lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Systemy postapokaliptyczne (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/)
-   -   Molochoopis tudzież Na Molocha sposobów Kilka (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/2180-molochoopis-tudziez-na-molocha-sposobow-kilka.html)

iwoszki 09-05-2009 21:28

Oj, chyba nie będzie bezbronny, bo inne jego roboty działałyby dalej.

Wrzosio 24-06-2009 16:28

Pomysł jest nawet ciekawy, w sumie podobny jak próby wpuszczenia Molochowi wirusa, działało by na podobnej zasadzie. Jest jeszcze jeden sposób, który mógłby zadziałać. Najpotężniejszą bronią na maszyny jest impuls elektro magnetyczny, używają go zabójcy maszyn ale na mała skalę. Jaka broń wyzwala potężny impuls? Bomba atomowa. Detonacja bomby na terytorium Molocha mogła by go załatwić na cacy a przynajmniej w bardzo dużej mierze powstrzymać go i dać ludziom szansę na kontratak. Wbrew pozorom skażenie nie jest dla ludzi tak bardzo groźne, jasne nie jest przyjemne ale Hiroszima i Nagasaki nie zmieniły się w pustynie bez śladu życia prawda? A EMP wyłącza maszynkę na dobre. Tak, wiem że Moloch też ma taką broń ale nie używa jej, pewnie dlatego, ze się boi, wie że sam może od niej oberwać jak od niczego innego. Oczywiście pozostaje tylko kwestia jak taką bombkę dostarczyć na terytorium Molocha. Można kombinować z samolotami ale to może być trudne, chociaż nie niemożliwe. Osobiście sądzę, że większe szanse miało by przejęcie machiny Molocha, przeprogramowanie i odesłanie jej do domu z taką niespodzianką w środku. :)

kayas 26-06-2009 15:41

Nie, nie, nie!
Liczby jakie znamy są tylko umowną nazwą pewnych wartości: same wartości są faktyczne i niezmienne. Nie mamy na ich istnienie i nieistnienie żadnego wpływu. Zgodnie z umową po 24 o całą jednosć jest 25. Możnaby zmienic nazwę tej liczby, ale nie samą liczbę.

Poza tym maszyny Molocha działają w systemie binarnym

Poza tym, gdyby ktoś wprowadził tę liczbę, Moloch by to olał i istniał dalej

jacekjacek 30-06-2009 12:24

Metoda na zniszczenie. Czytałem gdzieś, że maszyny nie mają czujników wibracji podłoża. Można by zrobić podkopy pod strategiczne obiekty Molocha i dostarczyć tam ładunki EMP i zdetonować.

Lavi 26-07-2009 21:42

Zawsze można nawiać w kosmos i pozostawić MOLOCHa samego na Ziemi :P Ciekawe co by bidulek zrobił.

Pewnie jego program i tak to przewidział bo on jest nieznośnie dokładny i każdą nawet najmniejszą ewentualność musi przeanalizować. Jednakże fakt że ludzie mu nawiali nieźle pomieszałby mu w priorytetach.

Durendal 03-08-2009 14:59

Ja kiedyś wpadłem na ciekawą koncepcję wykończenia molocha... W jaki sposób? Wykorzystując jego własną broń czyli tornado. Zebrać grupę gotowych się poświęcić ochotników a potem za pomocą narkotyków wysyłać ich w przeszłość by zdobywali kawałek po kawałku strzępy wiedzy na temat SI, jej trybów działania, budowy itd. składając z tego konkretną bazę danych. W tym czasie działałyby dwie inne grupy w takim sam sposób z których jedna zdobywałyby wiedzę z dziedziny informatyki i przekazywały ją grupie nazwijmy to szturmowej a druga informacje na temat superkomputerów i centrów obliczeniowych by zdobyć niezbędny sprzęt. Potem zorganizować mobilne "centrum włamań do molocha" i zacząć walkę na polu programistyczno-informatycznym (jeśli chodzi o sama sesje to można by zrobić całą kampanię z udziałem drużyny w kolejnych częściach działalności a na końcu wprowadzić ich jako hackerów walczących z molochem wykorzystując koncepcję włamów z Cyberpunka). Myślę że przy użyciu takiej strategii i tego typu sposobów walki udałoby się jeśli nie zniszczyć to przynajmniej konkretnie przyhamować działania molocha i narobić mu gnoju ;)

Tasselhof 13-01-2010 20:18

hmmm żeby tylko znaleźć tą obiecaną liczbę, bo skoro zimny komputer nie będzie w stanie jej zdefiniować, to jak ma to zrobić ludzki umysł o tyle set tysięcy razy wolniejszy od molocha, i ilu ludzi musiałoby się poświęci aby natłok danych spowodował reset takiego giganta?

Była mowa o pomocy zza Atlantyku, ale brakowało środków transportu. Więc się pytam po co ruszać przez ocean skoro można poszukać pomocy w głąb południa. Nie wiadomo co można tam spotkać, ale zawsze jest jakaś szansa, dodatkowo jest jeszcze Kanada cała na pewno nie została zniszczona, sojuszników nie należy szukać gdzieś daleko ale takich którzy mają ten sam problem. Dodatkowo proponowałbym eksterminacje Salt Lake City i kościoła wielbiącego Molocha wraz ze wszystkimi komórkami społecznymi tej organizacji. Może wielkiej krzywdy nie robią, ale podżegają lud do zaakceptowania tej puszki jako czegoś naturalnego i nie powstrzymanego. Przez to mogą bardzo spaść morale. Wybicie ich to najlepszy start.
Po za tym nie ma rzeczy doskonałych i to jest błąd wszystkich maszyn. Tak jak zauważył kolega, myślą przestrzennie, przewidują, ale nie mają wyobraźni. To największa zaleta ludzi. Fakt że największą wadą ludzi jest ich długi czas ... hmmm... reprodukcji, moloch robi to niebo szybciej, jednak myślę że walka podjazdowa mogła by przynajmniej mu przeszkadzać.
Sądzę również że najlepszymi sprzymierzeńcami w walce z Molochem byli by ludzie z Detroit. Nieokrzesani i szaleni to fakt, ale jak nikt odważni, może inaczej nie znający strachu widzący we wszystkim zabawe. Wystarczy wcisnąć im że wojna z Molochem będzie gigantyczną frajdą i już mamy środki transportu niezwykłe pokłady paliwa i fabryki samochodów które czykają na wznowienie produkcji. Wtedy można by rozwiązać problem pojazdów opancerzonych.

Możliwości jest wiele. Jednak największym naszym wrogiem a Jego sprzymierzeńcem jest czas. Ludzkie życie jest zbyt krótkie i łatwo można by je zakończyć, w odróżnieniu do Molocha którego czas nigdy nie ogranicza.

szymx 07-02-2010 15:26

Bomba kobaltowa -Promieniuje 5 lat wysłać takich trochę na Moloch efekt
-Impuls EMP
-Zniszczenia Infrastruktury ,robotów , Ludzi lodu
-Radiacja szkodzi też robotom przykład Elektrownia Atomowa Im WI Lenina w
Czarnobylu.
-24 000 c missisipi i wielkie jeziora płoną (to świństwo musi się zapalić)
Na terenie molocha chaos !! Wysyłamy zabójców maszyn ,speców innych.
Plus
-Texas oferuje Jedzenie Hegemoni wzamian za brak najazdów wspólne łupienie Molocha
-Budowa Koleji Texas-Oklahoma-F.A-NY
-Wykurzenie z pól roponośnych gangów.
-W Vegas przegrasz Rozwal molocha
-Jak kolega zasugerował wykurzenie sekt Molochobożców
-Pomoc Kościoła Katolickiego
-Detroit tam ciągle działa fabryka samochodów +Moloch to świetna zabawa
-Wprowadzenie podatków
-Waluta
-Pomoc Kanady
- [ciach] Neodżungli
-Fanatyzm przeciw Molochowi
-Sprawdzenie czy Alaska jeszcze istnieje
-Bez Litości czyli mordujemy mutanty i palimy ich wiochy
-Zasypywanie Molocha głupimi rzeczami typu 0=1
-Stopniowe uodpornienie na chemikalia Molocha
- rozbudowa infrastruktury
-Czemu bandyci mają nas napadać a nie Molocha?
-Charyzmatyczni przywódcy
To wszystko i Moloch z głowy

Polecam regulamin, zwłaszcza pkt. 5.

- merill -

Tymonis 10-02-2010 18:28

Z bombą kobaltową będzie ciężko, ponieważ ludzkość nie ma materiałów, żeby ją zrobić, a na pewno nie ma możliwości wystrzelenia ich bądź zrzucenia tak, żeby moloch wcześniej tego nie "search and destroy".
Według mnie Moloch nie zna czegoś takiego jak "chaos", bo jest to komputer, który bądź co bądź, ale myśli chłodno i na pewno nie udałoby się tak łatwo tam przetransportować Zabójców Maszyn( z dużej litery, ponieważ po moich 2 latach doświadczenia z Neuro szanuję ich chyba najbardziej) w takiej ilości i bezpieczni, aby Moloch to bardzo odczuł, w końcu podręcznik podstawowy i dodatki mówią jednogłośnie, że Zabójców Maszyn jest bardzo niewielu, więc ten pomysł raczej nie ma szans powodzenia.
Co do plusów:
Texas i Hegemonia może i pogodziłyby się, ale nie ma to najmniejszego sensu, aby przez całe stany jechały na Molocha i na dodatek narażali się na różne niebezpieczeństwa po drodze(założymy się, że po góra tygodniu Moloch zauważyłby te ruchy, a raczej puścił je z dymem armią robotów i mutantów?). Pozatym ktoś musi walczyć z Neodżunglą lub przynajmniej ją poznać. Pamiętam jedną sesję opartą na wszystkim co oficjalne do Neuro, jako gracz w Neodżungli i... po kilku sesja po ok 10-12h pasliśmy, cała nasza 4 osobowa drużyna, bo tajemnice znalezione tam były potężne i chcieliśmy, ale nie potrafiliśmy ich wykorzystać.
F.A. i NY budują już kolej między sobą, ale połączenie z Texasem byłoby cięższe ze względu na mutanty i gangi oraz wkurzonych Indian. Jakby zaangażować w to pół posterunku(do ochrony tylko) to udałoby się, ale za to Moloch ma połowę przeciwników mniej na jakiś czas.
Co do Vegas nie rozumiem do końca, a gangi z pól roponośnych... Nie mam zdania na ten temat i nie ma w tej wypowiedzi nawet grama sarkazmu.
Wykurzenie sekt to świetny plan, tylko trochę trudny(I masz wpierdziel<telewizja polska w kabaretach tego nie ocenzurowała, sprawdzałem w słowniku wulgaryzmów i nie jest to wyraz wulgarny, więc proszę nie nie czepiać> od mojego księdza, który jest Molochistą, ćpu... tornadobiorcą i goni ze strzelbą i zarzyna wszystko co żywe) do zrealizowania, bo ludzie muszą w coś wierzyć, a Kościół Katolicki... powiedzmy, że odniosę się tylko do Neuro, bo regulamin zakazuje kilku rzeczy, więc w Neuro upadł prawie całkowicie poprostu.
Z Detroit co roku wyjeżdżają przecież samochody, które rozwalają się o Molocha(burn, baby, burn! :blazen: ) i jest to dość popularne w końcu. Fabryka działa, ale co z tego. W końcu jest tam od groma samochodów i innego tałatajstwa, które stoją i są sprawne, ale zamiast samochodów możnaby użyć ich do celów militarnych, ale... to Detroit i wiadomo jacy tam są ludzie oraz biznesmeni.
Waluta choć ciężka do zrealizowania to mogłaby się udać, ale podatki to przepraszam bardzo, ale śmiech na sali. Jestem z Hegemonii, jestem mordercą, czemu miałbym płacić podatki. I wyliczane jakby były? Oprócz lekarzy praktycznie nikt nie ma "stałych" dochodów, no może jeszcze kurierzy, więc pomysł do bani.
Kanada nie wiadomo czy istnieje, a dostać się tam nie byłoby prosto(oceany o ile dobrze pamiętam też są skażone czym tam leci). Tak samo z pomocą innych kontynentów, bo ktoś to pisał powyżej.
W Neodżungli to samo co pisałem odnośnie sesji, w której byłem graczem. Są tam naprawdę potężne rzeczy, lecz...
Fanatyzmu przeciw Molochowi nie da się wprowadzić, chyba, że narkotykami, ale z tym też byłoby krucho. Najlepiej wyhodujmy sobie fanatyków i nazwijmy ich anty-Moloch-mutanty. Ta wypowiedź jest całkowicie poważna i nie chcę się naśmiewać, ale pozostańmy jakoś ludzcy, hm?
Co do Alaski to samo co w stosunku do Kanady.
Z mutantami...a zależy jako kto gram, chociaż osobiście oswoiłbym ich(na Teksańskiej zasadzie, sprawdźcie jak nie wiecie).
Zasypywanie Molocha xD Przepraszam bardzo, ale tu muszę wytknąć błąd. Molocha wielokrotnie próbowano niszczyć, lecz i człowiek ma za słabe komputery(nawet podr. główny się kłania) oraz Moloch tropi takich w ciągu 2-3 dni i... :kill2:
Nie rozumiem tego "uodparniania na chemikalia Molocha".
Rozbudowa infrastruktury a i owszem, NY i F.A. (podr. główny kurczę!!)
Czemu bandyci mają napadać nas, a nie Molocha? To czemu dres napada niewinnego, słabego obywatela, a nie wojskowego z GROM-u na służbie, a gwałciciel gwałci kobiety(najczęśniej dość słabe nastolatki), a nie mistrzów karate?
Przywódcy zgodzę się. Nie mają oni zazwyczaj długiego życia dzięki Molochowi i innym ludziom(podr. główny...), ale patrząc na NY i jego historię naprawdę pokazuje to charyzmę przywódcy.

Zakończę podobnym akcentem:
To wszystko, co napisałeś, ale poprawione o uwagi moje i jeszcze wielu znawców uniwersum Neuro i Moloch z głowy ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172