lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   [D&D 5e] Kroniki Podniebnej Żeglugi (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/18808-d-and-d-5e-kroniki-podniebnej-zeglugi.html)

BloodyMarry 02-03-2020 07:50

Cytat:

Napisał Rewik (Post 871980)
Można dołączyć do Pieśni Pustyni? Zainicjuję TPK i będzie można grać. :magic:

A kysz, duszo nieczysta XD

Seachmall 02-03-2020 07:51

Cytat:

Napisał Koime (Post 871978)
Nie musi oddychać^^


Więc może być? :P




Zawsze chciałem sobie zagrać


Krieger 02-03-2020 07:59

Cytat:

Napisał Koime (Post 871978)
Jasne :) Jednak pamiętaj, że rekrutacja ruszyłaby dopiero po zakończeniu "Pieśni Pustyni". Jeśli moich kochanych graczy nie spotka jakiś TPK, to z pewnością w międzyczasie niejedna rekrutacja innego MG się pojawi ;)

Będę czekał ;)

Zormar 02-03-2020 08:21

Widzę, że wielkie umysły myślą podobnie ;). Sam również kiedyś miałem pomysł na poprowadzenie czegoś w tym rodzaju na żywo dla znajomych, lecz pomysł umarł. W moim przypadku głównie inspirowałem się tym konceptem: ART

Co się tyczy ras autorskich to przypomniały mi się koncepcje, kiedy wymyślałem moją wersję podobnego świata:
• Ludzie, którzy tak mocno poświęcili się kwestiom umysłowym, że ich ciała stały się bardzo wrażliwe i słabe, stąd musieli w inny sposób zadbać o poruszanie się: Art.
• Insektoidy #1 – arystokratyczne ćmy: Art
• Insektoidy #2 – zbuntowani przedstawiciele kolektywnego roju, którzy poszukują swego miejsca w świecie: Art
• Babilońskie steampunkowe ala elfy: Art

Koime 02-03-2020 08:34

Cytat:

Napisał Rewik (Post 871980)
Mniej więcej kiedy start jesteś w stanie określić? W sensie kiedy się kończą Pieśni Pustyni?

Naprawdę ciężko powiedzieć, ponieważ to moja pierwsza sesja na LI :) Moi kochani gracze starają się jak mogą, by pchać akcję do przodu.

Ale spokojnie, będę dzięki temu miał czas na przygotowanie NPCów, map lochów/statków i scenariuszy (gra pewnie będzie trochę sandbox'owa, by dać wrażenie wolności)

Cytat:

Napisał Seachmall (Post 871982)
Więc może być? :P

Może^^ Tylko raczej wersja z "Eberron: Rising From the Last War" a nie ta z UA :3 (ewentualnie do dogadania)

Już teraz mogę zadać pytanie: czy wolicie by jakiś NPC był kapitanem waszego (docelowo statku) czy lepiej oddać tę funkcję, któremuś z graczy?

Koime 02-03-2020 08:43

Cytat:

Napisał Zormar (Post 871986)
Widzę, że wielkie umysły myślą podobnie ;). Sam również kiedyś miałem pomysł na poprowadzenie czegoś w tym rodzaju na żywo dla znajomych, lecz pomysł umarł. W moim przypadku głównie inspirowałem się tym konceptem: ART

Co się tyczy ras autorskich to przypomniały mi się koncepcje, kiedy wymyślałem moją wersję podobnego świata:
• Ludzie, którzy tak mocno poświęcili się kwestiom umysłowym, że ich ciała stały się bardzo wrażliwe i słabe, stąd musieli w inny sposób zadbać o poruszanie się: Art.
• Insektoidy #1 – arystokratyczne ćmy: Art
• Insektoidy #2 – zbuntowani przedstawiciele kolektywnego roju, którzy poszukują swego miejsca w świecie: Art
• Babilońskie steampunkowe ala elfy: Art

Ja myślałem nad tym by wprowadzić królikoludzi (small humanoid)

Kłółik

I dać im możliwość wykonywania długich skoków (standardowo +2 Dex +1 Cha)

psionik 02-03-2020 08:55

Grałem w podobny klimat na polterze. Pomiędzy wyspami przemieszczało się przez portale, a my graliśmy wyspecjalizowaną w takich "skokach" kompanią skoczków przeprowadzającą karawany. Z chęcią bym w coś takiego zagrał.

Zormar 02-03-2020 09:00

Cytat:

Napisał Koime (Post 871989)
Ja myślałem nad tym by wprowadzić królikoludzi (small humanoid)

Kłółik

I dać im możliwość wykonywania długich skoków (standardowo +2 Dex +1 Cha)

Heh. Skoro mówimy już o autorskich rasach to polecam To narzędzie. Nie jest oczywiście doskonałe, ale bardzo ułatwia balansowanie ras.

Asderuki 03-03-2020 09:05

Panie ja czasu nie mam a ty mnie tu podsyłasz takie pomysły XD

Ale również się buntuje na brak latających ras :P Co to za zabawa jak wyspy latają a ty nie? XD

Zormar 03-03-2020 09:09

W sumie latające rasy mają ten problem, że normalnie jak latają i zostaną strącone to spadną na ziemię, a tak mogą nie trafić na twardy grunt, co po prawdzie jest też kłopotem dla nielotów, ale oni z reguły nie wystawiają się tak mocno na takie ryzyko.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172