Wątek: Mechanika
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-10-2004, 13:37   #4
Qbista
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
<offtopic>Ruszamy z tym koksem</offtopic>

Cóż, a ja ostatnio wpadłem na inny pomysł. Gdyby potraktować zmarłe dusze jako "ormalnych ludzi", czyt. ciało, tyle że niefyzyczne, a nie latające chmurki, możnaby wzbogacić mechanikę o cały szereg umiejętności. Byłoby to tak, jak w filmie "Uwierz w ducha" - początkowo główny bohater nie mógł niczego dotknąć, gdyż przelatywać przez to, po czym kolejno uczył się "żyć jako duch", przenosić przedmioty, itd. Możnaby założyć, że od wspólczynnika moc zależy to, co potrafimy zrobić, i na przykład dusze o mocy 1-3 (które dopiero przybyły do zaświatów) mają ograniczony szereg umiejętności, a te z mocą równą 8-10, potrafią już zmieniać otoczenie wokół siebie dowolnie (jak Neo w Martixie - nie ma kompletnej władzy, aczkolwiek...)

Siłę woli wciąż pozostawiłbym odpowiedzialną za umiejętności bojowe, choć na nie wpływałaby też w pewnym stopniu moc.

Wiedza, jak wiedza - zostaje.

A umiejętności? Od naprawiania "duchowych" Caddilacków, poprzez lewitację, ku tworzeniu przedmiotów i naginaniu rzeczywistości...
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem