lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Księstwa Graniczne: Psy z Feigervidr (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16445-ksiestwa-graniczne-psy-z-feigervidr.html)

Asmodian 30-08-2016 21:11

Warrior albo magus.

Jak mocno się to różni od młotka w kwestii zaklęć czy magii ogólnie?

Lord Cluttermonkey 03-09-2016 10:32

Mamy 14 głosów. Dobry wynik. W rekrutacji do pierwszych KG miałem ledwo 4 graczy... ;P

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 658048)
Warrior albo magus.

Jak mocno się to różni od młotka w kwestii zaklęć czy magii ogólnie?

Prawie w ogóle nie różni się od 2E. Różnice, które zauważyłem póki co:
- możliwość kontrczarowania (magiczny odpowiednik parowania czy uniku),
- zaklęcia podzielone na proste, mniejsze i większe,
- szybkość rzucania w walce zależy od powyższego podziału (proste najszybsze),
- łatwiej wyłapać przekleństwo Cincza, a jego typ zależy od powyższego podziału (proste najmniej groźne).

Layla 03-09-2016 11:02

Ja też bym z chęcią zagrała, zwłaszcza, że bez google doca ;)

Zagłosowałam na rangera i jeśli w listopadzie (czy kiedy tam później planujesz zacząć) będę stać z czasem tak, jak teraz, to na pewno się zgłoszę.

Pozdrawiam!

Matyjasz 03-09-2016 12:42

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 658048)
Warrior albo magus.

Jak mocno się to różni od młotka w kwestii zaklęć czy magii ogólnie?

Jak przejrzałem na necie early access (ktoś wrzucił na 4chanie) to tak:
Czary rzuca się przy użyciu umiejętności incantation czyli Siła Woli +10 i rzut k%.
Proste czary mają +10, średnie +0, duże -10.
Obok testu rzuca się kostkami chaosu k6, jak wypadnie 6 to dzieje się manifestacja. Szansę na pomyślne czarowanie można dopakować poprzez "channel power" za co mag dostaje +1 korupcji i +1 kostkę chaosu za każde +10 do szansy rzutu.
Do tego każdy czar może mieć krytyczną porażkę co powoduje, że albo mag staje się celem albo dzieje się coś innego nieprzyjemnego.
Może mieć też krytyczny sukces.

Co do mocy to dość podobnie jak w WFRP. Zwykły magiczny pocisk zadaje k10 + WB obrażeń, średni k10+4 czyli chyba tyle ile atak mieczem. Magiczny pocisk specjalistyczny ma jakiś dodatkowy efekt.

Z pamięci bo pliku nie zapisałem albo zgubiłem na dysku.


Co do sesji to byłbym chyba zainteresowany. Księstwa Graniczne wspominam z nostalgią.

Lord Cluttermonkey 04-09-2016 15:54

Cytat:

Napisał Matyjasz (Post 658820)
Jak przejrzałem na necie early access (ktoś wrzucił na 4chanie) to tak:
Czary rzuca się przy użyciu umiejętności incantation czyli Siła Woli +10 i rzut k%.
Proste czary mają +10, średnie +0, duże -10.
Obok testu rzuca się kostkami chaosu k6, jak wypadnie 6 to dzieje się manifestacja. Szansę na pomyślne czarowanie można dopakować poprzez "channel power" za co mag dostaje +1 korupcji i +1 kostkę chaosu za każde +10 do szansy rzutu.
Do tego każdy czar może mieć krytyczną porażkę co powoduje, że albo mag staje się celem albo dzieje się coś innego nieprzyjemnego.
Może mieć też krytyczny sukces.

Co do mocy to dość podobnie jak w WFRP. Zwykły magiczny pocisk zadaje k10 + WB obrażeń, średni k10+4 czyli chyba tyle ile atak mieczem. Magiczny pocisk specjalistyczny ma jakiś dodatkowy efekt.

Z pamięci bo pliku nie zapisałem albo zgubiłem na dysku.


Co do sesji to byłbym chyba zainteresowany. Księstwa Graniczne wspominam z nostalgią.

Jak i ja Felixa von Welfa. Może znowu losowa postać? ;P

Lord Cluttermonkey 08-09-2016 19:27

Niezmiernie cieszę się z liczby otrzymanych głosów. Właśnie pierwszy raz zajrzałem do wersji Early Access i... O matko, to ma aż 631 stron! I to bez obrazków, zapisane drobną czcionką. Z jednej strony muszę przyznać, że to dla mnie taki miły powrót do przeszłości, kiedy w jednym podręczniku do WFRP miało się wszystko, od tworzenia postaci po bestiariusz, ale z drugiej... Nie ma szans, że wystartuję z PBFem w listopadzie albo jeszcze w tym roku. To zbyt optymistyczny termin. Pozostaje dzielnie walczyć w życiu, żeby sesja mogła ruszyć tak w kwietniu 2017. Pewnie wtedy zasady będą już dostępne za darmo i w finalnej wersji, a mi zbrzydnie D&D 5E i będę miał na tyle wolnego czasu, żeby poprowadzić coś, co zasługuje na "Księstwa Graniczne:" w tytule sesji.

Gdyby ktoś miał jakieś pytania o Zweihandera lub chciał poprowadzić sesję Oburaka na dwóch MG (ze mną w roli pomocniczego), to walcie śmiało. :)

Hakon 12-09-2016 11:53

Ja też bym zagrał. Niby teraz wiele gier mam na głowie ale w kwietniu? Z wielką chęcią poznam z czym się je żelazo dwuraka :-P

Lord Cluttermonkey 20-09-2016 19:12

Cytat:

Napisał Hakon (Post 660614)
Ja też bym zagrał. Niby teraz wiele gier mam na głowie ale w kwietniu? Z wielką chęcią poznam z czym się je żelazo dwuraka :-P

Do kwietnia daleko, ale dzięki za deklarację. :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:05.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172