całkiem duża szansa...). Sama walka gdy się pojawi (raczej nie po to przygotowywałeś system walki, żeby taka nie miała miejsca) też przeciągnie rozgrywkę. Potyczka zakończona w jednej rundzie to na forum zapewne dodatkowy tydzień. W jednej z szybszych sesji w których uczestniczyłem bitwę (ścierające się oddziały superżołnierzy) prowadzimy od 17 czerwca. Wystrzeliłem już 3 razy. Trzymam kciuki za powodzenie projektu, bo zapowiada się fajnie, choć zawartość wydaje mi się ogromna. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:13. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0