|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-10-2007, 23:42 | #1 |
Reputacja: 1 | Braki w zasadach broni w Warhammerze. W związku z tym, iż jeszcze nie ma takiego tematu zakładam go. Będziemy tu dyskutowali o brakach w zasadach używania broni w warhamerze Ja zauważyłem brak przy broniach unieruchamiających szczegółowej charakterystyk. Przedstawiłem mój pomysł już w innym topiku, ale został on zamknięty. W związku, z czym przypominam go w tym wątku. Jedno, co nie zostało dokładnie wyjaśnione to bronie unieruchamiające, co daje nam możliwość własnej interpretacji, dyskusji o zasadach. Wiadomo, że aby się z nich uwolnić trzeba wykonać test krzepy lub zręczności, ale tylko przy bollas podano, iż wykonuje się go z utrudnieniem – 10 do wartości atrybutów. Podaje, więc zasady do innych broni unieruchamiających oczywiście są one stworzone przeze mnie, niepotwierdzone przez autorów: Lasso, arkan wykonuje się nie zwykłe testy tylko testy przeciwstawne pod warunkiem, iż osoba oplątującą będzie starała się go utrzymać schwytanego przeciwnika w oplątaniu, musi na to poświecić akcje podwójną. Bicz również test przeciwstawny utrzymywanie w oplątaniu jedna akcja drugą można poświecić na strzał z pistoletu lub, jeśli jest się w zasięgu bliskim na atak bronią ręczną z modyfikatorem ułatwiającym + 10 do testu (mod. dotyczy tylko broni białej). Sieć zwykły test krzepy lub zręczności z modyfikatorem utrudniającym - 20 do testu (odejmuje się od atrybutu testowanego). Proszę o komentarze, no i oczywiście przedstwianie innych opisów niedokładnie zaprezentowanych broni.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
21-10-2007, 00:35 | #2 |
Reputacja: 1 | Chociażby prosta kusza. Według WH Elfi/Długi łuk ma cechę armor piercing(-1 pancerza) natomiast taka kusza już tej cechy nie posiada, a przecież z myślą walki z ciężkozbrojnymi ją wymyślono.Dlatego jak grałem w młotka i korzystaliśmy z zasad WH kusza miała taki statsy(zasięgu nie pamiętam) Siła 5.Przebijanie pancerzy.Strzał co 3 pełne rundy.
__________________ Szukasz świata w którym rzeki w środku miasta mają 1600m szerokości, a ujściu 160 m?Szukasz świata gdzie występują 3 równonoce? Witamy w Starym Świecie :D In GRIND We CRUST ! |
21-10-2007, 10:13 | #3 |
Reputacja: 1 | Częsciowo masz rację należało by jej dodać cechę przebijająca zbroje ale nie zwiększać obrażenia pozostawić napoziomie 4 tyle ile jest w podręczniku. Bo kusza byłby wtedy bradziej zabójcza niż rusznica albo muszkiet co nie jest prawdą.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
21-10-2007, 11:14 | #4 |
Banned Reputacja: 1 | Temat kusz i rusznic, różnicach między nimi itd był wyczerpująco jak sądzę omawiany w tym dziale. Temat : "Wasze zasady opcjonalne do Warhammera" Teryniusza - str 3 tego działu. Pozdrowienia PS Nie jest żadną miarą uwaga złośliwa, po prostu widzę, że umknęło to Skinowi. Ostatnio edytowane przez Arango : 21-10-2007 o 11:24. |
21-10-2007, 11:32 | #5 |
Reputacja: 1 | Skasowałem posta, gdyż faktycznie jest taki temat Dzięki i pozdrawiam .
__________________ Szukasz świata w którym rzeki w środku miasta mają 1600m szerokości, a ujściu 160 m?Szukasz świata gdzie występują 3 równonoce? Witamy w Starym Świecie :D In GRIND We CRUST ! |