Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-08-2005, 22:44   #45
fleischman
Administrator
 
fleischman's Avatar
 
Reputacja: 1 fleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputacjęfleischman ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Maveilthain
ale takie ruchy włucznią jak widziałem w BG trochę już mówią, albo topór- inna broń inaczej wali.
Brawo. Wywód oparty na grze komputerowej -.-
A kto mówi, że w Warmłotku tak sie nie macha mieczem czy włócznią? no tak w końcu sposób machania bronią zależy od systemu.

Co do ilości cech. To czemu się uparłeś na tego Warmłotka? Nie znasz innych systemów?

A co do różnicy między DnD a d20. d20 to jest mechanika, czyli założenie, że główną kostką w grze jest k20.
A DnD to jest konwencja + sposób rozwoju postaci + światy mu podległe. Gdyby oprzeć DnD na mechanice Erthdawna to nadal byłoby to DnD tylko troche słupki przy rozwojach postaci by się pozmieniały...

Cytat:
Napisał Maveilthain
3. d20 modern? eeee niee d20 niech się nie zmienia, ale można tekst o DnD zamienić i będzie Modern D&D
A tej wypowiedzi to za cholere nie moge zrozumieć..

Co do Wojteczka - już nie chce mi się nawet tobie odpowiadac...
 
fleischman jest offline