Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-01-2008, 13:21   #22
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Ja bym w tym miejscu stworzył pewną skalę. Coś na przykład na kształt (proszę się nie śmiać ) Oprych->Morderca->Ludobójca . W ten sposób masz chyba to co chciałeś. Co się zaś tyczy zabójcy, to postawił bym go jako dalszą profesję skrytobójcy. Coś w tym guście jak bosman i kaptan bym z tego zrobił.

Wchodząc na różnice między edycyjne (w końcu to nasz temat) - co sądzicie o braku procentowych szans na umiejętności/zdolności w drugiej edycji? Pamiętam ten dreszczyk emocji przy tworzeniu postaci w jedynce. Będzie bardzo silny, czy nie? Chociaż czasem powstawały w ten sposób przepaki. Jako młody gracz grałem krasnoludem z wytrzymałością 7 na samym początku (5 bazowe+rozwinięcie początkowe+bardzo wytrzymały). Był to tak zwany syndrom gołego krasnoluda . Łatwiej było zranić człowieka w płytówce niż mnie nago. W drugiej edycji raczej już tego nie ma.
 
  Odpowiedź z Cytowaniem