lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [Wilkołak: Postapokalipsa] Kosz na pomysły (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16773-wilkolak-postapokalipsa-kosz-na-pomysly.html)

Brilchan 02-01-2017 15:42

Ja to bym sugerował żeby pomieszać ze sobą kilka scenariuszy z dodatków time of Judgment wampiry mają sporo apokaliptycznych sytuacji na skalę światową spróbuje własnymi słowami powiedzieć ale warto poszukać googlem na angielskojęzycznych forach albo kupić dodatek z Drive trugh RPG bo to dość skomplikowane jest. Tu małe podsumowanie z wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/Time_of_Judgment

Do Postapokalipsy najbardziej pasowałoby wziąć parę pomysłów z Gehenny bo przedpotopowcy mają najwięcej scenariuszy "rozwalających" ziemię i ekosystem.

Tazmisce próbował rozpuścić cały świat i zmienić samego siebie w rakowatą narośl Tremere próbował połączyć swoje prawdziwie imię z resztą ludzkości przez co stworzył armię zombie bo mu się zbytnio nie udało...

Ja to bym zrobił tak głównymi winnymi zagładzie byłby wampiry Tremere i Tazmisce przeprowadzili swoje próby opanowania świata ale Saulbri ich powstrzymał za pomocą własnej mocy co ograniczyło szkody więc mielibyśmy hordy magicznych zombie pół wampirów które wychodzą w nocy i rakowate stwory które próbują przejąć kontrolę nad światem i wszystkich pochłonąć.

Sądzę że dla wilkołaków najciekawszą opcją w tym scenariuszu byłoby gdyby Żmij okazał się tym dobrym i wstąpiłby w doskonałego metysta a Dzikun byłby tym złym sądzę że rzeczywiście pomysł ze zniszczeniem zasłony i rozzłoszczonymi duchami Gai byłby dobry ale zostawiłbym wilkołakom duchy przodków oraz totemy jako wsparcie klany Tubylców Betonu, Gnatożujów na pewno przeżyłby renesans bo Karaluch jako totem na pewno by zyskał niesamowicie na silę a gnatki zawsze były dobre w przetrwaniu.

Taka sytuacja przeraziłaby na pewno Technokracje która odpaliłaby magiczny bomby atomowe niszcząc koneksje ze światem duchów ale pewna frakacja technokratów zapewne zrobiłaby jakieś wielki rytułał żeby ograniczyć straty i ocalić jakoś ziemię przed totalnym zniszczeniem można by wrzucić tu Chanelingi które poświęcają swoje dusze i sny żeby stworzyć świat bardziej w stylu mad maxa / fallouta(gier) / TWD zamiast koszmaru realnej apokalipsy jaka byłaby w prawdziwym świecie.

Dodatkowo można by pożyczyć sobie idee z jednego z zakończeń że Wermwood magiczny meteoryt oczyszcza ziemię i sprawia że jest nieco bardziej zdatna do zamieszkania.

Podsumowując te moje rozważania ja to bym zrobił tak:

1. Wilkołaki tracą kontakt z Gaią i duchami które się na nich obrażają nie ma dostępu do Umbry ale za to mają idealnego Metysa opętanego przez Żmija a Dzikun staje się tym złym jest bardzo szczęśliwy bo na świecie tyle zmian. Przez kilka lat wilkołaki cierpią na zarazę ja bym wybił sporą część starych plemion poprzez wirus firmy Developmental Neogenetics Amalgamated.

Ci co przetrwali i wyrobili sobie odporność stworzyli by nowy klan z połączenia Gnatożujów i tubylców betonu walczyliby ze sługami wampirów oraz próbowali przywrócić na ziemi spokój oraz harmonie chroniąc ludzi pod przewodnictwem Żmija.

2. Wewnętrzne walki w technokracji spowodowałby wojnę atomową i zablokowanie dostępu do Umbry magów byłoby niewielu a ci co zostali musieliby radzić sobie bez awatarów ale niemożliwe rzeczy które stały się na ziemi spowodowałby zniknięcie Paradoksu więc ci którym udało się przetrwać zagładę mogliby czynić magię bez większych przeszkód.

3. Wampiry uczyniłbym głównymi antagonistami wilkołaki walczyłby z potwornymi sługami Przedpotopowców.

Nie bardzo mam teraz pomysł co zrobić z innymi rasami ale może coś z tej mojej pisaniny ci się spodoba :)

Raist2 02-01-2017 16:42

Cytat:

Napisał Brilchan (Post 685080)
magów byłoby niewielu a ci co zostali musieliby radzić sobie bez awatarów

A przypadkiem (jeśli dobrze pamiętam) to Magowie bez Awatarów nie mogą czarować? Nawet jest taka kara dla naprawdę wielkich "przestępców" wśród magów, gdzie wyrywa się magowi Awatara. To chyba dzięki nim mają dostęp do Magyi.

Brilchan 02-01-2017 17:12

Cytat:

Napisał Raist2 (Post 685097)
A przypadkiem (jeśli dobrze pamiętam) to Magowie bez Awatarów nie mogą czarować? Nawet jest taka kara dla naprawdę wielkich "przestępców" wśród magów, gdzie wyrywa się magowi Awatara. To chyba dzięki nim mają dostęp do Magyi.

W średniowieczu mieli psychopompy wróciłbym do takiego rozwiązania.

brody 03-01-2017 00:19

Jak nie lubię Wilkołaka, to w takie coś bym zagrał.
Jedynie te 400-500 lat... Po takim czasie uważam, że cywilizacja albo by się odrodziła w ten czy inny sposób, albo zdechła całkowicie.
Postapo najlepiej sprawdza się we wczesnym etapie. Widziałbym to jedno, najdalej dwa pokolenia po totalnym resecie.

Może być jakiś cross, ale także samo skupienie się na wilkach też ma wielki potencjał. Mitologia Garou ma wiele płaszczyzn i daje wiele możliwości, nawet jeżeli wyrzucimy wąpierzy, magów i innych nadnaturali.

Czymś w podobnym klimacie miał być mój "Czas zagłady", którego jak zwykle nie dokończyłem, choć plany były ambitne. Podobnym, choć z wieloma różnicami. Tym bardziej jestem ciekaw całości, bo u mnie to był początek zagłady. Tutaj jak widać mamy grać już jakiś czas po ostatecznym opuszczeniu kurtyny.

MistrzGry 03-01-2017 21:07

Ja dla odmiany, lubię wilkołaka, ale nie cierpię postapokalipsy, i nigdy nie rozumiałem fascynacji tego typu "barbarzyńskimi" scenariuszami. ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172