lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Turbojednolinijkowa sesja (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/19070-turbojednolinijkowa-sesja.html)

hen_cerbin 27-11-2020 23:19

Podsumowując, do wyboru są następujące opcje:
1. Wszyscy umrzecie.
3. Wszyscy umrzecie, ale możecie wybrać miejsce.
6. Wszyscy umrzecie, ale miejsce już wybraliście.
4. Wszyscy już umarliście.
2. Wszyscy już umarliście, tylko o tym jeszcze nie wiecie.
5. Nie wszyscy umarliście, ale będziecie tego żałować.

Ja tam się dostosuję, "to ja go tnę", co za różnica czy maczetą, czy mieczem (ew. mieczem świetlnym), czy piłą spalinową. Bardziej dzień i pora są moimi słabymi stronami, ostatnio co myślę, że mam chwilę wolnego coś się dzieje i jej nie mam.

Arthur Fleck 27-11-2020 23:48

Głosuję na:
3. Noc ludzi - BARDZO w moich klimatach, opis kojarzy mi się z połączeniem Nocy Żywych Trupów z Teksańską masakrą piłą motorową.
1. Ludzie kartelu - fajne, trochę tu klimatów "Predatora", trochę "Cannibal Holocaust", do tego opcja grania bandziorami z kartelu. Grałbym.
5. Krzyk w kosmosie - wiadomo, Alien, tu nie trzeba nic komentować, tylko grać. ;)

Ombrose 28-11-2020 00:04

Cytat:

Napisał hen_cerbin (Post 898794)
Podsumowując, do wyboru są następujące opcje:
1. Wszyscy umrzecie.
3. Wszyscy umrzecie, ale możecie wybrać miejsce.
6. Wszyscy umrzecie, ale miejsce już wybraliście.
4. Wszyscy już umarliście.
2. Wszyscy już umarliście, tylko o tym jeszcze nie wiecie.
5. Nie wszyscy umarliście, ale będziecie tego żałować.

Ja tam się dostosuję, "to ja go tnę", co za różnica czy maczetą, czy mieczem (ew. mieczem świetlnym), czy piłą spalinową. Bardziej dzień i pora są moimi słabymi stronami, ostatnio co myślę, że mam chwilę wolnego coś się dzieje i jej nie mam.

Jest też opcja sesji, w której wszyscy umrzemy. Piszę, żeby zwrócić na to Twoją uwagę, na wypadek, gdybyś nie zauważył :cool:
Edit: W sensie - to co mam na myśli - nie ma sensu analizować tej sesji. Kilkugodzinna przyjemność pod dobrym mistrzowaniem. Tylko tyle i aż tyle.
A że chcesz się dostosować, to tylko lepiej. Pozostaje nam tylko czekać na początek sesji ;3

Lord Melkor 28-11-2020 15:59

Cytat:

Napisał Anonim (Post 898761)
Napiszcie, który chcielibyście najbardziej, który tolerowalibyście, a do którego nie zgłosilibyście się (te propozycje są do negocjacji jak coś). Numerkami albo nazwami (1-4 to współczesność; 5 to odległa przyszłość; 6 to fantasy):
  1. Ludzie Kartelu - dotychczas przetrwaliście to, ale to nie jest wasz dzień. Najpierw fabryka kokainy, którą mieliście ochraniać padła w ręce - no, nawet nie dowiedzieliście czyje. Później przedarliście się przez dżunglę do punktu ewakuacyjnego, ale śmigłowiec odleciał bez was... ale to nie było takie złe, bo eksplodował niedługo później... ale to nie takie dobre, bo teraz prawdopodobnie wyruszy pościg za wami. No dobra, ale jest zapasowy punkt ewakuacyjny. Wystarczy dotrzeć z punktu A do punktu B - motorówki, którą dopłyniecie do cywilizacji. Przez dżunglę i terytorium wrogich indian (gdzie nikt w pojedynkę nie przetrwa). Tak. To nie jest wasz dzień.
  2. Poprawiny w Piątym Wymiarze - po ostrej domówce powoli budzicie się. Szybko orientujecie się, że choć wszystko przypomina wasz świat to jednak to nie jest wasz świat. Po ulicach chodzą demony, z telewizorów i radio nieustannie ktoś krzyczy "Chodź do mnie. Chcę twojej duszy. Potrzebuję twojej duszy. Chodź do tatusia!" i nigdzie nie widać żadnych ludzi. Trzeba działać szybko, bo oni na serio potrzebują waszych dusz. A wy potrzebujecie gorzały.
  3. Noc Ludzi - czy znaliście się wcześniej, czy nie to obojętne, bo razem dotarliście na farmę, w której żyją BNi. Niestety uciekaliście przed zombiakami pałętającymi się po okolicy. Macie do wyboru - albo przegrupować się i spróbować przebić się do garażu, zabrać kanister paliwa i uruchomić starego grata (w którym nie ma benzyny) i uciec albo poczekać do rana. Tak czy inaczej: nie będzie łatwo.
  4. Noc Żywych Trupów - to samo co wyżej, ale tutaj to wy jesteście zombiakami. A dokładniej rzecz biorąc pięcioma współpracującymi ze sobą (każdy gracz ma pięciu). No cóż - zombie to gracze zespołowi. Niebieskie kołnierzyki potworów. Choć ten scenariusz można zmienić na wampiry atakujące dom jakiegoś bogacza i jego rodziny.
  5. Krzyk w Kosmosie - statek transportowy Wiola-169Zx15 właśnie odebrał ładunek okazów ksenoarcheologicznych wraz z grupą specjalistów ksenoarcheologów. W czasie załadunku jedna osoba zginęła w wydawać by się mogło nieszczęśliwym wypadku, ale to dopiero początek horroru. W kosmosie nikt nie usłyszy waszego krzyku.
  6. Idąc Skrótem - grupa poszukiwaczy przygód w świecie fantasy źle skręciła na rozwidleniu. Po zorientowaniu się co do pomyłki skręcili w las, aby na przełaj dotrzeć do drugiego traktu.

Podobają mi się najbardziej Piąty Wymiar, Krzyk w Kosmosie, Ludzie Kartelu.

Avitto 28-11-2020 21:38

@Anonim
2 i 6.

Wydaje mi się, że największym wyzwaniem będzie dopasowanie terminu, jak to zwykle wśród "dorosłych" ludzi. Jeśli zaczniesz grę po 3 grudnia, będę dyspozycyjny.

Anonim 29-11-2020 11:44

Cytat:

Napisał hen_cerbin (Post 898794)
Podsumowując, do wyboru są następujące opcje:
1. Wszyscy umrzecie.
3. Wszyscy umrzecie, ale możecie wybrać miejsce.
6. Wszyscy umrzecie, ale miejsce już wybraliście.
4. Wszyscy już umarliście.
2. Wszyscy już umarliście, tylko o tym jeszcze nie wiecie.
5. Nie wszyscy umarliście, ale będziecie tego żałować.

Ja tam się dostosuję, "to ja go tnę", co za różnica czy maczetą, czy mieczem (ew. mieczem świetlnym), czy piłą spalinową. Bardziej dzień i pora są moimi słabymi stronami, ostatnio co myślę, że mam chwilę wolnego coś się dzieje i jej nie mam.

Ciekawa interpretacja tej listy. Scenariusze 1, 2, 3 i 5 mają jasno zarysowane zagrożenie, bo wszystkie te przygody mają szybkie tempo - nie tylko z punktu widzenia graczy, ale i postaci. Scenariusz 4 jest raczej rozgrywką taktyczną, w której ekstremalnie łatwo stracić postać i dlatego każdy gracz ma ich pięć. Scenariusz 6 to próba odwzorowania poczucia tajemniczości i zagrożenia w czasie podróżowania przez las poza gościńcem w dawnych czasach. Wszystkie scenariusze mają jasno określony warunek zwycięstwa (1 i 6 dotrzeć do oznaczonego miejsca; 2 i 5 rozwikłać zagadkę zanim będzie za późno; 3 przetrwać noc w domu lub dotrzeć do oznaczonego miejsca; 4 przeprowadzić skuteczne oblężenie), ale i warunek przegranej: śmierć postaci (zniszczenie wszystkich swoich postaci w przypadku nr 4).

Co do drugiego akapitu: rzeczywiście dość często autorzy mieszają gatunki traktując je jedynie jako magazyny rekwizytów. Staram się inaczej (choć nie zawsze wychodzi). Każde z nich to zetknięcie z nieznanym, ale każde z nich traktuje to nieznane w inny sposób. I z innego punktu widzenia.
  1. Bandziory z Kartelu mają dość odwagi, żeby stanąć, wykorzystać siłę rażenia swojej broni palnej i spróbować pokonać przeciwników. Ale wiedzą, że to samobójstwo. Dlatego robią coś nie w ich stylu: uciekają.
  2. Imprezowicze w Piątym Wymiarze najchętniej wezwaliby policję i uciekli do domu, ale swój ratunek mogą zawdzięczać wyłącznie sobie.
  3. Oblężeni są zmuszeni do spędzenia nocy w nieznanym miejscu z nieznanymi sobie ludźmi i choć teoretycznie mogą wyjść i pojechać do swoich domów to jest to bardzo trudne. Nagle znaleźli się w miejscu, gdzie prawo i porządek społeczny nie obowiązują. Czy zachowają się jak cywilizowani ludzie, czy uznają, że nic ich już nie ogranicza?
  4. Zombie to gracze zespołowi, ale z ich punktu widzenia to żadna gra, a po prostu głód. Zindywidualizowany głód, który pcha zespół do działania. Dla powodzenia oblężenia będzie trzeba ustalić złoty środek między indywidualizmem, a działaniem grupowym. Nie dla wszystkich starczy jedzenia, ale determinacji oblężonych jest w brud.
  5. Załoga Wioli-169Zx15 pomimo swoich zaawansowanych technicznie gadżetów staje naprzeciw czegoś czego ani oni, ani ich komputery nie rozumieją. Podobnie jak ich przodkowie sprzed tysięcy lat zaczyna w ich głowach kiełkować myśl, że mają do czynienia z magią. Choć przecież wszyscy wiedzą, że odpowiednio zaawansowana technologia w oczach prymitywnych może być uznana za magię. Jaka jest prawda i czy odkryją ją zanim będzie za późno?
  6. Idący Skrótem zagłębiają się w las tak starożytny i tajemniczy, że nawet w temacie sondy nie sposób napisać co ich spotka. Być może z punktu widzenia szansy na przetrwanie jest to najłatwiejszy spośród wymienionych scenariuszy, a być może najtrudniejszy. Może najciekawszy, a może nie.

Cytat:

Napisał Ombrose (Post 898777)
"Idąc skrótem" zainteresowałoby mnie, ale tak naprawdę niewiele na ten temat napisałeś. Jednak plus, że fantasy.

W odróżnieniu od innych scenariuszy tutaj istotnym jest, że nic nie wiadomo co postacie spotkają idąc na skróty. Na odwrót niż w niektórych zajawkach filmów, które pokazują finałowe sceny.
Cytat:

Napisał archiwumX (Post 898789)
W jednolijkowca chętnie zagram, ale z mechanikę.

Będą karty postaci. Nie będzie czasu na pisanie o rzutach, więc one w tle. Mile widziane odgrywanie zgodnie z kartami postaci.
Cytat:

Napisał Avitto (Post 898873)
Wydaje mi się, że największym wyzwaniem będzie dopasowanie terminu, jak to zwykle wśród "dorosłych" ludzi. Jeśli zaczniesz grę po 3 grudnia, będę dyspozycyjny.

Owszem. Termin będzie ustalony już w temacie rekrutacji, bo musi być dogadany ze wszystkimi i nie może być zbyt odległy niż rekrutacja. Mogę powiedzieć, że z pewnością będzie to po 3 grudnia.

Wygląda na to, że największą popularnością cieszą się Poprawiny w Piątym Wymiarze i pewnie taką rekrutację stworzę jakoś w przyszłym tygodniu (i umówimy się na termin na jeszcze kolejny tydzień). Ale głosowanie trwa, więc zapraszam.

hen_cerbin 29-11-2020 12:59

A, no tak, głosowanie: parzyste podobają mi się najbardziej. 6>4>2
Ale do dowolnego z nich się zgłoszę, jeśli trafię z czasem.

Snigonas 01-12-2020 09:23

Idąc skrótem lub Poprawiny pasują mi najbardziej, ale na scenariusz 1. też bym się mógł złapać. Tak więc czekam na rekrutację.

Avitto 05-12-2020 13:30

Od razu zgłaszam do scenariusza nr 2 Andrzeja Młota, z czasów jego wczesnej dorosłości. Ajej wchodzi od postu 28.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172