lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Systemy postapokaliptyczne (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/)
-   -   Neuroshima (http://lastinn.info/systemy-postapokaliptyczne/280-neuroshima.html)

Moryc Żółw 22-01-2005 21:29

Neuroshima
 
Ello. Nigdzie nie znalazłem tematu o Neuroshimie, więc go zakładam. Tutaj, bo klimat najbliższy. Tylko zamiast bomby atomowej maszyny :). Jeśli nie znacie systemu, mogę go wam przybliżyć, a potem moża jakaś sesja się trafi. Mechanika nie jest trudna, ja nauczyłem się tego systemu (pod kątem MG) w 3 godziny. Może świat jest troche inny, niż w Falloucie (niższy poziom zaawansowania techniki), ale spodoba się wielbicielom postnuklearnych RPG. No i jeszcze ten "dość" orginalnie napisany podręcznik...

Templarius 22-01-2005 21:47

Jam jest jak najbardziej za przyblizeniem Neuroshimy wszystkim postujacym postnuklearnym graczom :D:D:D stary masz moje poparcie :P cokowiel napiszesz ;)

Abbudin 22-01-2005 21:53

Kiedys przeglągałem podręcznik :) całkiem ciekawie się prezentuje. A tak wogóle na oficjalnej stronie jast darmowe demo :)

Moryc Żółw 22-01-2005 22:04

Więc zaczynam :). Na razie lecę po ogółach, więc zaawansowani nie czepiać się, jeno uzupełniać :).

1. System.
Gra opiera się na systemie 3k20. Ogólnie rzucamy jak najmniej (jedynka to krytyk). Aby zdać test trzeba wyrzucić 2 sukcesy, czyli na dwóch kostkach uzyskać wynik mniejszy od ustalonego przez MG.

2. Walka i obrażenia
Tak jak napisano w podręczniku "Tam gdzie boli jak cholera nie ma liczenia 2k6+5". Są trzy poziomy ran:
-lekkie- cios nożem, kulka w rękę i.t.p. wystarczy bandaż.
-ciężkie- trafienie z karabinu, cios toporem i.t.p. tutaj trzeba fleczera.
-krytyczne- seria z karabinu, 4 kulki z pistoletu i.t.p. ktoś musi ci szybko pomóc, albo jest po tobie.

Walka na dystans
Rzucasz k20 (2k20, lub 3k20 zależy ile celujesz) musisz ogólnie rzucić poniżej 15 rzeby trafić. Łatwe? no właśnie. Więc jak ktoś do ciebie strzela, to lepiej znajdź sobie osłonę

Walka wręcz
Tak jak w walce na dystans, rzucasz k20, tak samo trzeba rzucić poniżej 15 (są jeszcze modyfikatory z wielkości broni, ale o tym później), trafiłeś? Koleś może zblokować. Jak rzuci poniżej 15 to zblokował.

Na razie to wszystko, ale będę jeszcze pisał. C u soon n' enjoy!

Piszcie jak wam się podoba!

fleischman 22-01-2005 22:17

Kilka spraw.
1. Rób oddzielne tamty przy opisywaniu rzeczy.
2. Czy napewno możesz umieszczać te informacje na forum i nie pogwałcasz praw autorskich...

Moryc Żółw 22-01-2005 22:29

1. Dobra, ale przydał by się dział o NS.

2.Spoko, tylko ogólniki będę pisał i dodatki jakieś.

[ Dodano: 2005-01-23, 12:37 ]
Dobra. Jako, że mamy zaczynać niedługo sesje, a większość chętnych nawet nie wie, kim można grać, przedstawię wam spis profesji. Na razie bez cech specjalnych, o tym będzie później.


1. Kurier - Jeździ od miasta do miasta, rozwozi listy, paczki i.t.d. Dość trudna robota, bo na drogach jest mnóstwo gangerów.

2. Łowca - Chcesz zdobyć jakiś rzadki przedmiot? Trafiłeś w dobre miejsce. Nieważne, ile będzie to trwało, ale na pewno to dostaniesz.

3. Ochroniarz - Boisz się wejść do klubu? Myślisz, że ktoś na ciebie poluje? Wynajmij Ochroniarza. Zawsze będzie szybszy od przeciwnika.

4. Tropiciel - Kiedy chcesz przejść przez pustynię, lub znaleźć i dogonić kogoś, skieruj się właśnie do niego.

5. Złodziej - Zabezpieczenia? Systemy ochronne? Żaden problem. Żłodziej potrafi unieszkodliwić wszelkie komputery, lub wejść do budynku nie zauważonym, przez nikogo.

6. Wojownik autostrady - Szybka bryka, a na nie wmontowany CKM. Podoba się? No właśnie.

7. Najemnik - Mutki ci przeszkadzają? Jacyś bandyci przyjechali do miasta? Wynajmij paru, a problem będziesz miał z głowy. Pozostaje tylko kwestia zapłaty...

8. Mafiozo - Kot w tych czasach, kiedy nie ma policji, ma chronić tych wszystkich frajerów? Oczywiście ty. Ty i twoja banda. Oczywiście za drobną zapłatą.

9. Gladiator - Przyjdzie taki do baru, weźmie krzesło i pozabija wszystkich. Tak. Nawet jeśli mają gnaty. może wytrzymać każdy cios.

10. Monter - Naprawić brykę? Rozmontować komputer? On potrafi to wszystko. nawet w jeździe może naprawić ci silnik. Magia!

11. Spec - Informatyk, matematyk i fizyk w jednym. Zawsze mają przy sobie jakiś komputerek. Skąd oni je biorą?

12. Żołnierz - Walczysz na froncie z maszynami. Bronisz miasteczka przed mutkami. Jesteś żołnierzem. A teraz odmaszerować!

13. Radiooperator - Chcesz połączyć się z innym miastem? Chcesz posłuchać transmisji z Orbitala? On wszystko to zrobi. Tylko bądź cicho!

14. Wojonik klanu - Włócznia, nóż. To wszystko, co potrzebne ci do przeżycia. Jesteś duchem pustyni.

15. Chemik - Potrzebne paliwo? Musisz zrobić medpaka? Skieruj się do Chemika. Tylko uważaj na wybuchy!

16. Ganger - Spluwa, motor, skórzana kurtka i 20 kumpli za tobą. Aż chce się żyć!

17. Handlarz - Dam panu skrzynię części za ten komputer, dobrze? Masz masę towaru, a w najbliższej przyszłości będziesz miał jeszcze więcej.

18. Szaman - Zapalasz skręta i wpadasz w trans. Możesz rozmawiać z duchami i inne takie. Obłęd!

19. Kaznodzieja Nowej Ery - Ktoś tutaj musi wskazywać cel życia. To co, że czasem spluwą... No i Amen.

20. Kowboj - Nacywam się Eastwood. Clint Eastwood. Mogę posłać ci kulkę, zanim drgniesz.

21. Łowca mutantów - Mutant to prawie człowiek. Zasługuje na szybką śmierć. I to właśnie robisz.

22. Sędzia - Policjant, sędzia i kat w jednym. Wszystko na miejscu. To ciężkie czasy. Ktoś musi dbać o porządek.

23. Szczur - Kloszard. tylko w innych czasach. Możesz żyć wszędzie i jeść wszystko. Super....

24. Treser Bestii - To twój piesek. Waży 200 kilo. Lubi tych, co ty. I odwrotnie...

25. Zabójca maszyn - EMP w ręce i ruszmy na maszyny! Trzeba być chorym, żeby zdecydować się na coś takiego.

26. Zabójca - Seek and destroy. To wszystko, co robisz. Błaganie o litość tylko cię denerwuje


Uff... To by było na tyle. Co do ekwipunku, to na początku stać was na ok. 1 karabin i kevlar. Lub komputer i kevlar, jak kto woli.

Komentarze mile widziane. Enjoy!

Robac 27-03-2005 11:21

sorry, że wznawiam temat, ale planuje kupienie sobie podstawki neuroshimy i mam w związku z tym kilka pytań:

1.Ilu graczy potrzeba, aby zagrać jakoś tak normalnie?? Ja będe pewnie grął na wakacjach i tam będzie ze mną tylko dwóch kolegów, czy tyle starczy??

2.CZy do gry jest potrzebna tylko podstawka czy jakieś jeszcze dodatki??

3.Czy trudno jest prowadzić sesje?? Ja prowadziłem tylko raz nieboraków i nie weim czy sięw tym sprawdzę??

Templarius 27-03-2005 11:38

No więc dasz osbie rade... NS to pierwszy system w kórym prowadzę i jest coolaśnie! A jestem kiepskim MG... co do liczby osób to gramy właśnie w 4 (w tym ja- MG) i jest całkiem znośnie- prowadziłem też dla 2 graczy i też było swojsko. Wszystko zależy od was.

PS. NS trzeba częściowo tworzyć samemu- wszystko zależy od pomysłów MG- cały świat. Ciężko się gra jeśli MG nie ma wyobraźni i nie interesuje siępostnuklearnąwizją świata.
Radzę także dokupić suplement (ale głównie dla przydatnego ekranu dla MG, bo nic innego w tym nie ma ciekawego zabardzo... a kosztuje tylko 12 zł.) - i jeśli pragniesz pomysłów na nowe przygody kup koniecznie "Krew i Rdza" - to sie czyta jak książkę, przygoda za przygodą opisane ,wystarczy tylko je dopracować i masz już pomysły na sesje do końca życia twych graczy :D

Moryc Żółw 27-03-2005 12:07

Robac->1. Ja na wakacjach prowadziłem jednemu koledze. Był zabójcą. Więc dla dwóch graczy to nie problem.

2. Podstawka starcza. Ja Suplement kupiłem dopiero po jakichś 4 sesjach. Później naprawdę się przydaje.

Robac 27-03-2005 14:14

wielkie dzięki. Moglibyście mi jeszcze tylko powedzieć ile by kosztowało : podstawka+suplement+krew i rdza ??
dostałem pewną sumkę na wielkanoc i myśle czy mi starczy


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172