lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Supernatural neo-noir cyberpunk? (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/15353-supernatural-neo-noir-cyberpunk.html)

cat meat 06-07-2015 03:24

Supernatural neo-noir cyberpunk?
 
Wreszcie została dzisiaj przeze mnie spisana spora część ostatniego pomysłu, jaki mi przyszedł do głowy.

Co wy na kampanię gdzie gracze prowadziliby agencję detektywistyczną w świecie będącym mieszaninką neo-noir, cyberpunka i nadprzyrodzonych istot w mitologii alternatywnego chrześcijaństwa? Gracze mieliby do wyboru dostępną listę zadań - nie musieliby wszyscy ślęczeć nad jednym i tym samym, mogliby podzielić się w teamy, jak np. trzeba będzie kogoś przesłuchać, to wysłać postacie umiejące zastraszać, a jak wejść do Hipernetu, to te z umiejętnością hipackowania. Większa część zadań byłaby powiązana np. trzeba by było odwiedzić tych samych informatorów lub lokale, więc trzeba by było uważać na decyzje. W planie byłyby cztery duże zadania i jedno powiązane z nimi wszystkimi, kończące sesję (być może związane z nadchodzącym zakończeniem drugiego Milenium, ale niekoniecznie), oprócz tego kilka-kilkanaście zadań pobocznych których nie trzeba wykonać, ale nagrodą byłyby oczywiście dodatkowe dolary, punkty na rozwój oraz ciekawe artefakty. Różne misje miałyby różny klimat, np. część byłaby bliska horrowi, część rozgrywałaby się głównie w sieci i Hipersieci, a część dotyczyła bardziej spraw nadprzyrodzonych, jeszcze inne zaś bardziej detektywistycznych.

Oto informacje wstępne:
Wstępny zarys świata
Informacje na temat kościołów
Informacje na temat przeciwników, jakich gracze mogą spotkać
Mechanika walki - wszystko poza walką storytellingowo
Tworzenie i karta postaci

Materiały, które jeszcze by były udostępnione przed zabraniem się za przygotowywanie sesji samej w sobie to Miasto, Sklepy i Korporacje które mają swoje siedziby w Mieście, a także Hipermiasto. Potem powzwałyby jednocześnie Zadania, Lokacje i Postacie. Kompendium Lokacji i Postaci byłoby od początku częściowo dostępne dla graczy, obejmując dotychczasowe miejsca zdobywania informacji.

Wiem, że nie mam na koncie portalowym wielu postów. Dalibyście szansę nowemu przybyszowi na poprowadzenie takiej sesji? :)

Mike 06-07-2015 10:33

Podoba mi się.
Od dawna czekam na sesję w podobnym stylu, no może bez cybernetyki i z mniejszym nastawieniem na religię. Ale to i tak na razie koncept najbliższy "Kronikom Harry'ego Dresdena" który był by ideałem :P

Ta agencja detektywistyczna była by powiązana z korporacją/kościołem czy trzeba by lawirować pomiędzy gigantami? :)

abishai 06-07-2015 11:40

Czemu... każdy kiedyś zaczynał ;). Ale w sumie zależy to od przygody i rekrutacji :).

Mike 06-07-2015 12:18

Cytat:

Ale w sumie zależy to od przygody i rekrutacji
I prowadzenia sesji :)
Samo mistrzostwo w rekrutacji nie pomoże :P

abishai 06-07-2015 12:32

Prowadzenie sesji wyjdzie dopiero w praniu ;). W każdym razie... pomysł ciekawy. Świat intrygujący, więc trzeba tylko przekuć go w rekrutkę i łowić graczy :D

sunellica 06-07-2015 18:34

mnie ciekawi dlaczego nie ma w kościołach, żadnych świątyń pokrewnych religii chrześcijańskiej (czyli judaizm i islam - obie religie mają wspólne księgi i proroków, anioły i demony)

cat meat 06-07-2015 18:47

@Mike niezależna agencja, na ile to możliwe.

@sunelllica akcja będzie się toczyć w USA, dlatego żydzi są wspomniani w kościołach (musiałaś przeoczyć :P), a muzułmanie nie, ze względu na ich znikomą ilość.

sunellica 07-07-2015 10:13

ok mój błąd, teraz widzę ale dalej mnie ciekawi czemu muzułmanów jest mało skoro "świat jest podobny do naszego" - wyginęli, uciekli do innych krajów?

jestem też ciekawa mniejszości meksykańskiej, która niby jest katolicka ale odnosi się do wielu praktyk magicznych, czy tacy ludzie jakoś lepiej sobie radzą w tych czasach czy może mają podwójnie przekichane?

chrysletY 07-07-2015 11:09

Cytat:

Napisał Mike (Post 568035)
I prowadzenia sesji :)
Samo mistrzostwo w rekrutacji nie pomoże :P

Rzekł prawdę odwieczną i niezmienną ;) Chociaz rekrutka zawsze byla dla mnie wazna - zawsze towarzyszy jej wstep i mozna wychwycic pewne cechy GMowego stylu ^^

Potencjalnie chetny; Ale mam kilka zasadniczych pytan co do mechaniki, cat meat. Pojdzie PW,

cat meat 07-07-2015 21:45

Cytat:

Napisał sunellica (Post 568207)
ok mój błąd, teraz widzę ale dalej mnie ciekawi czemu muzułmanów jest mało skoro "świat jest podobny do naszego" - wyginęli, uciekli do innych krajów?

jestem też ciekawa mniejszości meksykańskiej, która niby jest katolicka ale odnosi się do wielu praktyk magicznych, czy tacy ludzie jakoś lepiej sobie radzą w tych czasach czy może mają podwójnie przekichane?

W naszym świecie muzułmanów w USA jest pół procenta. Równie dobrze mógłbym napisać, jak na rewelacje zareagowali hindusi, konfucjanie, shintoiści, buddyści, szamaniści, animiści, zoroastrianie czy sikhowie, ale moim zdaniem nie jest to istotne, bo:
1) jak komuś to potrzebne do stworzenia postaci, to niech sobie wymyśli własny background, a ja mu zaakceptuję. Łatwiej mu będzie odgrywać postać.
2) jak będzie to potrzebne w jakimś wątku, to sobie takie informacje przygotuję. Zresztą, tak będzie przecież bardziej realistycznie. W końcu, ile przeciętny Amerykanin czy Polak wie o wierzeniach Hindusów czy Chińczyków? Pojedziecie, np. do Chinatown, to na pewno będą jakieś elementy lokalnej kultury wspomniane.

A co do rytuałów i pogańskiej magii inkorporowanej w katolicyzm, pojawienie się aniołów i demonów zretconowało je częściowo jako efekt anielskiej bądź demonicznej działalności.

EDIT: lista sklepów, do których mają dostęp gracze
EDIT2: Korporacje


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172