Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-10-2007, 22:56   #1
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Kolegia i Magistrowie

Każda tradycja ma pewne wzorce zachowania, pewne cechy narzucają się każdemu właśnie poprzez naturę samego wiatru magii. Kiedy więc gramy np. Wędrownym Czarodziejem z Kolegium Płomienia, to nie możemy być cichymi i spokojnymi. Cechy takie jak impulsywność, ostry temperament, gustowanie w ostrych smakach, jeśli chodzi o strawę itp. , są narzucone. Tutaj więc można prowadzić dyskusję na temat: Co mag danej tradycji może zrobić, a czego nie może? I przykład odpowiedzi: Piromanta nie może stać spokojnie, kiedy jakiś wieśniak lży jego matkę - powinien co najmniej zelżyć go o dwa stopnie bardziej, o ile nie przypalić(w ekstremalnych przypadkach zdarzają się pewnie ofiary śmiertelne). Nie zareagowanie w takiej sytuacji wydaje mi się całkowicie sztuczne.

Co wy sądzicie na ten temat?

Jeżeli nie macie źródeł z drugiej edycji, to tutaj należy również zadawać pytania o cechy, które zaszczepia w postaci kontrolowanie danego wiatru magii.
 
  Odpowiedź z Cytowaniem