Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-01-2008, 15:11   #25
Khemi
 
Khemi's Avatar
 
Reputacja: 1 Khemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znanyKhemi wkrótce będzie znany
1. Cyrus:

Nie ma możliwości by ktokolwiek poza Terefere (Tremere) miał Taumaturgię, czy posiadał jakiekolwiek rytuały, ścieżki taumaturgiczne itp. Tremerowie zbyt zachłannie strzegą swych sekretów... Może postać na wyższym poziomie mogłaby jakoś poznać te moce ale ja zakładam, że postacie nie tylko będą nowe ale i będziecie odgrywać postacie, które dopiero zaczynają swoje życie / nieżycie w Świecie Mroku.
To ostatnie zdanie także tyczy się postaci, jeśli wybierzesz Tremere... Nowo "narodzony" {sic} wampir, nie ważne jakiego potężnego "ojca" by posiadał - nie będzie znał żadnych zaawansowanych mocy takich jak rytuały/ścieżki.
Jeśli chodzi o dyscypliny to głównie klanowe i ewentualnie zgodzę się, że można dobrać takie dyscypliny dodatkowo jak akceleracja, potencja, odporność.

2. Efcia:

Nieudolnie: Wyobraź sobie gracza, który mówi Ci... To ja chciałbym zrobić kostkę cukru z tej łyżeczki do kawy... eee Mistrzu - jaka to miała być sfera? materia, czy siły? a może pierwsza?? Aha - mam rzucić na Arete, czy na świadomość? a może na wiedzę o biologii?? - W takiej sytuacji powiedziałbym graczowi, by rzucił odpowiednią liczbą kostek (nie mówiąc mu na co, choć rzucałby na arete) - i w zależności od efektów rzutu - wybrałbym losowy efekt magii.
Inna sytuacja dotyczy się właśnie przykładu zawartego w poscie Etopiryny - Wyobrażasz sobie Takiego Nosferatu? A może potrafisz zagrać Giovannim bez grosza przy duszy, ubranego w stare łachmany?
Tak więc, jeśli Mag posiadający naturę pierwotną byłby np. Synem, Eteru, hackerem i w dodatku jego dom byłby składem elektroniki - to popadłby raczej w konflikt ze swym avatarem (a to oznacza +3 to ST). Przykładów mógłbym podać wiele - niektóre wpływałyby na mechanikę gry a inne - co ważniejsze dla mnie - wpływałyby na klimat i realia Świata, który chciałbym wam pokazać...

Efica - a propo's klanów/tradycji/plemion

Klany odnoszą się do pijawek i należy wybrać jeden z nich
Tradycje odnoszą się do magów i także należy sobie taką wybrać
Plemiona tyczą się wilkołaków i także dowolnie decydujesz, z jakiego chcesz pochodzić.

Tak więc to TY decydujesz o tym elemencie Twojej postaci a te elementy z kolei decydują o Twoich Dyscyplinach/Sferach/Darach...
 
__________________
Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia...

Ostatnio edytowane przez Khemi : 22-01-2008 o 15:14.
Khemi jest offline