Dziki Wiedźmin Naszła mnie ochota na poprowadzenie Wiedźmina na mechanice Savage Worlds. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Interesuje mnie pomysł na wiedźmińską rasę. Jak ją rozpisać? Co trzeba dodać do oryginalnej mechaniki, żeby wszystko oddawało klimat. Dodam, że najchętniej nic bym nie dodawał :) |
Witam Jeśli jeszcze nie za późno na odpowiedź, to możesz zrobić tak: Rasę wiedźminów stworzyć przy pomocy kreatora ras, po polsku jest on w Nemezisie i nowym podręczniku podstawowym, po angielsku jest chyba w Science Fiction Companion. Jako cechy rasowe można dać np. -zwiększona zręczność lub Przewaga Szybki -widzenie w ciemności -regeneracja (ale to może załatwić Moc Leczenie z zaznaczeniem że działą po wypiciu eleksirów) Jako wady -wyrzutek społeczny (dać spore minusy do charyzmy) -bezpłodny -można dodać np. jakąś alergię Do tego stworzyć przewagę Zdolności Nadprzyrodzone (Wiedźmińskie) i pod nią podpiąć wszystkie Moce (Znaki i eliksiry) lub stworzyć dwie przewagi Nadprzyrodzone. Techniki bojowe, takie jak odbijanie strzał, czy potężne uderzenie mogą być też Mocami. W materiałąch dodatkowych do Nemezisa jest możliwość wprowadzenia przewag Szkolenie - o ile dobrze pamiętam, w takiej przewadze zawierało się kilka przewag i punktów umiejętności, które dostawała postać. Można stworzyć np. Przewaga Szkolenie Wiedźmińskie wymagania: rasa Wiedźmin Opis: Wiedźmińskie szkolenie zapewnia następujące cechy Postać otrzymuje przewagę Zdolności nadprzyrodzone, Umiejętność wiedza (potwory) k6, umiejętność walka k6 To tak na szybko ;) Pozdrawiam |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:38. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0