Wątek: Dylematy graczy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-02-2008, 01:24   #10
void
Banned
 
Reputacja: 1 void nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Regot Zobacz post
Poza tym klasyki takie jak...

-Dobro ludzi (np. Wioski) na szali z dobrem kolegi z drużyny (np.Porwany)
To rzeczywiście klasyk, ale po chwili zastanowienia jestem gotów powiedzieć, że jest on raczej z gatunku tych słabych. Dlaczego?

W przypadku RPG waga jednoznacznie przechyla się na stronę dobra kolegi z drużyny. Wybór jest oczywistą oczywistością. Nie ocalenie ludzi z wioski może równać się wyrzutom sumienia, ale ile można to odgrywać, jak długo o tym pamiętać... Jedną sesję? Dwie?
No chyba, że w jakiś poważny sposób nagradzać graczy za to, że pamiętają, że ich bohaterowie nie tak łatwo zapomną np. o rzezi niewinnych...
Chyba że wyrzuty sumienia jakoś sprytnie wesprzeć mechaniką rozgrywki. Sam nie wiem.
 
void jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem