lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Gehenna - czas prawdy (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/17203-gehenna-czas-prawdy.html)

Brilchan 20-07-2017 10:58

Hmm, ja mam podobny problem jak Mike po prostu za dużo fajnych sesji na raz:P ale mam takie pytanie bo chodził za mną taki koncept postaci który pasuje chyba tylko do sesji Apokalipsy. Tylko nie wiem czy ten koncept w ogóle uznacie za grywalny więc może tu bym go przedstawił tak ogólnie ?

Przedwcześnie urodzony Metys Tubylca Betonu i Gnatożujki urodzony bez nóg i osłabiony Gnatożujka przebłagała Karalucha żeby ocalił jej dziecko. Totem zgodził się zsyłając duchy opiekuńcze które zadbały o to żeby technologia pomogła wilczkowi przeżyć i pokonać trudności zapowiadając że pewnego dnia odbierze zapłatę.

Postać musiałaby z rozkazu totemu opiekować się Samsą zbiegłym z Pentexu broniąc go przed wilkołakami oraz sługami żmija oraz zrobić wszystko aby zapewnić Plemieniu oraz
Totemowi Karalucha przetrwanie.

Jeżeli ten szalony koncept przejdzie do wygospodaruje czas :D

Mi Raaz 20-07-2017 23:35

Cóż, w tym celu musi zostać spełnione kilka warunków:
  • W ankiecie jedną z dwóch pierwszych pozycji muszą mieć zmiennokształtni.
  • Musi powstać rekrutacja
  • Musisz przysłać zgłoszenie w formacie i terminie zgodnymi z założeniami rekrutacji.
  • Twoje zgłoszenie musi zostać uznane przez stronniczą komisję w składzie ja i corax jako dość dobre, żeby grać w sesji.


Co zaś do faktu grania abominacjami, to jeżeli wasi zmiennokształtni zostaną przemienieni (na co istnieje szansa, jeżeli poza zmiennoksztaltnymi zostanie wybrana któraś z frakcji wampirów) to nie zabronię Wam kontynuować.

Przy przemianie zachowamy pełną mechanikę, czyli rzut na gnozę
  • W przypadku sukcesu - giniecie szybko
  • W przypadku porażki - giniecie powoli i w męczarniach

Pipboy79 21-07-2017 04:38

Siemka


- Jak zmiennokształtni to wilkołaki to klikłem tak turystycznie. Choć ja z WoD to cienki bolek jestem. I z czasoprzestrzenią też niezbyt więc zależy kiedy byłby start i jaka częstotliwość po starcie.

- Ale sceneria sesji wygląda mi ciekawie. Ale chaos w tej dyskusji mnie nieco przeraża. Wydawało mi się, ze startowego posta, że chodzi o sesję PvP w roli głównej i wilkołaki vs wampiry. To jak tak to mi to właśnie wygląda grywalnie i czytelnie i to jest dla mnie ciekawe. Ale te różne pytania i opcje to robią mi chaos właśnie. Jak taka fajtersko - akszynowa sesja to ok ale inaczej to chyba się rozmemła wszystko bez jasnych granic. No ale to moje zdanie jak na świeżynkę nie obytą w WoD :)

- Jakby nie było powodzenia życzę wszystkim i prowadzącym i uczetnikom i samej sesji :)

-2- 21-07-2017 15:55

Harbringer?

Eleishar 21-07-2017 17:50

Mi Raaz abominacje są rozpisane jako grywalne :P
Amon rozpisywanie innych ras na mechanice wampirów czyni je czasami bardziej OP, niż są normalnie. Np. Wilkołak ma za darmo celerkę od 2 do 5 (zależnie od patronatu) permanentnie aktywną i transformację na 4.

Mi Raaz 21-07-2017 19:59

Cytat:

Napisał Eleishar (Post 730324)
Mi Raaz abominacje są rozpisane jako grywalne :P

Abominacje są rozpisane w jednym z suplementów. Bodajże "Storyteller Companion"

Jest tam bardzo szczegółowo opisane w jaki sposób powstają. I ten proces opisałem skrótowo powyżej w swoim poście. Wilkołak po śmierci w czasie picia krwi wampira ostatni raz prosi duchy o przysługę, żeby nie być przeklętym na wieczność. W podręczniku też napisali, że poza Tancerzami Spirali inne plemiona w tej sytuacji prośbę popierają paleniem punktów siły woli w celu uzyskania automatycznego sukcesu. Potem jest rzut na gnozę i to o czym pisałem: sukces=szybka śmierć, porażka=powolna śmierć. Nie napisałem o krytycznej porażce (ang. Botch). Wtedy dla wilkołaka dzieje się najgorsza możliwa opcja. Zostaje Abominacją. Traci kontakt z duchami, fetysze przestają działać i w żaden sposób nie może odzyskać Gnozy.
Jest grywalny tak długo jak długo ma choć 1 punkt Gnozy. Później staje się bezmyślną bestią (analogia do wampira z drogą/człowieczeństwem = 0)

Nie dopuszczamy kandydatur Abominacji. Możecie w czasie sesji zostać Abominacją i rozegramy taką przemianę tak jak opisałem. Przy 1 Gnozy i 0 siły woli macie całe 10% szansy na przemianę. Co innego, że z 1 Gnozy długo pewnie się nie nacieszycie grą. To jest Wasz wybór. Ja daję wam gotowe, opisane w podręczniku, rozwiązania.

Aiko 21-07-2017 20:44

Zapowiada się ciekawie. Czekam na rekrutację ;)

Leoncoeur 22-07-2017 20:39

@Mirek

Przepraszam za ten żart z abominacjo...

Co tu sie...


Icarius 23-07-2017 11:48

Serio? Ludzie ktoś wam podaje fajną sesję. Z całą masą możliwości a wy uparacie podpytujecie o abominacje. XD

Mike 24-07-2017 10:39

Bo abominacja jest cool i jest mroczniejsza od samego mroku. No i jest prawie niegrywalna więc musi być fajna :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:24.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172