|
Fianna z powodu zainteresowań, duchowosci tych wilkołaków. No i te szalone balangii łoł, aż chce się wyć. |
Ja zagłosowałem na czerwone szpony :) Jeśli potrafi się zagrać wilkołakiem z ich plemienia jest to jedno z najfajniejszych i najbardziej klimatycznych plemion :) Uważam, że gra czerwonym szponem maszynką do zabijania ludzi, jak wielu graczy tak robi, psują temu klanowi reputacje, a gra nimi na tym właśnie nie powinna polegać... Jeśli gra się umiejętnie i z rozumem wychodzi naprawdę świetna postać i ciekawa gra :) |
Nadrabiam ankiety starych tematów i bawię się w archeologa. Ale chyba nikomu to nie szkodzi, jeśli czyni sie cokolwiek ożywiającego dział WoD. Zagłosowałem na Milczących Wędrówców. Chyba nigdy nie wyleczę się z tego, że wybieram banitów, milczków, wewnętrznie cierpiących ;) Podoba mi się motyw wyobrażenia ich jako bożków Egiptu (a przynajmniej wpłynięcia na ich wizerunek). Wilkołak Milczących Wędrowców, przypominający szakala, w postaci Glabro musi iście wygląda niczym Anubis ;) takoż bardzo prawdopodobny może być taki wizerunek Lubię też ich bardzo egipski klimat śmierci. Ten związany z Zaświatami i wędrowania w nie. Są chyba jedynym plemieniem Garou, które może odwiedzać Mroczną Umbrę i interreagować z duchami (? na pewno?). W dodatku początkowe dary jak długi i wytrzymały bieg, czy też skakanie są po prostu niesamowite. To oni są mrocznymi cieniami, które w slumsach przeskakują demonicznie szybko z jednego dachu na drugi ;) Doskonałe zmysły, styl, zapomniane dziedzictwo Egiptu (do którego mogą już przecież wrócić dzięki Rage Across Egypt ;) ) W połączeniu z Teurgiem albo.. albo Ahrounem naprawdę przypominają potęgę egipskich bogów o zwierzęcych głowach No i nienawidzą wampirów. A już w szczególności Setytów, acz nie odróżniają od nich żadnego innego. Są rozproszeni, jest ich niewielu, są słabi, wygnani z pradawnej ojczyzny zachowali niewiele caernów. Są czarni jak smoła, jak noc, dzikie jak szakal. ten klimat mnie pociąga :) Jeśli ktokolwiek mnie jeszcze interesuje to: Tubylcy Betonu za to kim są, czyli bliższą więź z Tkaczką. Oraz indiańskie klimaty Uktena, czy północne szalone Wendigo. |
Trochę odgrzebuję temat, ale niedawno zapoznałem się ze starym podręcznikiem do Wilczka i trzeba zagłosować :D. Mój głos padł na Fianna za ten klimat i ich podejście do życia :) chyba żadna inna "frakcja" (klan,tradycja,chór whatever) nie przypasowała mi jak te wilkołaki, mam nadzieję, że będę miał kiedyś okazję nimi zagrać :) |
Władcy cienie sentyment, ale tubylcy betonu też są fajni |
Czarne Furie. Bo zawsze grałam silną Ahroun z Czarnych Furii. Poglądy Furii zawsze jakoś tak pasowały do mojej postaci, wiecie, bliskość do Gai, przekonanie, że kobiety został stworzone do karania mężczyzn... :diabol: Ex aequo z Furiami plasują się Srebrne Kły i Tancerze Czarnej Spirali. Nie grałam nimi, a mam nadzieję kiedyś zagrać, ale oba plemiona są szalone, i za to je uwielbiam. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:09. |
|
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0