Mechanika Widze że prace stoją. Więc aby coś ruszyć zakładam temat o mechanice. Piszcie tu jakie macie pomysły. Osobiście widze to w ten sposób (troche pozbierałem z wcześniejszych tematów reszte sam dodałem):
Wszystkie cechy i umiejętności mogą przyjąć wartość 0-10
Są 3 cechy główne:
1. moc- odpowiednik życia w świecie umarłych. Po jej całkowitej utracie dusza błąka się bez celu po nekropoli staje się mroczna nie ma dla niej już ratunku)
2. siła woli- Poctać wyćwiczona w tym kierunku lepiej bedzie sprawdzać się w walce (oczywiście dzieje się to na poziomie umysłowym) będzie ona mogła również używć "duchowych przedmiotów"
3. wiedza- To co postać wei o nekropoli: znajomość rozkładu ulic, potworów, innych dusz.
Istnieją również cechy poboczne (cyferka w nawiasie kwadratowym oznacza przynależność do wyżej wymienionej cechy głównej):
[1] błogosławieństwo- jeżeli postać przeżuci K10 swoją moc otrzymuje na 3 następne tury bonus k10-3 mocy (postać traci wtedy kolejkę) Trzeba deklarować użycie tej cechy
[2] boskie pięśći- jeżeli postać wyżuci zależnie od opanowania na K10 daną cyfrę lub większą zadaje o połowe większe obrażenia (dal opanowania umiejętnośći na 1 jest to 10, na 2- 9 i 10, na 3- 8,9,10 itd.) Nie trzeba deklarować użycia tej cechy
[2] opętanie- pozwala sprowować kontrole nad inną duszą jeżeli zda się test (jak powyżej) powiększony o modyfikator 4
[3] wyrocznia- możliwość przepowiadania niedalekiej przyszłości jeżeli zda się test jak powyżej. Trzeba deklarować użycie umiejętności.
Narazie tyle. Mam nadzieje ,że jest to zrozumiałe 8)
__________________ __/\___/\___/\_____/\_______/\____________/\___________________ |