lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Warhammer Fantasy Role Play (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/)
-   -   Braki w zasadach broni w Warhammerze. (http://lastinn.info/warhammer-fantasy-role-play/4367-braki-w-zasadach-broni-w-warhammerze.html)

Cedryk 20-10-2007 22:42

Braki w zasadach broni w Warhammerze.
 
W związku z tym, iż jeszcze nie ma takiego tematu zakładam go. Będziemy tu dyskutowali o brakach w zasadach używania broni w warhamerze Ja zauważyłem brak przy broniach unieruchamiających szczegółowej charakterystyk. Przedstawiłem mój pomysł już w innym topiku, ale został on zamknięty. W związku, z czym przypominam go w tym wątku.

Jedno, co nie zostało dokładnie wyjaśnione to bronie unieruchamiające, co daje nam możliwość własnej interpretacji, dyskusji o zasadach. Wiadomo, że aby się z nich uwolnić trzeba wykonać test krzepy lub zręczności, ale tylko przy bollas podano, iż wykonuje się go z utrudnieniem – 10 do wartości atrybutów.
Podaje, więc zasady do innych broni unieruchamiających oczywiście są one stworzone przeze
mnie, niepotwierdzone przez autorów:

Lasso, arkan wykonuje się nie zwykłe testy tylko testy przeciwstawne pod warunkiem, iż osoba oplątującą będzie starała się go utrzymać schwytanego przeciwnika w oplątaniu, musi na to poświecić akcje podwójną.

Bicz również test przeciwstawny utrzymywanie w oplątaniu jedna akcja drugą można poświecić na strzał z pistoletu lub, jeśli jest się w zasięgu bliskim na atak bronią ręczną z modyfikatorem ułatwiającym + 10 do testu (mod. dotyczy tylko broni białej).

Sieć zwykły test krzepy lub zręczności z modyfikatorem utrudniającym - 20 do testu (odejmuje się od atrybutu testowanego).

Proszę o komentarze, no i oczywiście przedstwianie innych opisów niedokładnie zaprezentowanych broni.

Skin_Poznań 20-10-2007 23:35

Chociażby prosta kusza.
Według WH Elfi/Długi łuk ma cechę armor piercing(-1 pancerza) natomiast taka kusza już tej cechy nie posiada, a przecież z myślą walki z ciężkozbrojnymi ją wymyślono.Dlatego jak grałem w młotka i korzystaliśmy z zasad WH kusza miała taki statsy(zasięgu nie pamiętam)
Siła 5.Przebijanie pancerzy.Strzał co 3 pełne rundy.

Cedryk 21-10-2007 09:13

Częsciowo masz rację należało by jej dodać cechę przebijająca zbroje ale nie zwiększać obrażenia pozostawić napoziomie 4 tyle ile jest w podręczniku. Bo kusza byłby wtedy bradziej zabójcza niż rusznica albo muszkiet co nie jest prawdą.

Arango 21-10-2007 10:14

Temat kusz i rusznic, różnicach między nimi itd był wyczerpująco jak sądzę omawiany w tym dziale. Temat : "Wasze zasady opcjonalne do Warhammera" Teryniusza - str 3 tego działu.

Pozdrowienia

PS Nie jest żadną miarą uwaga złośliwa, po prostu widzę, że umknęło to Skinowi. :)

Skin_Poznań 21-10-2007 10:32

Skasowałem posta, gdyż faktycznie jest taki temat :)
Dzięki i pozdrawiam .


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172