Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-10-2007, 01:23   #12
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Według zasad obowiązuje rzut na inicjatywę. Nie jest więc pewne kto zareaguje pierwszy. Poza tym, jakie znasz zaklęcia, które uśmiercą kapitana najemników (Fechmistrz lub Oficer) ot tak? Z tego co pamiętam to tacy mają od 18 do 22 PŻ + dość dużą wytrzymałość. Siła Woli też pozostaje zapewne na poziomie 50, więc i niektóre czary mogą nie zadziałać. Nie powiesz mi, że wynik takiej walki w momencie, kiedy postacie te stoją bardzo blisko siebie jest przesądzony na stronę maga - ja bym raczej optował w drugą stronę. Trzy silne ataki mieczem i zostały na ulicy zwłoki... Tym bardziej, że magowie Kolegium Światła nie mają zbyt ciekawych zaklęć do walki bezpośrednio. Na tak zwanym "wałku" można się z MG dogadać, że celujesz "Gorejącym Wzrokiem" w oczy - nie każdy się jednak na to zgodzi.
 
  Odpowiedź z Cytowaniem