lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   oWoD czy nie oWoD? (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16008-owod-czy-nie-owod.html)

corax 04-04-2016 13:51

Cytat:

Napisał Hakon (Post 620459)
Handel żywym towarem? Chyba trzeba poinformować odpowiednich ludzi.

Ja nadal się to podoba. Pomysł czy to Mike, czy corax nie wnikam. Ważne by było fajnie. Kwestia tylko podziału na klany w ekipie.
Może wycofujące się wampiry z jakiegoś miasta lub coś? Z resztą nie ważne. Nasza corax już wie jak to załatwić.

Mike prowadzi teczki na wszystkich ;)
„nasza corax” - #czujęsiędobremnarodowymtakbardzo ;)

Cytat:

Napisał Raist2 (Post 620470)
Znając corax (niestety nie jako mg), to wybór kim jest gracz nie będzie jakoś specjalnie wielce ograniczony

Hm… więcej info?

Cytat:

Napisał Hakon (Post 620473)
Raist2: Ja tam widzę Ciebie w roli skalda Ktoś musi spisywać historię.

Nie prowokuj go, już jednym Fianną gra :P

Cytat:

Napisał Mike (Post 620446)
7%, albo usunę posta :P

6% i niech będzie moja strata ;P

Raist2 04-04-2016 16:08

corax&Hakon To może dalekim przodkiem Marcusa zagrać? ;P

[quote=corax;620479
Hm… więcej info?
[/QUOTE]

W we sensie? No może nie znam Cię długo, ale z tego co cię znam raczej nie będzie ograniczeń typu: "gracze są tylko i wyłącznie potomkiem Rodgara Wielkiego", "tylko Brujah", "tylko stali mieszkańcy urodzeni w Wygwizdowie Wielkim na północ od Wrony Zawracają Małego" ;)

Mike 04-04-2016 16:49

Przecież to jasne, ze taki kozacki szef wampirów ma świtę mniejszych wampirów. A to, że są z wymarzonych przez graczy klanów to przypadek :P

Ale ograniczenie do stałych mieszkańców posiadających meldunek na dworze jarla jest konieczne :P Chyba, ze jeden będzie grał tym co ma uczyć młodych, więc będzie musiał być mocniejszy. A to nierówność społeczna! :)

corax 04-04-2016 17:06

Mike przestaniesz rujnować mi scenariusz? A kysz ;)

Raist2 04-04-2016 17:30

Mike Spojluj dalej :D

Bounty 04-04-2016 19:29

Zagłosowałem na wikingów, ale na drugą opcję też bym się może pisał.

Co do realizmu funkcjonowania wampirów w pogańskiej krainie pozbawionej miast i zdominowanej przez wilkołaki, to myślę, że nie wygląda to aż tak dramatycznie jak to widzi Leon.

Ja widzę to dwojako.
Skandynawia do wielkie bezludne przestrzenie a garou nie czają się przecież za każdym drzewem. Wampiry żyjące samotnie lub w małych koteriach w dziczy i pożywiające się zwierzętami/samotnymi podróżnymi mogą spokojnie przetrwać.

Ze względu na brak prywatności ukrywanie wampirzej natury przed śmiertelnikami zamieszkującymi tą samą osadę nie byłoby praktycznie możliwe, ale osady wikingów były zwykle małe (jedna lub kilka rodzin) i oddalone od siebie, więc mieszkańcy sąsiednich sadyb nie musieliby nic wiedzieć.
Żeglowanie to faktycznie największy problem, bo załoga najmniejszej łodzi wikingów, czyli sneki to 20-40 osób i wszystkie musiałyby być wtajemniczone. Udział w większej wyprawie wojennej wydaje mi się praktycznie niemożliwy, bo załogi innych statków zaczęłyby jednak coś podejrzewać.

Pomysł zarzucony przez Mike'a mi się podoba. Wymagałby tylko, żeby wszyscy krwiopijcy byli z jednego klanu, ale w tej kwestii gracze i MG byliby pewnie w stanie się dogadać.
Mi do skandynawii najbardziej pasują Gangrele, Brujahowie lub Tzimisce.

Raist2 04-04-2016 19:42

Tzimisce raczej mniej pasują, to ruskie, albo okolice ruskich. Najbardziej to Gangrele, bo znowuż typowy Brujah jest z bliskiego wschodu, potomkowie/założyciele Babilonu. ALE, przecież Babilon upadł, nic nie stoi na przeszkodzie żeby kilkoro matuzalemów zaszyło się daleko na północy i tam zaczęło "płodzić" potomstwo, no i dodatkowo są też Setyci którzy mieli kontakt z Wikingami, więc mogli z nimi wrócić do ich krain i też zacząć się mnożyć, tym bardziej że wg Setytów jak ktoś jest rudy (okolice Wikingów ku temu sprzyjają) to cieszy się względami Seta.

Eleishar 04-04-2016 20:15

Całe to gadanie o wilkołakach i zagrożeniu jest według mnie nieco na wyrost. W dodatku do Dark Ages o wdzięcznym tytule "Wolves of the Sea" jest nawet zaleta dla wampirów Lupine Kinship, która daje wilkołaczych przyjaciół :D

Hakon 04-04-2016 20:35

Pamiętajmy, że wikingowie aż do morza czarnego dotarli, do Rusi itd.
Popłynął wiking i wrócił przemieniony. Czy to Europa zachodnia czy wschodnia. A co za problem żeby wikingowie napadli jakiś statek gdzie był wampir i który dogadał się z wodzem wikingów? Wszystko można wymyślić.

Raist2 04-04-2016 20:49

Nawet mogli ze sobą przywieźć Uktena czy innego wilkołaka z Ameryki, w końcu i tam dotarli ;P Kwestia jest taka czym kto chciałby grać, i jak to uzasadnić w niektórych przypadkach.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:19.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172