lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Dumania nad sesjami na nowy sezon (2020) (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/18788-dumania-nad-sesjami-na-nowy-sezon-2020-a.html)

Pipboy79 18-02-2020 01:01

Dumania nad sesjami na nowy sezon (2020)
 
Siemka :)


Zgodnie z tradycją przychodzę z propozycjami sesji na nowy sezon :) Na razie każdy z pomysłów to dość luźny szkic przygody. Rzucam je aby rozpoznać rynek czy by było zainteresowanie i jeśli tak to na co konkretnie. Tak samo jeśli by było jakieś “tak ale…” no to słucham. Bo na tak wczesnym etapie no to jeszcze można podkolorować jakiś koncept konkretnym odcieniem. No a jeśli by w którymś doszło do etapu rekruty no to każdy z tych konceptów musiałbym jeszcze dopracować. Na co też potrzebowałbym trochę czasu. No a póki co zapraszam do lektury i dyskusji :)





1 - Aralsk (Parchy)


Dział: SF
Rok: 2020 - 2050, modern/sf
Klimat: sf/horror/akcja
Ilość Graczy: 1 - 6
Tempo: od tury MG do tury MG ok 1 - 2 tyg.
Mecha: własna (Parchy)
Miejsce akcji: eks rosyjska baza broni biologicznej "Aralsk 1" na dawnej Wyspie Odrodzenia.
Cel Graczy: zdobyć szczepionkę i odzyskać kontakt/ewakuować poprzedni zespół.

Znane trudności: możliwe skażenie biologiczne, konkurencyjna grupa Specnazu, groźba zbombardowania bazy

Podobne do: Resident Evil, czarnobylowy Stalker, seria Half Life, paranormal
 

Pomysł:

Właściwie to jest to powtórzenie tej propozycji:
Czyli sesja w scenerii podziemnej bazy z jej tajemnicami i członkami poprzedniego zespołu do odnalezienia. Klimat horroru w scenerii modern/sf.


Co robią Gracze?
 
Najpierw wpakować się w tarapaty, potem się z nich wykaraskać :) A przy okazji może poznać tajemnice tajnej bazy :)


Jak ja to widzę
 
Jak w linku.


---



2 - Kultyści (Warhammer)

Dział: Warhammer
Rok: ok 2519, Warhammer 2 ed.
Klimat: szpiegowski, spiskowy
Ilość Graczy: 1 - 6
Tempo: od tury MG do tury MG ok 1 - 2 tyg.
Mecha: Warhammer / Bastion
Miejsce akcji: Neues Emskrank (Nordland)
Cel Graczy: przetrwać oraz zdominować miasto ku chwale Mrocznych Bogów.

Znane trudności: szpicle inkwizycji, praworządni obywatele, kapłani

Podobne do: “Piętno potępienia” (James Wallis)


Pomysł:

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł rozegrania sesji “tymi złymi”. Czyli dokładniej to kultystami Chaosu. Więc tym razem to BG by spiskowali, knuli, mataczyli, siali chaos i dywersję, paktowali z siłami ciemności. No i jeszcze musieliby się z tym wszystkim ukrywać.


Co tu robią Gracze?

Spotykają się na mrocznych i tajemniczych spotkaniach, póki się da próbują zachować swoją tajną tożsamość przed sąsiadami i otoczeniem, werbują nowych członków, próbują nie dać się złapać “tym dobrym”, wzmocnić pozycję swojej organizacji i zrealizować Wielki Plan (ci kultyści zawsze mają jakiś Wielki Plan co w ostatniej chwili udaremniają im BG no nie? :) )


Jak ja to widzę:

Pasowałaby mi komórka kultystów. Problem jaki widzę to pod jakim patronem? Bo jak liczyć Mroczną Czwórkę no to cztery plus po prostu Chaos no to pięć. Z jednej strony nie chciałbym narzucać odgórnie jakiegoś konkretnego patrona więc wolałbym by to Gracze wybrali. Z drugiej już na etapie rekruty wypadałoby go podać by Gracze mogli odpowiednio zaprojektować KP. Dlatego tutaj bym chętnie posłuchał jakie są preferencje. Plan rezerwowy no to po prostu Chaos. I wtedy najwyżej już zobaczy się w sesji jak to z tymi patronami wyjdzie.

A co do samej gry to widzę to dwojako. Z jednej strony BG są członkami społeczeństwa i pełnią jakąś tam rolę. Z drugiej mają swoje sekrety gdzie co jakiś czas spotykają się ze swoimi prawdziwymi przyjaciółmi. Z jednej strony są ewidentnie słabsi niż miejscowe siły porządkowe, świątynie, kapłani itd. Z drugiej są jak cienie i na pozór niczym nie wyróżniają się na tle swoich pobratymców. No i po trochu szykują Wielki Plan. Ale jeszcze nie wymyśliłem jaki więc chętnie wysłuchał pomysłów i propozycji :)

Co do mechy to preferuję tą z Bastionu. Czyli w największym skrócie jak z 2-giej edycji warhammera no ale niektóre rzeczy testuje się trochę inaczej. A dla chętnych tu jest doc z mechą: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit


---



3 - The Crew (Neuroshima)

Dział: postapo
Rok: 2050-55, Neuroshima
Klimat: akcja/przygoda/wyścigi/rywalizacja
Ilość Graczy: 1 - 6
Tempo: od tury MG do tury MG ok 1 - 2 tyg.
Mecha: neuro
Miejsce akcji: Detroit
Cel Graczy: wygrać serię ligowych wyścigów

Znane trudności: konkurencyjne ekipy, zdarzenia losowe, pogoda, miasto

Podobne do: “Szybcy i wściekli”? No po prostu wyścigi.


Pomysł:

Przeglądając ostatnio dodatek do neuro “Wyścig” stwierdziłem, że te wyścigi w Detroit to świetna sceneria i okazja do rozegrania tam sesji. Właśnie wyścigowej sesji. Najbardziej by mi pasowała zgrana ekipa różnych speców stanowiąca zespół. Czyli ktoś jako rajdowiec, inny jako mechanik, manager, agent czy jeszcze ktoś inny.


Co tu robią Gracze?

To zależy w jakiej roli. Rajdowiec ściga się na trasie aby na mecie zająć jak najlepszą pozycję. Mechanik naprawia i usprawnia maszynę pomiędzy wyścigami. Jeden z nich potrzebuje paliwa na rajdy i treningi, drugi części na naprawę i usprawnienia. To wszystko załatwia manager czyli jakiś cwaniak. A działa na podstawie informacji dostarczonych przez agenta który próbuje się dowiedzieć co się da i od kogo się da.


Jak ja to widzę:

Jako postapową, szaloną imprezę sportową rodem z neuroshimowego Detroit. :) Miejsca które w ZSA zwą stolicą motoryzacji, gdzie chyba wszyscy jarają się Ligą i jej gwiazdami. Z niecierpliwością czekają na kolejny wyścig. No i BG by się właśnie wcielali w jedną z takich rajdowych ekip.


---


- No i chyba tyle z mojej strony na tą chwilę. Jeśli są jakieś pytania czy pomysły to zapraszam do dyskusji :)

Phil 18-02-2020 10:11

1 i 3 nie dla mnie.
2 dla mnie, ale teraz jestem za mocno obłożony innymi sesjami. Jeśli coś pokończę do momentu ewentualnej rekrutacji, będę się mocno zastanawiał.

Ehran 18-02-2020 10:35

2 - Kultyści (Warhammer)

moje klimaty :)

Ronin2210 18-02-2020 16:47

Chętnie 2 i 3, ale preferowałbym jednak szybsze odpisy niż 2 tygodnie.

Gladin 18-02-2020 18:27

Zastanawiałem się nad graniem kiedyś kultystami. Ale po pierwsze, czy mechanika będzie oryginalna młotka, czy przerobiona jak w http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...-ostlandu.html?

I do rekrutacji bym podszedł dopiero, gdy powyższa sesja się zakończy.

Pipboy79 18-02-2020 21:42

Cytat:

Zastanawiałem się nad graniem kiedyś kultystami. Ale po pierwsze, czy mechanika będzie oryginalna młotka, czy przerobiona jak w lastinn - rpg - sesje rpg
- Co do mechy skłaniam się raczej ku bastionowej.


Cytat:

I do rekrutacji bym podszedł dopiero, gdy powyższa sesja się zakończy.
- Trudno mi coś powiedzieć na tym etapie jeśli nawet nie wiadomo czy, kiedy i jaka by była ta rekruta. Niemniej chciałbym by któraś ruszyła do wiosny.



Cytat:

Chętnie 2 i 3, ale preferowałbym jednak szybsze odpisy niż 2 tygodnie.
- Kwestię terminów to już będę dumał na etapie rekruty. Na razie podałem tak orientacyjnie. Ja sam zwykle preferuję tygodniowy rytm sesji. Ale to też zależy nie tylko ode mnie.

Aiko 18-02-2020 22:14

ja 3 bo uwielbiam Det i Neuro ;)

Ketharian 18-02-2020 22:31

Byłbym wstępnie zainteresowany trójką, o ile mógłbym zagrać postacią, którą właśnie powołałem do życia w solówce "Caligine" - Latynos mechanik, również samochodowy ;-)

Lord Melkor 19-02-2020 12:44

Nie wiem czy znajdę czas, ale Kultyści-Warhammer brzmią kusząco.

Asmodian 19-02-2020 18:40

Trójka, choć to zależy od konwencji. Rdza bardzo chętnie. Rtęć bardzo chętnie. Stal...pass.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172