Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-01-2008, 13:03   #28
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Według Księgi Spaczenia nie ma czegoś takiego jak kapłan boga chaosu. Jeżeli więc chciałbyś tworzyć magię kapłańską dla postaci wyznającej jakiegoś boga Chaosu, to proponowałbym wzorować się na istniejących czarach magii kapłańskiej, zaś samą klasę "kapłan" zostawić.

Co do samych użytkowników Tradycji Chaosu - każdy magister może nim zostać. Ponadto mamy profesje z podręczników (głównie Księga Spaczenia) tj. :
Akolita i Wtajemniczony kultu (z wyjątkiem Khorna),
Szaman-> Wielki Szaman rykowców (tutaj wymagane jest, by być zwierzoczłekiem),
z norsmenów - Wróżbita-> Vitki,
z krasnoludów Chaosu - Zaklinacz-> Kapłan Zaklinaczy-> Mistrz Zaklinaczy-> Arcykapłan Zaklinaczy,
Złowróż-> Tkacz Zagłady-> Duszołap-> Kataklizator
Guślarz-> Czarownik-> Czarnoksiężnik

Dodam jako ciekawostkę, że Tzeentch ma taką nagrodę - Dar Magii. Zwiększa on cechę magia o 1. Jeżeli wynikiem tego daru postać będzie miała cechę Magia na 5, to wybuchnie ona w kuli pomarańczowych płomieni. Ten ztóry zmienia drogi daje więc i zabiera .

Com do profesji nekromantów, to pozostaje tylko Guslarz->Czarownik->Czarnoksiężnik, oraz magistrowie. Jeszcze nie posiadam dodatku. Jeżeli ktoś posiada, to proszę o uzupełnienie.
 
  Odpowiedź z Cytowaniem