Dni fantastyki TrójFikcje-GdyniKon Dni fantastyki TrójFikcje-GdyniKon odbędą się 14 - 16 stycznia 2005 w ZMCH Polska YMCA, Ognisko Gdynia (ul. Żeromskiego 26). Wstęp 5 zł, miejsce pod śpiwór darmowe. Organizatorzy: Trójmiejska Federacja Fantastyki, czyli kluby: Acheron, Collaps, Alkor, a także sklep Futurex, kluby Cavum Terrae i Snot. Główny sponsor: Urząd Miasta Gdyni Patronat medialny: Nowa Gildia Program: - Gry z podziałem na role: RPG, LARP - Ogólnopolski zlot turniejowy - figurkowych gier bitewnych pod nazwą Snotcon: Warhammer 40.000, Warhammer Fantasy Battle, Lord of the Rings. Oprócz tego pokaz nowej edycji Warhammer Fantasy RPG - Turnieje karcianek: Magic, Star Wars, Warcry, pokaz promujący karciankę Wars - turnieje na konsole Playstation 2 - nowości filmowe - prelekcje o tematyce fantastycznej, - konkursy - dział komiksowy koordynator: Dariusz Perszewski - tel. 608-854-530 zastępcy: Grzegorz Arabczyk, Patrycja Tkaczyk, Marcin Radziun, Jakub Grabowski - zapisy na turnieje bitewne: Sławomir Seta - tel. 506-495-914 - zapisy na turnieje Star Wars, Warcry: Marcin Radziun - tel. 606-375-082 - zapisy na turnieje Magic: Iwona Wierzymska – tel. 781-11-80 \ 501-563-066 Sesje RPG odbędą się w systemach: - Warhammer - Wampir - Wiedźmin - Star Wars - Łowcy - Call of Cthulhu - Frankenstein - Cyber Punk - Earth Dawn - D&D - Neuroshima - Arkona - Autorskie połączenie Cthulhu z Cyber Punk Jeżeli przyrzeczenia osób, które się podjęły zrobienia Larpów zostaną przez nie wypełnione, a śluby które złożyli na krew swych najbliższych dotrzymają, to LARP-y odbędą się w światach: - Warhammer i Wiedźmin, przebrania adekwatne do świata, czyli stroje wojów, podstawowe artefakty to atrapy mieczy, toporów i kufle - Wampir Maskarada, może też Mroczne Wieki, osoby chcące brać udział w zabawie powinny przynieść ze sobą przebrania odpowiednie dla klanów, Tremere, Brujah, Toreador, Asamitów, Giovanni, Ventrue. Akcja toczy się w Gdyni w czasie obecnym, władca pragnie udać się na spoczynek, przedtem musi przekazać władzę, synowi. Tu zaczynają się schody, bo księcia otaczają prawie sami wrogowie, w wyniku czego wszystkie kołki w sklepie na rogu już wyprzedane. Jeżeli chcesz zobaczyć czy zjazd klanów w domenie zakończy się upadkiem władcy, czy może jakimś cudem biedak przetrwa, to czuj się zaproszony synu Kaina. Bukmacherzy obstawiają 1 do 100 że ktoś zdejmie ciężar władztwa z barków strudzonego Księcia, i wyśle go na emeryturę. - Frankenstein, uniformy i sprzęt to staromodne ubrania, poniszczone łachy, bandaże, śrubki z nakrętkami itp. rekwizyty tworzące atmosferę, jaka roztacza się w około istot pokrzywdzonych przez doktora szaleńca, odrzuconych poza margines społeczeństwa. Śrubki z nakrętkami są obowiązkowe, nieszczęśnicy (czyli gracze), którzy wyszli z pod skalpela i są po przeróbkach komunikować będą MG, jak mocno dokręcają sobie, owe przeróbki (wpływa to na ich możliwości działania i zachowanie). - Legenda Pięciu Kręgów, przebrania do przyniesienia to rzeczy kojarzące się z dawnym dalekim wschodem (Chiny, Japonia). Dobrze więc zaopatrzyć się w kimona, jakieś wdzianka uprzednio gwizdnięte karatece czy dżudoce, a które zwykli oni nosić podczas treningu (przepraszam ale nie wiem jak to się nazywa). Ogólnie mogą być powłóczyste szaty, oprócz tego, przydatne będą atrapy broni białej z tamtych rejonów, jeżeli ktoś chce odgrywać wojownika (taki podręczny zestaw do harakiry mile widziany). Więcej szczegółów u MG znanego jako Szept Nocy na forum TIR Osoby chcące wnieść coś od siebie do imprezy mogą się odezwać pod adresemlorddar@wp.pl [za: nowa gildia] |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:48. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
artykuły rpg