Czuję się jak główna zła postać w jakimś filmie :P Oczywiście dopisuję Cię Prabarze na miejsce siódme w kolejce. Cytat:
Co do śmielszego kreowania państwa, to wyobraź sobie że celowo o tym nie pisałem. Wolałbym zobaczyć inne osoby wysilające się na tworzenie nazw i imion, a nie samemu wszystko tworzyć. To wspólna praca, niechaj więc każdy ma okazję się wykazać. Co do charakterystyki to jestem mniej więcej tego samego zdania co Prabar - jednak nie chcę być despotą, dlatego postanowiłem dać wszystkim wolną rękę we wprowadzaniu nowych postaci. Cytat:
Cytat:
Zapytano mnie jaki charakter ma Sawin - odpowiedziałem (dając link) że taki sam jak paladyn w każdej grze/filmie/systemie. Co w tym takiego dziwnego/nieodpowiedniego? Generalnie ciężko gododzić wszystkim i każdemu z osobna - bo każdy ma inne oczekiwania. Proszę więc o wyrozumiałość, bo staram się (jak na me skromne możliwości) by uczestnictwo w opowiadaniach było przyjemnością dla wszystkich, a nie utrapieniem. Niemniej cieszę się, że wyrażacie własne zdania. |
1) Cytat:
Jeszcze odnośnie wizji postaci - to chodziło mi o to co napisała Lilith: "Postać Sawina podryguje, jak potłuczona"... znaczy że raz ucieka innym razem walczy w zależności kto pisze kontynuacje. Dlatego napisałem: "W przypadku drugim, gdy nie byłoby takiej charakterystyki, zmusza to do trzymania klimatu i spójności przez mistrzuniów[...]. Zmusza nas też niejako do sporego wysiłku - myślenia - i ciągłego kształcenia," - co podtrzymuje :) 2) Cytat:
3) Cytat:
Pozdrawiam |
Proponuję, żeby w tym temacie, najlepiej w pierwszym poście ktoś (Gettor?) stworzył jakąś charakterystykę na podstawie zawartych już informacji, bo szczegóły w sensie miecz jednoręczny - miecz dwuręczny są dość istotne, a łatwo je pominąć, gdy dłuższe będzie opowiadanie. Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
AC. kilka punktów nowej encyklopedii dodałem już do pierwszego posta, można iść zobaczyć. Wychodzę także z inicjatywą pomysło-dawczą (lol :D), a mianowicie: Pisać cały czas o jednym bohtaterze z pewnością stanie się w końcu nudne, zwłaszcza że to dobry do cna paladyn. Pomyślałem więc, że dam Wam możliwość zmiany bohatera... co jakiś czas. Zawarłem taką zmianę w kilku punktach zasad: 1. Zmiana bohatera nie powinna się odbywać częściej niż co dwie kolejki (czyli od momentu jego wprowadzenia przez autora, ten sam autor powinien móc napisać o nim jeszcze dwa razy). 2. Aby zmienić bohtarera trzeba pierw dać jego krótką charakterystykę tutaj w komentarzach. Powinna ona zawierać, oprócz podstawowych danych, takie rzeczy jak: - charakter postaci w wersji DnD'owej (np. chaotyczny neutralny), który w internecie można znaleźć wraz z opisem; - tak samo charakter, ale własnymi słowami - kilka zdań; - wygląd zewnętrzny byłby mile widziany; - skrócona psychika postaci - jak reaguje na sytuacje, jak dogaduje się z innymi ludźmi i tym podobne. 3. Aby dopełnić zmiany bohatera, trzeba wprowadzić ją do opowiadania - zacząć pisać jako ona. Dobrze by było przy okazji napisać co się stało z poprzednim bohaterem - potrącił go wóż, żyje sobie dalej sielankowo... Najważniejsze (moim zdaniem) jest, aby nowy bohater był w jakiś sposób powiązany z poprzednim, żeby można było zgrabnie opisać "koniec przygód" tego drugiego. Mieszać z błotem ;) |
Cytat:
A tak na serio: Veto! Nie zgadzam się! Proponuję, aby Sawin przeżył i żebyśmy do niego wrócili - np żeby Sawin w pewnym momencie spotkał się z tą drugą postacią i dalej żebyśmy pisali o dwóch bohaterach. I po kolejce o trzecim, który na sam koniec by się spotkał z tymi dwoma. Tak jak już wcześniej pisałem proponuję postać chaotyczną złą, która będzie miała podobny cel do Sawina np zniszczyć demona (ale z innych pobudek i w innym celu ten cel). Teraz pewnie i tak ktoś przed moją kolejką wymyśli inną postać byle żebym ja nie stworzył jakiegoś psychopaty :) |
Wolne nie pozwalam! Z przedmówcą zgadzam się i stosując polską tradycje mówię stanowcze veto! Niech paladyn sobie żyje. Ja osobiście mam pomysł na nową postać, lecz w moim zamierzeniu jej losy powinny spleść się z losami paladyna. Czy na zasadzie wrogości czy współpracy to by zależało od reszty. Dajmy historii możliwość bycia wielowątkową. W takim wypadku proponowałbym w tytule posta dać o kim się pisze. Cytat:
AC. Czemu niszczyć demona. Skoro można próbować złamać jego wole i zmusić do służby. Pomyśl o mocy jaką zyskał by mag który zamknie demona w swym kiju... Do tego nie trzeba być złym. Moim zdaniem taka postać byłaby neutralna. Swoją drogą to też jakiś motyw, magowie walczący o zdobycie dominacji nad demonem a pośrodku rywalizacji nasz paladyn który jest w jakiś sposób powiązany z bestią. Oraz pisać opowiadanie, bo nim dojdzie do mnie zostanę starym dziadkiem!;-) |
Drodzy Państwo (powiało grozą ;) ) Jako Koordynator warsztatów proszę o: a) więcej szacunku względem siebie b) obniżenie nieco poziomu adrenaliny Tą częścią warsztatowego działu zarządza Gettor i to on ustala zasady. Oczywiście, nikt nie jest nieomylny i dyskusję są nawet wskazane, ale to do Gettora zdanie ostateczne należy, z czym liczyć sie trzeba. Jeśli komuś zasady nie odpowiadają, niech skupi się na innych opowiadaniach bądź, jeśli ktoś ma poczucie krzywdy i uważa, że osoba zarządzająca winna zostać zmieniona, niech zgłosi to mi lub merillowi na pw ze stosownym wytłumaczeniem. Trudno jest sprostać gustom wszystkich, a starając się ku temu dążyć, trzeba liczyć się z kompromisami. |
Dzięki Mira za interwencję (mój rycerz w białej zbroi :D), jednak myślę że dojdziemy tutaj do kompromisu. Ja w żadnym wypadku nie każę Wam zabijać tego paladyna. Po prostu wyglądałoby to tak, że np. oczami wędrownego czarodzieja opiszecie że paladyn został w obozie dołączając do oddziału w obozie i zostawilibyśmy go w spokoju, zajmując się od tego momentu owym czarodziejem. Jednak jeśli chcecie prowadzić dwie postaci naraz to proszę bardzo. Jednak uważam to za gorszy pomysł. Dlaczego? Ponieważ ktoś może sobie rozdzielić paladyna i czarodzieja (i nie byłoby w tym nic złego) i wtedy ilość tekstu do napisania podwoiłaby się, lub każda z postaci wykonałaby dwa razy mniej czynności, niż gdybyśmy pisali tylko o niej: Cytat:
Cytat:
|
Lilith się nie ociąga. Lilith próbuje znaleźć czas na odpowiedź, a nie ma go zbyt wiele. Jeśli komuś bardzo to przeszkadza i uważa, że blokuje warsztaty, Lilith może wycofać się z tej kolejki lub nawet na wniosek graczy i prowadzącego z całej sesji. Lilith nie lubi niczego robić na siłę i jest ugodowa z natury. Wysłuchała wszystkich wypowiedzi i jest skłonna się dostosować. Pewnych spraw jednak nie przeskoczy. :D |
Cytat:
Podział na to by pisać w jednym poście "o czarodzieju" i "o Sawinie" moim skromnym zdaniem odpada... raz, że to powoduje rozwarstwienie akcji (a to powinny być spójne opowiadania), a dwa wprowadza harmider. Myślę, że jeśli naturalnie się nie ułoży(a tak nie będzie, bo jest nas za dużo) z opowiadaniem, to trzeba ustalić jakiś konkretny... (z natury nie lubię tego słowa) szablon, w którym Gattor zadecyduje, że wątek chwilowo się zmienia, na inny, powiedzmy najlepszy przesłany mu przez graczy na PW. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0